Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R


GTDesign

Het gaat inderdaad als een speer, ik moet vaart maken zie ik... :D

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

beatbrother

Het betondek bovenop de kelder is gestort en zaterdag heb ik zelf ook eens even de handen uit de mouwen gestoken zodat ze daarna niet kunnen zeggen dat ik niets gedaan heb hè.  :clapping:
Natuurlijk vastgelegd op camera als bewijs.
Kelder verven op 1 minuut ! Check it out : http://www.motionpictures.be/kelder_painting.html

jaco

Geweldig man  :headbanging:

Hopenlijk wordt je kelder goed waterdicht.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

beatbrother

Citaat van: jaco op augustus 30, 2010, 09:43:03
Geweldig man  :headbanging:

Hopenlijk wordt je kelder goed waterdicht.

Ik hoop het ook ... anders maken we er gelijk een binnenzwembad van. :pompom:

HTip

Citaat van: beatbrother op augustus 30, 2010, 09:36:30
Het betondek bovenop de kelder is gestort en zaterdag heb ik zelf ook eens even de handen uit de mouwen gestoken zodat ze daarna niet kunnen zeggen dat ik niets gedaan heb hè.  :clapping:
Natuurlijk vastgelegd op camera als bewijs.
Kelder verven op 1 minuut ! Check it out :
http://www.motionpictures.be/kelder_painting.html

:worship: :worship:

Erg leuk gedaan. Hoeveel foto's heb je hiervoor moeten maken?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Leuk fllmpje ;D (maar je bent volgens mij de achterkant vergeten) >:D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

beatbrother

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 30, 2010, 18:48:21
Leuk fllmpje ;D (maar je bent volgens mij de achterkant vergeten) >:D

Dat is voor in de Sequel ...
Een trilogie zal t wss nie worden.  ;D

beatbrother

Citaat van: HTip op augustus 30, 2010, 17:06:32
:worship: :worship:

Erg leuk gedaan. Hoeveel foto's heb je hiervoor moeten maken?

Kdenk dat t om en bij de 2800 fotos waren.  ;)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sol

Erg leuk om zo alles stap voor stap te volgen.
Dat gaat een flink huis met een flinke HT worden!
Barretje + kantoortje erin en je hoeft nooit meer van huis af! :hehe:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

beatbrother

Citaat van: Sol op augustus 31, 2010, 19:02:12
Erg leuk om zo alles stap voor stap te volgen.
Dat gaat een flink huis met een flinke HT worden!
Barretje + kantoortje erin en je hoeft nooit meer van huis af! :hehe:

We zullen zien hoeveel geld er nog over is als eenmaal het huis staat.  :o
Natuurlijk hoop ik er zo snel mogelijk aan te beginnen, maar we zijn nog maar aan de kelder bezig en er is al veel meer bij gekomen dan eerst gezegd werd.  :nopompom:
Maar ja ... als we ons maar amuseren hè  :pompom:

flash1982


Sol

Citaat van: beatbrother op augustus 31, 2010, 19:05:05
We zullen zien hoeveel geld er nog over is als eenmaal het huis staat.  :o
Natuurlijk hoop ik er zo snel mogelijk aan te beginnen, maar we zijn nog maar aan de kelder bezig en er is al veel meer bij gekomen dan eerst gezegd werd.  :nopompom:
Maar ja ... als we ons maar amuseren hè  :pompom:
Haha, dat geloof ik graag inderdaad! :p
En volgens mij hou jij ook wel van een beetje nette afwerking, dus dan moet je al helemaal diep in de buidel gaan tasten.
Ik geloof graag dat er regelmatig nieuwe plannen en ideeën bij komen. Als ik mijn droomkasteeltje kon bouwen, zou ik ook niet weten waar ik moest stoppen.
Maar inderdaad, als je je maar vermaakt. ;)
Maar dat gaat wel lukken met die HT in wording toch, neem ik aan? 8)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

neverywhere

Tip: vergeet direct elk leuk ideetje dat je te binnen schiet.....natuurlijk is de aannemer bereid om daar nog even een leuk glaswandje te plaatsen, of daar een raampje extra te zetten.....maar dat soort grappen kost dus echt klappen met geld.

En als het iets is waar je bij het eerste ontwerp echt fout zat en dat ECHT aangepast moet worden, spreek dan van te voren een prijs af met de aannemer.


Ik heb het zo gedaan en ben (net) binnen budget gebleven.

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

beatbrother

Citaat van: Sol op september  1, 2010, 19:21:53
Haha, dat geloof ik graag inderdaad! :p
En volgens mij hou jij ook wel van een beetje nette afwerking, dus dan moet je al helemaal diep in de buidel gaan tasten.
Ik geloof graag dat er regelmatig nieuwe plannen en ideeën bij komen. Als ik mijn droomkasteeltje kon bouwen, zou ik ook niet weten waar ik moest stoppen.
Maar inderdaad, als je je maar vermaakt. ;)
Maar dat gaat wel lukken met die HT in wording toch, neem ik aan? 8)

Ik kijk er in ieder geval naar uit, maar zoals je zegt. Ik hou wel van een nette afwerking, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik niet alles direkt van in het begin klaar ga hebben.
Ik kijk wel het meeste uit naar de HT, maar in de kelder moet ik ook nog die muziekstudio bouwen, want daarin ga ik ook mijn video-montages en fotobewerkingen doen. Dus daarmee moeten we de centjes verdienen om de rest te kunnen maken. Ook niet onbelangrijk dus.  :laugh:

eduard

Beat, hoe gaat het met de bouw. We zitten met zijn alle op nieuwe fotos te wachten :)

Eduard

sparda

Ziet er heel erg knap uit :D Hopelijk kan ik op mijn 30e ook zo iets neerplaatsen :p
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

beatbrother

Hierbij nog nen update  ;D















Beeld van binnenuit gezien uit de woonkamer.


Momenteel zijn ze aan het metsen op het 1ste verdiep
In het weekend gaan we de kelder laten leeglopen (met al die regenval de laatste tijd)
En dan kan ik eens goede fotos van uit de kelder posten.  ;D




R