nog zo'n HT-zolder... alleen nog under construction

Gestart door bmateijsen, juni 29, 2003, 21:50:27

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

Citaat van: Blue-Eyes op juni 27, 2005, 20:13:10
Toch verwarrend.....

Is ML nu Mark Levinson of Martin Logan ;)

Martin Logan natuurlijk ;D

CiteerStereo: toch blijft het frappant dat al de aanwezige HT fanaten tijdens de diverse shootouts voor meer dan 90% de stereo kwaliteiten testen ;D

Stereokwaliteit en met name muzikaliteit in een surroundset voor versterkers en luidsprekers vind ik nog steeds erg belangrijk! Tenzij je alleen effecten wil horen  ::)

Sjors

Citaat van: bmateijsen op juni 27, 2005, 11:41:01
Het zou mooi zijn als ik een airco ging hangen... tot op heden alleen een muurtje neergezet, zodat het geluid naar beneden wat beperkt..

Laat je er toch een split AC in zetten? ik kan het je echt aanraden :D ik heb er zelf erg veel lol van,  niet aleen op de warme dagen, ook met de wat koudere dagen is het heerlijk, door de apparatuur en de hoeveelheid mensen warmt het toch stevig op! en een raaam open gooien das ook niks, dan komt er weer licht binnen ..herrie enz. en niet te vergeten hij is lekker stil  :)

patrick_vdb

Hi Bjorn,

Citaat van: bmateijsen op juni 27, 2005, 11:12:15
Het ging om detailfoto's ;)

Snap ik, vandaar dat ik ook al specifiek vermelde dat je mij een groter plezier had gedaan met een overview...dus als je nog zin hebt? ;D ;)

mvrg

Patrick

bmateijsen

Citaat van: patrick_vdb op juni 28, 2005, 15:14:04
Hi Bjorn,

Snap ik, vandaar dat ik ook al specifiek vermelde dat je mij een groter plezier had gedaan met een overview...dus als je nog zin hebt? ;D ;)

mvrg

Patrick

Ik zal kijken wat ik kan doen ;)

patrick_vdb

Hi Bjorn,

Citaat van: bmateijsen op juni 28, 2005, 15:17:23
Ik zal kijken wat ik kan doen ;)

:-*

Ben benieuwd hoe het een en ander na de update uitziet, de laatste recente foto's dateren immers weer van September afgelopen jaar.

mvrg

Patrick

bmateijsen

Citaat van: patrick_vdb op juni 28, 2005, 15:27:21
Hi Bjorn,

:-*

Ben benieuwd hoe het een en ander na de update uitziet, de laatste recente foto's dateren immers weer van September afgelopen jaar.

mvrg

Patrick

Het zal denk ik nog wel even duren met die foto's aangezien ik nog plannen heb om het te ververven en daarna met auralex in de weer te gaan voor wat meer diffusie.. It's a work in progress.. (maar dat snap jij ook wel ;) )

Oracle

Citaat van: bmateijsen op juni 28, 2005, 15:38:35
Het zal denk ik nog wel even duren met die foto's aangezien ik nog plannen heb om het te ververven en daarna met auralex in de weer te gaan voor wat meer diffusie.. It's a work in progress.. (maar dat snap jij ook wel ;) )

Is dat net zoiets als verherverbouwen door de Biereco's?  ;D

Groet,
Mark

bmateijsen

Ik ben weer eens 10 dingen tegelijkertijd aan het doen....  ;D

astrobart

he was dit nou? barco speurder

bmateijsen

Citaat van: astrobart op juni 28, 2005, 19:28:49
he was dit nou? barco speurder

Heel apart... heeft dus even mijn foto gebruikt...  ::)

Jimmy Conway

astrobart

BOUBOU

Citaat van: bmateijsen op juni 28, 2005, 19:39:16
Heel apart... heeft dus even mijn foto gebruikt...  ::)

Ik zou inderdaad niet over je heen laten lopen...  >:D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Oracle

Gebeurt helaas maar al te vaak op speurders en marktplaats...

En als je ze erop aanspreekt kun je rekenen op een mail waarin zo'n beetje wordt gesuggereerd waar je je wel niet mee bemoeit....  :-X

Heb het inmiddels al een paar keer gehad, en sindsdien beschouw ik het maar als een compliment voor mijn fotokunsten... ;D

Maar misschien in het vervolg gewoon een dikke vette tekst schuin over de foto heen!  >:D

Groet,
Mark

bmateijsen

Ik heb zowel de verkoper een mail gestuurd als een klacht ingedient... Hij had het op zijn minst even kunnen vragen natuurlijk...  >:D

astrobart

voor straf die barco inleveren, issie nou helemaal gek?

patrick_vdb

Hi Bjorn,

Citaat van: bmateijsen op juni 28, 2005, 15:38:35
.. It's a work in progress.. (maar dat snap jij ook wel ;) )

Ja, wrijf het maar in ;D

Maar doe maar rustig aan hoor en post de overview-shot op het moment dat je denkt dat het waard is....anders loop je een grote kans dat we (ik) er weer om ga zeuren als er weer iets veranderd is ;D

mvrg

Patrick

bmateijsen

Citaat van: patrick_vdb op juni 29, 2005, 09:12:23
Maar doe maar rustig aan hoor en post de overview-shot op het moment dat je denkt dat het waard is....anders loop je een grote kans dat we (ik) er weer om ga zeuren als er weer iets veranderd is ;D

mvrg

Patrick

Ach zoveel is er niet veranderd, althans in de frontstage... ;) Maar het gaat wel goed komen, eerst nog even opruimen enzo..

groet Bjorn

patrick_vdb

Hi Bjorn,

Hmm, je signature verteld toch anders ??? ;D

mvrg

Patrick

R

;D lol... Stoor hem nou niet, hij moet eerst opruimen.

bmateijsen

Citaat van: patrick_vdb op juni 29, 2005, 09:21:12
Hi Bjorn,

mvrg

Patrick

Dat Meridian deel bedoel je??? Die staan bovenop een Lexicon - Chord combi ;D (je hebt toch immers een onderzetter nodig ....  >:D)

garmtz

Citaat van: bmateijsen op juni 29, 2005, 09:39:02
Die staan bovenop een Lexicon - Chord combi ;D (je hebt toch immers een onderzetter nodig ....  >:D)

Hé!! Wel een erg goede onderzetter ja!  ;D

bmateijsen

Citaat van: Mark Lemmens op juni 28, 2005, 20:44:57
Gebeurt helaas maar al te vaak op speurders en marktplaats...

En als je ze erop aanspreekt kun je rekenen op een mail waarin zo'n beetje wordt gesuggereerd waar je je wel niet mee bemoeit....  :-X

Heb het inmiddels al een paar keer gehad, en sindsdien beschouw ik het maar als een compliment voor mijn fotokunsten... ;D

Maar misschien in het vervolg gewoon een dikke vette tekst schuin over de foto heen!  >:D

Groet,
Mark

Advertentie zou verwijderd moeten zijn..... Kreeg net een bevestiging van Speurders

BOUBOU

Citaat van: patrick_vdb op juni 29, 2005, 09:21:12
Hi Bjorn,

mvrg

Patrick

De Meridian staat toch niet in de frontstage  ::)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

bmateijsen

Citaat van: BOUBOU op juni 29, 2005, 09:56:18
De Meridian staat toch niet in de frontstage  ::)

Das waar, maar ... hij staat er naast met bijna 1 meter ertussen... ;) (dus eigenlijk toch wel een beetje op de frontstage..