Weer een nieuwe...

Gestart door GTDesign, februari 17, 2009, 01:08:36

Vorige topic - Volgende topic

GTDesign

Citaat van: DennisE12 op maart  6, 2009, 16:30:53
ziet er weer goed uit :blink:

Ge waarom doen je web site het niet meer

Er is een overgang bezig naar een andere provider.
Ook mijn email adressen liggen er allemaal uit wat knap lastig is.  :devil:

OscarTango

Ge, ik heb je op 16 februari een mail gestuurd, heb je die wel ontvangen ?

( ik verwijder dit bericht wel weer na antwoord, hoor ).
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

GTDesign

Citaat van: OscarTango op maart  6, 2009, 17:04:33
Ge, ik heb je op 16 februari een mail gestuurd, heb je die wel ontvangen ?

( ik verwijder dit bericht wel weer na antwoord, hoor ).

Blijkbaar niet.
Stuur effe naar [email protected]

designcreations

Help, kan zelfs niet meer inloggen op GTDesign... :devil:

kermit

Citaat van: designcreations op maart  6, 2009, 20:16:44
Help, kan zelfs niet meer inloggen op GTDesign... :devil:
en ik kan je niet meer een pm sturen  >:(

garmtz

Qua kleuren vind ik zelf de bruingrijs RAL kleur die wij op de wanden hebben, gecombineerd met antraciet akoestiekpanelen erg mooi, maar wel ietsje 'saai'. De bordeauxrode kleur aan de wanden bij Sonic Circle vond ik erg fraai en de vloerbedekking die daar is gebruikt, vind ik ook mooi. Overigens kon ik me ook vinden in dat Tintello voorbeeld, maar teveel antraciet wordt erg saai denk ik.

donaldk

Citaat van: garmtz op maart  7, 2009, 08:17:47
Qua kleuren vind ik zelf de bruingrijs RAL kleur die wij op de wanden hebben, gecombineerd met antraciet akoestiekpanelen erg mooi, maar wel ietsje 'saai'. De bordeauxrode kleur aan de wanden bij Sonic Circle vond ik erg fraai en de vloerbedekking die daar is gebruikt, vind ik ook mooi. Overigens kon ik me ook vinden in dat Tintello voorbeeld, maar teveel antraciet wordt erg saai denk ik.

Herinnert iemand zich nog de hier verguiste RTL designer, die was zeer in de paarsen, zo slecht had ie het toch niet gezien;-).

henkt1

updeetje,

vandaag is Garmt geweest om kabels te brengen en 2x spl 1500r  :ohmy: 
De ene geparkeerd in de kelder en de ander even in de woonkamer opgesteld. Kan ie vast inspelen.
Doordat Ge nu alle kabels kan wegwerken kan hij ook alles aftimmeren. Binnenkort dus stucen en verven!

Tevens zijn de metrofusers gearriveerd. Deze moeten nog geverfd worden. Dit ga ik dit weekend maar doen. Voordat ze aan het plafond zitten.  ::)

Net ook wat foto's genomen met mijn telefoon. Zal straks eens kijken of ik ze kan plaatsen.

Vrijdag maakt Ge weer goede foto's.

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

LittleNinja

Holy cr*p!!! 2x een SPL 1500R?!?! ( Toch geen zwarte he?! )

Ben je bang dat je laag tekort komt?? :P
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

henkt1

idd zwarte!

Niet bang dat ik tekort kom. Wel een beetje bang dat ik 'm gehoormatig kan localiseren.

En.... het ziet er gewoon  O0 uit 2 subs   :tongue2: :wub: ;D

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

stevieB

Citaat van: henkt1 op maart 11, 2009, 16:23:35
updeetje,

vandaag is Garmt geweest om kabels te brengen en 2x spl 1500r  :ohmy: 

groet,

Henk

ZO  :o Nog geen last van de kredietcrisis zeker  :blink:

Super Gaaf  O0 Dat dan weer wel...

Gr StevieB
Under construction.....

GTDesign

Het ziet er nu zo ongeveer uit...

Madhouse

Ziet er goed uit! Mooi podium en mooie oplossing voor de apparatuur  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

GTDesign

:)

Kjelt

Dit ga ik weer volgen, van lege betonbunker tot grandioos ht  ;D

henkt1

ja, het gaat nu hard.
Dit weekend ga ik de auralex metrofusers (zie sonic circle)  verfen. Het word RAL  7016. Dezelfde kleur als de radiators.
Op de foto kan je een radiator zien staan in de hoek. Daarachter komt ook nog auralex basstraps.

groet,

Henk

MLCinema

Zo dat gaat inderdaad hard. Toch maar even volgen deze!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

molle

Ah, cornertraps :D Mooi hoor O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Robbert54

wow. leuke ruimte! beloofd weer wat moois!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

cine(d)rama

Hallo .

Is idd een mooie ruimte .

Heb het hele topic nog niet doorgelezen maar welke projector komt er in deze HT ?

Gr Andre .
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

cine(d)rama

Heb het al gezien  :P JVC-HD1 .

Gr Andre
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

R

KeesN

foto's !!!! updates !!!

over 2 weken ben ik in de buurt, dus..... kom op Gé beetje doorwerken dan kunnen we dan een filmpje pakken  :smile:

Fabian92

Dit topic ga ik volgen  :P ziet er nu al erg goed uit  :hehe:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Valkyrie

Ziet er goed uit GTDesign! :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster