Weer een nieuwe...

Gestart door GTDesign, februari 17, 2009, 01:08:36

Vorige topic - Volgende topic

Fabian92

Ziet er netjes uit! :biggrin:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

stevieB

GAAF  O0

Het vordert gestaag, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat... :thumbs-up:

Gr StevieB
Under construction.....

hoekie

Erg mooi, ook de oplossing met de radiatoren!

GTDesign

Morguh Henk,

Als je de Diffusser panelen kwijt bent, die liggen hier... ;D

Ze worden op maat gezaagd en daarna opnieuw bekleed met het stof.

henkt1

super! Maar eh, het zijn geen diffusers maar basstraps.  ::)

gisteren even 10 minuten in de stoel gezeten om vast te anticiperen  :biggrin:

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

garmtz

Citaat van: henkt1 op maart 31, 2009, 10:21:40

Henk

;D

Sonic Circle

Dit wordt gaaf! Zijn dit de "BB&G kleuren" op de wanden? Rustgevende en goed combinerende kleurstelling zo als totaalplaatje.
Wat voor tapijt komt er?

Die metrofusers tegen het plafond zijn ook stoer!

GTDesign

Citaat van: henkt1 op maart 31, 2009, 10:21:40

Henk

Maakt nie uit hoe het heet. Ik zaag gewoon alles doormidden.  ;D

garmtz

Citaat van: GTDesign op maart 31, 2009, 10:44:58
Maakt nie uit hoe het heet. Ik zaag gewoon alles doormidden.  ;D

:D  Ik zal niet te dicht in je buurt komen dan denk ik... ;D

GTDesign

Stof weer terug verlijmt en je ziet er niets meer van...

henkt1

:-* :wub:

nu maar hopen dat ze nog hetzelfde klinken  :devil: :music:
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

GTDesign

Niet helemaal, ze klinken 20 cm korter... :tounge2:

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

KeesN

Gistermiddag het genot van een voorproefje bij Henk gehad. Hoewel het HT nog niet af is, had Henk alvast 2 speakers en één van de subs aangesloten. Eén ding weet ik zeker: dit gaat helemaal goed komen ! :colgate:
Het klinkt nú al "awesome", dus laat staan als alles netjes is aangesloten, alle Auralex op z'n plaats is, Garmt z'n kunsten heeft vertoond.... en oh ja, er een scherm is en de beamer aan het plafond hangt  ;D

Afijn, gisteren dus geluisterd naar oa. Joe Jackson live, Roger Waters "Amused to Death", David Gilmour "Live in Gdansk", Björk  :unhappy: en Marillion. De plaatsing bij het in Q-sound opgenomen AtD van Waters was geweldig. Loei-strak. En bij Echoes van Gilmour zag ik de lasers bijna uit de centerspeaker komen, zo realistisch klonk dit.
Begin ik weer te twijfelen of ikzelf weer moet gaan upgraden.

Kortom genieten, maar niet goed voor m'n eigen beurs  :biggrin:

Over een paar weekjes maar weer eens terug naar het Oosten des lands, om het eindresultaat te bewonderen.

LittleNinja

Citaat van: KeesN op april  5, 2009, 22:44:07
Gistermiddag het genot van een voorproefje bij Henk gehad. Hoewel het HT nog niet af is, had Henk alvast 2 speakers en één van de subs aangesloten. Eén ding weet ik zeker: dit gaat helemaal goed komen ! :colgate:
Het klinkt nú al "awesome", dus laat staan als alles netjes is aangesloten, alle Auralex op z'n plaats is, Garmt z'n kunsten heeft vertoond.... en oh ja, er een scherm is en de beamer aan het plafond hangt  ;D

Afijn, gisteren dus geluisterd naar oa. Joe Jackson live, Roger Waters "Amused to Death", David Gilmour "Live in Gdansk", Björk  :unhappy: en Marillion. De plaatsing bij het in Q-sound opgenomen AtD van Waters was geweldig. Loei-strak. En bij Echoes van Gilmour zag ik de lasers bijna uit de centerspeaker komen, zo realistisch klonk dit.
Begin ik weer te twijfelen of ikzelf weer moet gaan upgraden.

Kortom genieten, maar niet goed voor m'n eigen beurs  :biggrin:

Over een paar weekjes maar weer eens terug naar het Oosten des lands, om het eindresultaat te bewonderen.

??? En waar stond die center speaker? :bigsmile:
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

henkt1

Die center speaker stond er wel maar was niet eens aangesloten  ;D

Wat Kees bedoelde was dat de plaatsing en "stage" nu al extreem goed zijn. Alle bekende termen als "los van de speakers", vrij in de ruimte, plaatsing van instrumenten en nog meer van dat subjectieve geneuzel was hier van toepassing  :biggrin: ;)

Het enige minpuntje wat ik kan ontdekken is dat het hoog allemaal wat "sprankelend" (whatever that is... :unsure:) is. Mogelijk omdat de achtermuur en achterkant zijmuur nog niet acoustisch behandeld zijn.  Maar dat gaat helemaal goed komen!

Ondanks het mooie weer heb ik gisteren toch weer een paar uurtjes lekker zitten luisteren. En daar gaat het allemaal om!  :inlove:

Morgen wordt het scherm en de projector geinstalleerd. De deur moet nog geverfd worden. En nog wat kleine details.

Woensdag de rest van de auralex en wordt het geheel definitief aangesloten!!!!!!!!!

Henk

Sonic Circle

Gaaf zeg Henk, Gé vertelde gisteren al dat de gang er lekker in zit.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Je bent nog eerder klaar dan wij (moeten ook nog wat schilderen) :)

LittleNinja

Sonic, ik kom dus kijken naar een onklaar HT?!?!?! :P

Citaat van: Sonic Circle op april  6, 2009, 11:01:34
Gaaf zeg Henk, Gé vertelde gisteren al dat de gang er lekker in zit.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Je bent nog eerder klaar dan wij (moeten ook nog wat schilderen) :)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

henkt1

zo, Garmt en Ge zijn net weg. Er is vandaag nog druk gewerkt.  Ge heeft nog de plintjes geplaatst, de kabels van de surrounds aangesloten en weggewerkt. Enige kleine schilderwerkzaamheden, auralex plakken, opruimen etc. etc.

Garmt kwam om de kabels van de fronts aan te sluiten, het hele systeem in te stellen en af te stellen (dat duurde al met al een uur of 4!, wel inclusief chinees eten  ;D) en toen..................konden we gedrieën onze onderkaak weer van de vloer rapen. Wow!! wat een geluid.

Als eerste echte demo (daarvoor al zitten testen met wat cd's) House of the Flying daggers. De trommelscene. Niet normaal. Speakers stonden er niet meer. We zaten echt in een soundbubble. Ik kan nu nog niet geloven hoe goed het is. En nog wel in mijn eigen huis!!  :wub: 8)  Het laag is ook ontzettend strak, diep en snel. Totaal niet plaatsbaar. Het is er gewoon.

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met superlatieven maar dat slaat ook weer nergens op. Waar het om gaat is dat het meer is geworden dan ik had durven denken. Ge en Garmt hebben super werk verricht.  Ge zal vast morgen nog wel foto's plaatsen. Hij heeft er tenslotte een stuk of 50 genomen  :D

Ok, nog 1 song luisteren en dan toch maar naar bed.

groet,

Henk

GTDesign

Foto's komen er zo aan, ze moeten nog effe drogen in de doka kamer...

GTDesign

Eerst wat meet en afregel werk door Garmt...

GTDesign

;)

GTDesign

:colgate:

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

GTDesign

:dozingoff: