Weer een nieuwe...

Gestart door GTDesign, februari 17, 2009, 01:08:36

Vorige topic - Volgende topic

Gordon

Citaat van: donaldk op februari 23, 2009, 01:57:34
Dat was een grote cel, dan :sarcasm:. Met hoeveel man werd je daar in gepropt.
Luxe cells in Australie hoor  :dozingoff: :police:
I now live in Bali...

HTip

Gaan we hier niet een klein beetje offtopic :music: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

henkt1

yep.

waar blijven de suggesties?

Ik wil namelijk gezellig Fransje Bouwer kunnen luisteren en naar Studio Sport kijken in mijn HT  ;D

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Madhouse

Citaat van: henkt1 op februari 23, 2009, 08:24:30
yep.

waar blijven de suggesties?

Ik wil namelijk gezellig Fransje Bouwer kunnen luisteren en naar Studio Sport kijken in mijn HT  ;D

groet,

Henk

Ja dan zal ik de binnenkant er zeker uit laten zien als een Woonwagen....wel je schoenen uit doen he bij binnenkomst  :P

Nu weer ff serieus...qua indeling vind ik het ontwerp erg mooi. qua kleurstelling zal ik het zelf allemaal anders doen, maar die dingen zijn vaak toch persoonlijk. Een podium is wel erg mooi, dat hoort toch wel een klein beetje in een HT.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

henkt1

voor de kleurstelling wil ik juist suggesties!

Die zijn dus nog NIET definitief.
Ge heeft gewoon een opzetje gemaakt en er wat kleuren ingezet. Dus die eerste foto is NIET representatief.

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Madhouse

Citaat van: henkt1 op februari 23, 2009, 09:50:59
voor de kleurstelling wil ik juist suggesties!

Die zijn dus nog NIET definitief.
Ge heeft gewoon een opzetje gemaakt en er wat kleuren ingezet. Dus die eerste foto is NIET representatief.

groet,

Henk

Ik ben een voorstander van de traditionele bioscoop kleuren. Rood/Zwart...klinkt cliche maar vind het persoonlijk het mooiste. Kijk naar het HT van Htip (Chamber of Dreams). Persoonlijk vind ik dit 1 van de mooiste HT's hier op het forum.

Het HT van Sonic Circle word ook een mooie, hij heeft de combi aubergine met blauw gekozen wat erg mooi uitvalt.

Ik weet dat sommige mensen een andere mening hebben en niet van standaard houden maar zoals bovenstaande met goede en mooie verlichting (zodat je ook je krantje kunt lezen onder het genot van lekkere muziek) vind ik persoonlijk zoals het hoort te zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Durk

grijsbruin.. zeg maar BBG grijs en dan in verschillende tinten vindt ik zelf mooi.

of wat klassieker: blauwgrijs (zie bijv http://tinello.nl/stijlen/view/style/Klassiek/kitchen/Office+Cambridge/)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Davey

Citaat van: Durk op februari 23, 2009, 20:02:49
grijsbruin.. zeg maar BBG grijs en dan in verschillende tinten vindt ik zelf mooi.

of wat klassieker: blauwgrijs (zie bijv http://tinello.nl/stijlen/view/style/Klassiek/kitchen/Office+Cambridge/)

Heel Amerikaanse stijl. Kan heel mooi zijn maar is vaak een beetje veel. Met de juiste, rustige kleuren kan het wel superfantastisch eruit zien.

hschuu

Wat een prachtige ruimte, en in de zomer waarschijnlijk lekker koel.
Qua kleurstellingen zou ik kiezen voor tijdloos.
Die betonplaten zoals hierboven, is leuk voor even, net zoals thema's zijn.

Bijzonder mooi is een combinatie van flessengroen/donker olijfgroen met afgezwakte lavendelkleur, met koperkleurige randafwerking van het bordes. Vloerbedekking proberen te krijgen met een er doorheen geweven koperkleurige draad.

Wellicht heb je er wat aan.

henkt1

dat tinello ziet er kwa kleur super uit!

Komt overeen met de verwarming. die is ook zoiets. De verwarming is afgelopen week geplaats en ook weer weggehaald.
Hij past perfect maar eerst moet er nog afgewerkt worden. Schilderen en auralex erachter.

Ik zal ook nog kijken naar de groen opties  :D

groet,

Henk

WickedGame

Citaat van: jowi op februari 21, 2009, 22:26:06
Yep! Niks meer aan doen. Scherm ertegenaan, mooi vloertje erin, kleed erover, paar sfeerlampjes die het beton uitlichten en klaar ;D

Een een mega grote acoustische uitdaging  :P

OT: Mooie ruimte om iets in te maken zeg. Ben zeer benieuwd.

Maartje

Succes met de bouw

En om je krantje te lezen zet je bij wijze van spreken gewoon een tafel neer met zo`n perzisch tapijt en een grote kristallen asbak  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

searcher

Citaat van: jowi op februari 21, 2009, 22:26:06
Yep! Niks meer aan doen. Scherm ertegenaan, mooi vloertje erin, kleed erover, paar sfeerlampjes die het beton uitlichten en klaar ;D

Gelukkig kun je achter de stoelen ontsnappen.  :shaun:

Gr Searcher

robbie12345

Sjiek heel mooie ruimte...

Om nog even terug te komen op de opmerking van Jowi, ik snap eigenlijk ook wel goed wat hij bedoelt, neem nou bijvoorbeeld dat overbekende startrek theather http://www.reighn.com/theaterphoto.html. Als ik in de toekomst iets zou willen laten bouwen zou het dit zijn....

Ge plan maar in je agenda voor over een jaartje ongeveer ;)

grtz rob
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

GTDesign

Mag ik weer even de aandacht... ;D

GTDesign

:)

nielvm

Hoe groot is deze ruimte? (srr als het al gezegd is geweest, maar ik kan het niet meteen terugvinden...)
Sony xw5000
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

GTDesign

De ruimte is 467,4 cm breed.
De lengte exact ben ik effe kwijt maar rond de 570 cm

henkt1

de ruimte is 5,5 m lang.
Het scherm welke op de muur getekend is , is 260cm breed.
Dan krijg je een idee.

Ge heeft er flink de sokken in!
Woensdag komen de kabels zodat deze weggewerkt kunnen worden.

Het wordt wat!  :wub:

Henk

Sonic Circle

Henk je had volgens mij onlangs nog wat twijfels over de grootte van het scherm van 2.60m. Vooral in een ruimte zo breed als die van jou is dat geen enkel probleem. Bij ons is het ook 2.60 en zou echt niet meer kleiner willen, nu al!

Gang zit er lekker in, Gé heeft de smaak te pakken :)

-madison-

Citaat van: GTDesign op maart  5, 2009, 20:44:51
Mag ik weer even de aandacht... ;D

Je gaat weer snel Gé!! Maar goed dat je de DeWalt hebt.. ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

molle

Gave ruimte weer O0 Ik had beter ook zo een plafond gevraagd aan Gé. Vind het wel mooi zo een lichtgevende hemel 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

GTDesign

Citaat van: molle op maart  6, 2009, 10:56:38
Gave ruimte weer O0 Ik had beter ook zo een plafond gevraagd aan Gé. Vind het wel mooi zo een lichtgevende hemel 8)

Ik ben zo daar... ;D

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

DennisE12

ziet er weer goed uit :blink:

Ge waarom doen je web site het niet meer
Ht Kelder in aan bouw
sony 1272qm
onkyo tx-sr605
sony BDP s350 B&W LCR60-S3 Black B&W DM 600-S3 Black B&W DM  601-s3 Black yamaha sw 160 Beamax 200 x 119 projectiescherm