Front der Fronts

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), juni 27, 2003, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Lynxxx

Citaat van: fgroen op juli 11, 2005, 10:04:43
Waanzinnig Erik!!!   :o

Zoals afgelopen week-end reeds gezegd: binnenkort je projekt ten einde. Ga je dan weer een volgend projekt aanpakken, of van weeromstuit 60 uur per week werken?  >:D

Oh ja, helemaal vergeten!!! Je kunt ook gewoon lekker naar muziek gaan luisteren.  :D

Zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=32020.0 ;D

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Sullivan

O0 Wow wat zijn ze mooi geworden. Grote klasse.

Respect!

mvg,
Frank

Audiofiel

Citaat van: Sullivan op juli 13, 2005, 09:45:05
O0 Ik houd niet van vloeken, maar xxxxxxxxxxx wat is ie mooi...

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Oracle

Citaat van: Sullivan op juli 13, 2005, 09:45:05
O0 Ik houd niet van vloeken

Ik ook niet...  :-\

Groet,
Mark

Sullivan

Citaat van: Mark Lemmens op juli 13, 2005, 10:03:34
Ik ook niet...  :-\

Groet,
Mark

Je hebt gelijk, even mijn bericht aangepast.

mvg,
Frank

Oracle

Dank je!  8)

Groet,
Mark

(ben niet echt gelovig of zo, maar als het niet nodig is, dan... :) )

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

conqubite

Citaat van: Erik van Voorst op juli 10, 2005, 16:34:52
:)

Beethoven keek toe en zag dat het goed was.... :D

En dat is een understatement.

Conqubite

Durk

Citaat van: beunky op juli 13, 2005, 10:21:00
En als audiofiel ook ff het bericht wil aanpassen ;)

onder het mom van wordt geen naprater...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

bmateijsen

En wannneer gaan deze dames elkaar ontmoeten? (m.a.w. wanneer is de linker klaar?? ;D)

advr

Citaat van: bmateijsen op juli 13, 2005, 13:59:51
En wannneer gaan deze dames elkaar ontmoeten? (m.a.w. wanneer is de linker klaar?? ;D)

volgens mij is dit de linker toch? 8)

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Audiofiel

Citaat van: Durk! op juli 13, 2005, 13:56:37
onder het mom van wordt geen naprater...
Citeren is niet gelijk aan napraten, toch? Dus ik heb alleen het betreffende woord onleesbaar gemaakt. Er wordt al genoeg aan geschiedsvervalsing gedaan in deze wereld. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

bmateijsen

Het ziet eruit als rechts...

advr

Persoonlijk bericht (Online)

Re: Front der Fronts
« Antwoord #2752 Gepost op: juli 9, 2005, 01:12:20 »
   Antwoord met citaat
Smiley

* LeftReady.jpg (76.62 KB, 426x568 - bekeken 273 keer.)

stond eronder 8) 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

bmateijsen

Citaat van: advr op juli 13, 2005, 14:05:30
Persoonlijk bericht (Online)

Re: Front der Fronts
« Antwoord #2752 Gepost op: juli 9, 2005, 01:12:20 »
   Antwoord met citaat
Smiley

* LeftReady.jpg (76.62 KB, 426x568 - bekeken 273 keer.)

stond eronder 8) 8)

Je hebt gelijk.. alleen vanuit de foto en Eriks kamer kennende leek het rechts..

Erik van Voorst (in memoriam)

Scherp opgemerkt maar omdat het identieke luidsprekers zijn heb ik de linker luidspreker RECHTS gezet......omdat ik de linker fineerzijde van deze speaker een net iets mooiere tekening vond hebben dan de rechterzijde ...en dat is een betere zichtkant...dus links staat nu rechts... ;D

Gisteravond weer facetten gefineerd....vanavond de strik en omlijsting....
morgenavond de eerste laklaag...en van het week-end ...vullen en de 2e filter bedraden
.....dus ze spelen denk ik maandag......( de olielagen kunnen ook als ze op lokatie staan..... ;)........drums please..... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

bmateijsen

Citaat van: Erik van Voorst op juli 13, 2005, 14:15:24
Scherp opgemerkt maar omdat het identieke luidsprekers zijn heb ik de linker luidspreker RECHTS gezet......omdat ik de linker fineerzijde van deze speaker een net iets mooiere tekening vond hebben dan de rechterzijde ...en dat is een betere zichtkant...dus links staat nu rechts... ;D

zo dat is sneaky!!! ;D

CiteerGisteravond weer facetten gefineerd....vanavond de strik en omlijsting....
morgenavond de eerste laklaag...en van het week-end ...vullen en de 2e filter bedraden
.....dus ze spelen denk ik maandag......( de olielagen kunnen ook als ze op lokatie staan..... ;)........drums please..... 8)

Ik ben heel erg benieuwd wat het in stereo gaat doen...

advr

Tja, dat konden wij natuurlijk ook niet weten.... :P :P

Je ziet het we volgen je op de voet ;D
Voor jou dus ook geen BBQ dit jaar...

Machtig mooi allemaal Eric!

Straks als alles naar wens klinkt mag je terecht super trots op jezelf zijn ;D ;D

groet,
Ad.

fgroen

Citaat van: Erik van Voorst op juli 13, 2005, 14:15:24
Gisteravond weer facetten gefineerd....vanavond de strik en omlijsting....

Ik heb de indruk dat je voor de laatste loodjes er even een schepje bovenop doet. Wat een tempo!
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

Kjelt

Werkelijk ongelofelijk  :o  super prestatie Erik!

Ik ga NU luisteren (eerst douchen) naar 1 maal een rechter xXx (nog even zonder sub aansluiting) en 1 maal een linker eclipse....

Zal best leerzaam zijn  ;D....en misschien ook alvast een piepklein beetje kicken.... ;)

Ik kan gewoon niet meer wachten....dus noem ik het " inspelen ".... :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Audiofiel

Niet te lang inspelen met één xXx Erik, want straks moet je die andere ook apart gaan inspelen. :-\

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Gisteren laat geworden. ;D

Een serieuze echte eerste indruk was er natuurlijk niet want morgen zet ik de Krell en de actieve Brystonfilter op het sublaag...en dat scheelt alles...

WEL hoorde je meteen dat er een wezenlijk betere speaker rechts stond te spelen....
op elk gebied deed hij er een flinke schep bovenop...  ;)

Opvallend was dat bij diverse test cd's waaronder die van Chesky-label de plaatsing ondanks 2 totaal verschillende speakers...rotsvast was....
Dus bij Dave zijn commentaar...I am now 10 feet from the microfone ...stond hij ook echt die afstand....tot in het extreme toe...dus veel beter dan met 2 eclipses..... :o

Nog wel een paar muzieknummertjes geluisterd...en echt genoten....maar de klapper gaat nog komen...2 stuks full-range... 8)

garmtz

Citaat van: Erik van Voorst op juli 14, 2005, 11:13:25
Nog wel een paar muzieknummertjes geluisterd...en echt genoten....maar de klapper gaat nog komen...2 stuks full-range... 8)

*huiver*  O0