Front der Fronts

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), juni 27, 2003, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Ben benieuwd hoe die in mijn HT klinken, zin om een keer langs te komen...

;D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lynxxx

Nou Erik, zet de barbeque maar vast aan, want ik voorspel ja dat het HELE htforum ze wil komen luisteren  ;D ;D ;D

Volgende shootout dus bij Erik * grijns *

Wie komt er
Wie komt er niet?

schitterend resultaat mwan, ik kan niet anders zeggen. super!

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

DennisG

Gelukkig nog net voor mijn vakantie....... Over een half uur rij ik weg, maar ik wilde voor de zekerheid nog even kijken of je al gepost had. Wat een schitterend resultaat. Ik ben erg benieuwd hoe ze klinken. Nu kan ik in ieder geval met een een gerust hart weg.

BRAVO!!!!

Wowly

Wat een schoonheden!!

bryan vd B

hi,

woorden schieten te kort  :o :o :o :o
Dit is echt waanzinnig,extreem!!!! hoop dat  je er veel luisterplezier aan zult hebben maar dat zal gerust wel want aan de kwaliteit zal het niet liggen ;)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

bryan vd B

Citaat van: bryan vd B op juli  9, 2005, 15:38:27
hi,

woorden schieten te kort  :o :o :o :o
Dit is echt waanzinnig,extreem!!!! hoop dat  je er veel luisterplezier aan zult hebben maar dat zal gerust wel want aan de kwaliteit zal het niet liggen ;) plus het feit dat ze nogeens oogstrelend zijn 8)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

kuiperik

Op zijn avalon's : MASTERPIECES!!!
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

Xander

Wat een mooi huis....!  ;D
Jammer dat die grote speakers in de weg staan...! ;D

Xander

Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

The Foundation

ik had deze week overstroming in huis

, ik hoop dat je ze niet snel moet verplaatsen bij een natuurramp

reza

:P :P :P :P :P :P :P :P Meer kan ik er niet van maken........................KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

FFF

Ontzettend mooi,

voor dit totaal beeld heb ik zowat elke dag een paar keer dit topic bekeken.

Vind het nu alleen jammer dat het prjoect afgerond wordt.

Hopelijk volgt er snel weer wat.

Dit project mag op dit forum werkelijk "the masterpiece" worden genoemd.

Absolute complimenten, niet alleen voor het waanzinnige resultaat en de bijzonder mooie bouw, maar ook voor je geduld, het betrekken van de forumleden, en het delen van dit bouwproject.

Oracle

Monsterlijk mooi! Wat een speakers!

En: wat een werk! Dit is iets dat je maar eens in je leven doet, en het resultaat spreekt boekdelen! Zoveel zorg: daar mag een fabrieksspeaker (ja, zelfs de originele Avalon Sentinel..) maar van dromen....  O0

Even een vraag: hoe is het met je vloer? Al scheuren/barsten?  >:D ;)

Groet,
Mark

Durk

ben je nu niet bang voor een diestal op bestelling?
Ramkraak met een heftuckje?

risico zal wel meevallen.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Erik van Voorst (in memoriam)

Vandaag het filter ingebouwd (neen nog niet aangesloten)  ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

:)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

:)

R

Romano

erg mooi zo'n apparte kast voor de filter.

voodooless

Mooi :D

Maar je denk toch niet dat je wegkomt zonder een filter close-up  >:D

FFF

Citaat van: deepspace op juli 10, 2005, 21:57:58
Mooi :D

Maar je denk toch niet dat je wegkomt zonder een filter close-up  >:D

Dat wilde ik ook al vragen,

Maar toen d8 ik dat hij dat bewust niet heeft gepost omdat het schema niet bekend gemaakt mocht worden.

Ik ben wel benieuwd met wat voor "goedje" alles is ingepakt en wat het doel hiervan is?

paul groot

Citaat van: Ruben op juli 10, 2005, 16:58:34
Sweeeet. erg mooi.

Ik heb vanavond het linker exemplaar "life" mogen aanschouwen.............. :'(
.................Verkade maakt geen mooiere beelden...... :o
(en......goeie shashlik nietwaar? En je huis staat er nog, niet afgefikt, dus niet klagen erik).

Kasten zijn werkelijk waanzinnig mooi,
dus niet alleen op de foto mooi en glad afgewerkt,
zeer professioneel gemaakt.

Over een paar weken kom ik graag Private investigation luisteren Erik....loei hard en zuiver, naar dat die keramische speakers, dat serviesgoedje in dat hout.

M'n complimenten.
Paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Walter_PPK

LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

garmtz

Citaat van: paul groot op juli 10, 2005, 23:57:53
naar dat die keramische speakers, dat serviesgoedje in dat hout.

Whoehahaha!  :D

fgroen

Waanzinnig Erik!!!   :o

Zoals afgelopen week-end reeds gezegd: binnenkort je projekt ten einde. Ga je dan weer een volgend projekt aanpakken, of van weeromstuit 60 uur per week werken?  >:D

Oh ja, helemaal vergeten!!! Je kunt ook gewoon lekker naar muziek gaan luisteren.  :D
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

MickeyMan

Nog even over een paar foto's geleden... jij moet wel HEEL VEEL van je vrouw houden dat zij daar zomaar aan mag zitten...  ;D ;D ;D
Heart: Denon 3805 (Silver)
Source: Denon 2200 (Silver)
Source: Project Debut III (White)
Destination: Pioneer DVR-530H-S Fronts: TMA Premium 905 Center: TMA Premium 900c Surr: TMA Premium 901