Front der Fronts

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), juni 27, 2003, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Wow, wat ben ik benieuwd... Maak maar vast een parkeerplek vij, ik kom eraan over een paar weekjes!  ;D

blue-eyes

Citaat van: Garmt op april 22, 2005, 08:52:54
Wow, wat ben ik benieuwd... Maak maar vast een parkeerplek vij, ik kom eraan over een paar weekjes!  ;D

Kan je niet beter eerst een parkeergarage onder je huis bouwen Erik? Zoveel mensen die eens willen kijken ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Jean Pierre

Citaat van: Erik van Voorst op april 21, 2005, 10:24:23
Neen de xXx-subs gaan wel mee maar de filtering van het sublaag doe ik...dus kunnen ze GELUKKIG LEEG mee  >:D

Vanavond lukt het me om het grilletje af te maken en worden ook de subs ingepakt.

Lol! :D Maar waarom neem je de subs wel mee dan? Als je ze later toch weer filtert(ik neem aan als je ze mee neemt dat je ze niet alleen voor stands gebruikt wel??)?

Spacebass

Sorry Jean..radiostilte  ;D

Jean Pierre

oeps vergete :P dan wordt het w8en he!  >:D

GTDesign

Erik als je dan toch niets meer te doen hebt...

Misschien alvast voorbereidingen voor de Rears ?  ;D

Spacebass

Die heeft ie al in de woonkamer klaarstaan  ;D

Jean Pierre

Citaat van: GTDesign op april 22, 2005, 23:40:33
Erik als je dan toch niets meer te doen hebt...

Misschien alvast voorbereidingen voor de Rears ?  ;D

En dan wel gaan voor de volledige 4g offcourse  O0

ruud2

xXx2 is uit in de bios,Erik
betekend dat jij hierdoor  beinvloed wordt en dus nog twee erbij bouwd? ::)

voor de grap moeten we die opstelling mischien toch eens maken , de xXxén en  de Violators bij elkaar in surround..........................................   ..... .... ... .. . 
Mark (Levinson)  , Nelson (Pass)  , Neil (Pattel) , Rondi dÁgustino  (Krell)  en Herr Willi ( Studer, Revox)  spelen samen in een speciale ruimte. allemaal ouwe meuk...maar klinkt o zo lekker...
Frits (Philips) mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

sphere

En die center van boven halen, want je moet wel 5.x natuurlijk  O0
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

Smitsmans

En dan mijn minimonitors erbij voor 7.1  ;D ;D ;D

blue-eyes

Citaat van: sphere op april 23, 2005, 12:01:15
En die center van boven halen, want je moet wel 5.x natuurlijk  O0

met goede fronts en dito EV en VV heb je juist GEEN center nodig.... Vind maar eens een center die naadloos aansluit op speakers van deze kwaliteit..... Zelfs Erik zijn center gaat dat wellicht niet trekken .
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Erik van Voorst (in memoriam)

Ik hou me even rustig en meteen nemen de chatters bezit van MIJN topic  ;D

Anyway....er is al een begin gemaakt met metingen.... ;)

Omdat jullie waarschijnlijk niet zonder mij kunnen (en andersom) ben ik van plan om de tijd te doden met het bouwen van een serieus audio-rack....

Dat topic vind je waarschijnlijk makkelijk als je naar de titel kijkt.... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Jean Pierre

Citaat van: Erik van Voorst op april 23, 2005, 22:09:57
Ik hou me even rustig en meteen nemen de chatters bezit van MIJN topic  ;D

Anyway....er is al een begin gemaakt met metingen.... ;)

Omdat jullie waarschijnlijk niet zonder mij kunnen (en andersom) ben ik van plan om de tijd te doden met het bouwen van een serieus audio-rack....

Dat topic vind je waarschijnlijk makkelijk als je naar de titel kijkt.... :-X

Tjah daar gaat je rust op therapeutische basis dan... :p Mag ik het topic titel raden? Rack der racken? :P

Rappie

Citaat van: Jean Pierre op april 23, 2005, 22:12:53
Tjah daar gaat je rust op therapeutische basis dan... :p Mag ik het topic titel raden? Rack der racken? :P
We have a winner, of handelen met voorkennis ;)

edit : oke het was geen voorkennis, tijdstippen kloppen niet :D (als ik jou was had ik even snel die topicnaam gepakt ;)
Eigenaar van Paulthé

Spacebass

Waarom zit je met de lock/unlock te spelen?  Geil je op views of zo?  ;D  ;D

Mensen die een abbo hebben krijgen daar elke keer een mailtje van nl  ;)

Jean Pierre

Citaat van: Rappie op april 23, 2005, 22:45:11
We have a winner, of handelen met voorkennis ;)

edit : oke het was geen voorkennis, tijdstippen kloppen niet :D (als ik jou was had ik even snel die topicnaam gepakt ;)

Lol ik moet zeggen heb dr nog wel even aangedacht  >:D

Citaat van: Spacebass op april 24, 2005, 10:49:47
Waarom zit je met de lock/unlock te spelen?  Geil je op views of zo?  ;D  ;D

Mensen die een abbo hebben krijgen daar elke keer een mailtje van nl  ;)

Ik wilde kijken of ik zelf de verkeerd aangemaakte topic Rack der Racks in de Speaker-Range kon locken...maar ik kon nergens een bevestiging van mijn actie zien.....

Sorry dat je mail van mij krijgt ...dat zal NOOIT meer gebeuren.... :P

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

The Foundation

Eric , ik durf het bijna niet vragen ....maar...
als je klaar bent , zie je het zitten, om voor mij ook een stel van die boxen te maken ( tegen vergoeding ) O0

GTDesign

Romano

pas maar op eres moet je eigen bedrijf gaan beginnen

FFF

Citaat van: Anthrax op april 26, 2005, 19:56:13
Eric , ik durf het bijna niet vragen ....maar...
als je klaar bent , zie je het zitten, om voor mij ook een stel van die boxen te maken ( tegen vergoeding ) O0

Denk als eric 2 euro per uur rekent + de 15000 materiaal kosten dat je beter af bent de orginele te kopen :)

Het mooie van zelfbouw is ook de trotsheid dat je het zelf gebouwd hebt.

Anthrax...ik voel me echt zeer gevleid dat je het vraagt.

Het bouwen van deze speakers is gewoon behoorlijk uit de hand gelopen omdat ik steeds weer opnieuw de lat hoger legde om " compromisloos"  te bouwen.

Dat ging mij niet in de koude kleren zitten (al merkte jullie dat waarschijnlijk niet) 24 uur per dag 2 jaar lang psychisch en physiek bij de xXx betrokken zijn .... :-\

Dit is eens maar nooit meer ....ik wilde per se nu eens voor mezelf de beste speaker ter wereld bouwen (voor in een huiskamer).........(dat zal nog wel moeten blijken ;))....het is iets geworden wat zich niet meer laat vertalen in geld......een soort onbetaalbaar project......ik zou ze niet eens voor de originelen willen ruilen...ongeacht of ze beter......hetzelfde of slechter klinken......

Kijk anders fff bij de rekkies.... :-X

PS
Die rekensom van FF snap ik niet...er zitten plm. 1000 bouw uren in....(tenzij je ook voor de " denk-uren " betaald ;D)

LAATSTE NIEUWS.......LAATSTE NIEUWS  :o

Ik krijg net te horen dat de xXx SPEELT....

Ik vroeg naar een eerste indruk.....antwoord...."er komt iets leuks uit"  :P

Ik zal jullie per minuut/dag/week op de hoogte houden...(terwijl ik dit typ zit ik echt te shaken)

Rappie

" er komt iets leuks uit "  ;D

En jij maar in spanning zitten wachten :D
Eigenaar van Paulthé