Front der Fronts

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), juni 27, 2003, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Citaat van: Smitsmans op februari  5, 2005, 22:24:29
Hoe kan ik een afbeelding in een bericht zetten? Met afbeelding toevoegen krijg ik dit resultaat:

Ik kan daar verder niets van maken. De extra optie om bijlagen toe te voegen krijg ik ook niet aan de praat. Ik krijg dan de melding dat alle bijlagen opnieuw toegevoegd moeten worden.  :-[

Ik wil best een foto plaatsen, maar hoe krijg ik die uit mijn afbeeldingen in dit bericht?

Guido

Kan het zijn dat de foto's die je in wilt voegen meer dan 150kb zijn?
Meer dan dat is namelijk niet toegestaan op het forum.

Een alternatief zou kunnen zijn, dat je ze op je eigen webspace of fotoserver opload, en deze dan via het "img" tag linkt naar het forum
bv.   [img#]http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=dlattach;id=7720;type=avatar[/img]
Alleen dan natuurlijk het hekje weg laten  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Niet actief

Citaat van: Smitsmans op februari  5, 2005, 22:24:29
Hoe kan ik een afbeelding in een bericht zetten? Met afbeelding toevoegen krijg ik dit resultaat:
  :(

Als je tussen de eerste en de tweede "tag" de url van een afbeeldingsbestand plaatst verschijnt het plaatje.

Smitsmans

Erik van Voorst (in memoriam)

Hier heb je je zelfgemaakte pers...en een pm  ;)

Ik bouw mijn pers iets anders want ik zit met hoeken... >:(

Ik moet nu snel door want ik wil vandaag het onderstel van mijn sub gereed maken.... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Smitsmans

Erik,

Bedankt voor je PM. Ik probeer het nu even met een ander plaatje.

Guido

Rudo

Citaat van: Smitsmans op februari  6, 2005, 16:17:12
Erik,

Bedankt voor je PM. Ik probeer het nu even met een ander plaatje.

Guido

Leuk zo'n fotootje van een pers, maar het is mij helaas nog geheel onduidelijk wat er nu geperst wordt.
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

Een behoorlijk aantal foto's maar misschien hebben meer mensen iets aan deze constructie. ;)

Uit een flinke ebbenbalk zaag ik deze 4 delen van elk 3 cm hoog en 4,5 cm breed voor het xXx-subonderstel. 
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Eerst van vurenhout een opzetje maken  zodat ik straks de hoeken correct zaag....

De gedeelten welke niet afschroefbaar hoeven te zijn verlijm en schroef ik alvast op zijn plek.

De 2 af te schroeven bintjes krijgen ieder 2 inbusschroeven maat 7 met een schroefplug in het MDF.

Hier zie je goed hoe dit werkt.

Vastdraaien over de vuldoppen en 15 mm uit de kantlijn zodat de ebben bintjes straks
mooi " terugliggen" , ;)

....et voila.... 8)

Oracle

Citaat van: Erik van Voorst op februari  5, 2005, 13:14:11
:)

Prachtige foto weer! Ook leuk hoe je jezelf subtiel achter die twee peertjes van de lamp hebt verscholen! ;D ;D

Groet,
Mark

R

Ziet er strak uit erik. Komen er nog spikes onder of iets dergelijks. Of is dat een domme vraag ;D

Bart_M

Dat lijkt de buurman uit home improvement wel. Wilson. ;D

Citaat van: Ruben op februari  6, 2005, 22:15:57
Ziet er strak uit erik. Komen er nog spikes onder of iets dergelijks. Of is dat een domme vraag ;D

Nee hoor geen domme vraag.
Ik ben er nog niet helemaal uit...misschien wel iets van een paar mm hoge voetjes puur voor de looks.

Spikes of voetjes bij een gewicht van 300 kg en zo een behuizing is mijnsinziens vrij zinloos....je koppelt meer je vloer aan de speaker dan de speaker aan de vloer  8).....dwz...een gammele parketvloer krijg je stil met zulke gewichten erop.......  ;D

Wijx wondere wereld

voetjes eronder zadat een steekwagen makkelijker past  ;D
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Sherwin

Ja Erik,

Ik heb messingspikes onder mijn kasten. Nu moest ik deze week de zaak even afbreken om de baskasten te laten overspuiten.. en de punten van de spikes zijn i.p.v. spits en scherp toch een beetje bol geworden  ;D... en das maar rond de 80/85 kg per kasteenheid(laag+midhoog). En dan gebruik ik dikke best zware messingsspikes met verstelbare punt.. die was eerst vlijmscherp, en nu gewoon rond  :o  ;)

Mvgr, Sherwin

Hoi Sherwin,

Heb jij nog ge-experimenteerd met en zonder spikes....
MAARR 80 kg.....hahahaha....vind ik toch al behoorlijk zwaar hoor  8)

Spikes zijn bij mij uitgesloten..dan splijt mijn marmeren vloer en moet ik ook een nieuwe vrouw zoeken.... ;D

Spikes met een plaatje eronder en/of ook nog een zelfklevende tape ertussen heb ik nooit begrepen...volgens mij is het principe van de mechanische diode dan behoorlijk verminderd....

Ik heb 4 lage meubel voetjes gekocht (paar mm dik) verstelbaar aan een M10 draad....als ik deze voetjes gebruik...kan ik eventueel later de hoogte bepalen van de aansluiting met mijn filterkast...staat ook net iets mooier

Ik laat het nog wel even op mij inwerken...tijd zat  ;D

Bijgaand een fotootje van de spikes welke ik heb...ik lees net onvervormd tot 400 kg per stuk 8)

Rudo

Citaat van: Erik van Voorst op februari  7, 2005, 13:09:13

Spikes met een plaatje eronder en/of ook nog een zelfklevende tape ertussen heb ik nooit begrepen...volgens mij is het principe van de mechanische diode dan behoorlijk verminderd....

Het principe van een mechanische diode? Omdat een (standaard) spike eruit ziet als een schematisch getekende diode betekent niet dat het ook als een diode werkt hoor. Een omgedraaide diode heeft grote gevolgen voor de schakeling, een omgedraaide spike heeft dezelfde werking, dat is het koppelen en vastzetten van boven en onder, en de trillende gedeeltes geen direct kontakt geven met de vloer.
Volgens mij.....
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

Arno P

Lache man...een mechanische diode...alsof de trilling weet in welk richting hij zou moeten gaan... ;D

Bart_M

Er staan toch pijltjes op ???

Arno P

Citaat van: Krunk op februari  7, 2005, 17:42:13
Er staan toch pijltjes op ???

Ohhh, sorry da had ik nie gezien... ;D...dan zal het wel weer werken...he, he...dom van me... ::) :)

Sherwin

Citaat van: Rudo op februari  7, 2005, 17:15:39
Het principe van een mechanische diode? Omdat een (standaard) spike eruit ziet als een schematisch getekende diode betekent niet dat het ook als een diode werkt hoor. Een omgedraaide diode heeft grote gevolgen voor de schakeling, een omgedraaide spike heeft dezelfde werking, dat is het koppelen en vastzetten van boven en onder, en de trillende gedeeltes geen direct kontakt geven met de vloer.
Volgens mij.....

Boeien... ik vindt het i.i.g. een hele leuke uitspraak!  ;D