welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Maximus_Aurelius

Na een hele lange tijd weer een blauwe disk aangeschaft.

Queen - Hungarian Rhapsody

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

StefaanD

Bij amazon.de Napapiirin sankarit, Footloose en Einsam sind die Tapferen (Lonely Are the Brave) allen aan 9,12 € BTW-omzetting DE-BE meegerekend en Earthquake aan 10,14 €
 
Mooie prijzen al zeg 'k het zelf  :smile:


VTEC_genieter

Michael Douglas is al lang niet meer jong, maar Kirk Douglas (broer van) ?
Die film moet wel een oude zijn :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Jumping Jack

Citaat van: VTEC_genieter op augustus 26, 2013, 15:30:14
Michael Douglas is al lang niet meer jong, maar Kirk Douglas (broer van) ?
Die film moet wel een oude zijn :thumbs-up:

Vader van.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs


LittleNinja

#4855
Zojuist deze besteld:

http://www.freerecordshop.nl/film/prometheus-to-alien-the-evolution-blu-ray-8712626061168

Nog heel even in de aanbieding.

EDIT

Nu niet meer. Prijs was tijdelijk € 37. Nu wachten tot hij een keer binnen komt.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LuPo

Besteld bij Bol.com

Toy Story 3 3D
Finding Nemo 3D
Monsters, Inc. 3D
Brave 3D
How To Train Your Dragon 3D

Alleen Life of Pi ontbreekt nog aan mijn lijstje.

Ronin79

#4857
Ik kijk erg weinig, maar zoals men weet ... koop ik wel eens (Steelbook) aanvullingen om de collectie compleet te houden of te maken.
Met name zijn dat; Superhelden, Fantasy, en Sci-Fi. Al heb ik ook andere genres (oa. Oorlog, Actie, Martial Arts, Western)

Afgelopen week binnen gekregen;

Steelbook van de serie Firefly (4000 stuks gemaakt) . Aangezien ik ook Serenity heb (BR Steelbook), is deze serie nu compleet.
Voor € 16 (via DVD.nl) de Steelbook van Oblivion (limited Edition) ontvangen, eveneens voor de collectie.

Batman & Robin en Batman Forever al ik nog een keer in een Steelbook vorm moeten bestellen.
Alle normale uitgaves van Batman en de Dark Knight Trilogy (allemaal nieuw) had ik gisteren aan mijn vader gegeven, eveneens wat nieuwe SF films en de
Transformers Trilogy (alles op BR). Aangezien ik die toch allemaal in Steelbook heb (express gedaan), en op deze manier een leuk cadeautje voor mijn vader had ;)

Dick Tracy en The Sixth Sense Steelbooks (Zavvi Exclusives) heb ik gecanceld. Ik wil mij alleen focussen op bepaalde series
die ik spaar(de). Deze waren een impuls inkoop, en zijn nu weer afbesteld.


Welke films ik in nog in pre-order heb staan tot eind van het jaar (sommige al meer dan 6 maanden):
(ze zijn bijna allemaal in een gelimiteerde uitgave van 4000 stuks wereldwijd)

* Iron MAn 3 (Zavvi Exclusive Steelbook)
* Star Trek 2: Into Darkness (Saturn Exclusive Steelbook)
* Tron (zavvi Exclusive Steelbook) ... Tron 2 heb ik namelijk ook in een NL Steelbook
* Starship Troopers (Zavvi Exclusive Steelbook)
* The Prestige (Zavvi Exclusive Steelbook)
* Gremlins (Zavvi Exclusive Steelbook)
* From Dusk Till Dawn (Zavvi Exclusive Steelbook)
* Thor (Zavvi Exclusive Steelbook) ...  ik heb ook de: Muller Exclusive Steelbook in de kast staan.
* Captain America (Zavvi Exclusive Steelbook) .... ik heb ook de: HMV Exclusive Steelbook
* Daredevil (Limited Edition Steelbook)
* Man Of Steel 3D + 2D (Limited Edition Steelbook)
* After Earth (Limited Edtion Steelbook)
* Pan's Labyrinth (Zavvi Exclusive Steelbook)
* Rambo II (Zavvi Exclusive Steelbook)
* Rambo III (Zavvi Exclusive Steelbook)

Hier zullen zeker nog; Fast & Furious 6, World War Z en een Wolverine Steelbook bijkomen.
Byzantium, Kick-Ass 2 en Pacific Rim hou ik ook in de gaten.  Als je deel 1 ergens van hebt; moet je ook een deel 2 kopen,
om het compleet te houden.

Hopelijk komt er dit jaar niet meer uit. Want de bestellingen lopen al tot December (al valt de uitgave per maand redelijk mee).
Dat toe wel ik probeer, om ook nog ergens voor te sparen.
Het lastige is .. ik bestel vaak versie waar er niet meer dan 4000 van worden gemaakt, vaak nog veel minder. Als je die na de release koopt
betaal je zeker het dubbele. Dat heb ik wel gemerkt met alle Avangers superhelden die ik het afgelopen jaar bij elkaar had gespaard.
Dat doe ik dus niet meer. Want alleen al de 2 Iron Mans die ik heb ... zijn over de € 150 (samen) waard. Dan hebben we Thor versie die ik heb
nog niet eens genoemd. Die is alleen al rond de € 100 waard . Dus je snapt wat ik bedoel  ;) Vandaar dat ik al wat superhelden in pre-order had staan,
voordat die volgend jaar ook zeker het 3 a 4 voudige gaan kosten. Wat Bij Iron Man 3 zeker het geval zal zijn.

Rob Eric Blank

Citaat van: SillentWolf op september  2, 2013, 15:57:30
Ik kijk erg weinig, maar zoals men weet ...
Aan de ene kant denk ik vet.....aan de andere kant, wat schaf je veel aan zonder dat je het kijkt.

Voor jou zeker jammer dat de wedstrijden van Ajax niet in steelbooks worden uitgebracht ;)

Succes met het verzamelen, is echt een pracht lijst. Respect!

Ronin79

Thx ;)

Ik spaarde al films ver voordat ik last van mijn oren kreeg.
De laatste 4 jaar had ik door die reden dan ook de collectie gestopt (al downloade ik sloeg ik bepaalde films wel op),
maar ben toch sinds afgelopen Dec. wat films (ook die ik al op DVD had) gaan kopen op BR, om zo toch wat series compleet te krijgen.
Al zijn dat veelal steelbooks, omdat die veelal door verzamelaars worden gekocht, en ik vind ze leuke als normale doosjes.
Ik zal niet alles omwisselen of kopen ... maar wel films van een bepaalde serie, zoals superhelden (zoveel mogelijk in Steelbook vorm).
Vroeger als kind las ik een aantal jaren lang, aardig wat comics. We hadden ze toch thuis liggen, omdat mijn vader die als kind spaarde. Later ben
ik ze zelf gaan kopen (ik heb nog een kist / doos vol, beneden in de schuur opgeslagen), dus die herkenning vind ik wel leuk.

In Dec t/m Juni heb ik aardig wat van die Steelbooks, Metalcases en Digibooks gekocht ... maar nu heb ik alleen nog een enkeling
in pre-order heb staan, die voor mij echt wat toevoegen aan de collectie. Die al te krijgen zijn, koop ik in mijn eigen tempo, als er
een keer een aanbieding is, zoals bijvoorbeeld ; Game Of Thrones, die ik nog graag een keer wil kopen (al heb ik wel alles gezien en op de schijf staan).
Maar dat heeft geen haast. Ik heb het afgelopen jaar ook aardig wat onvoorziene rekeningen moeten betalen,
en ik wil sparen voor een andere TV, omdat de huidige voor mij niet goed meer is (zoemt te hard). Dus daar doe ik wel een jaartje over.

CitaatSucces met het verzamelen, is echt een pracht lijst. Respect!

Thx  ;)

Ik heb inmiddels aardig wat Steelbook series wat je compleet kunt noemen (tot nu toe dan).
oa. Alle Avengers superhelden films (veelal gelimiteerde of exclusive Steelbooks, wel met NL subs)
Ik denk dat ik nu aan de 133 Steelbooks kom, 31 metalcases en 6 Digibooks (allemaal BR).
Afgezien van alle normale BR uitgaves en DVD films. z Op dit moment zit ik op een 1140 getelde films en series,
die ik in de kast heb staan, en ik moet nog 1 plank tellen (excl. pre-orders). Weet wel; ik spaar al vanaf
mijn 16 films. Eerst videobanden, toen alles omgewisseld naar DVD, en later bijgevoegd en omgewisseld BR.
Het is dus niet zo dat ik alles kocht in de afgelopen maanden.

Naast de retails:

Op de schijven heb ik jarenlang wel de films gespaard, en dat zijn 4 schijven van 2 TB, naast 4 schijven van 2 TB
met series. Alles in HD nagenoeg alles NL ondertiteld.

Zo kan ik niet alleen wat kijken, maar ook mijn dochter n vriendin. Hun kijken wat meer als ik (behalve series, dat kijk
ik veelal meer)



Valkyrie

Hopelijk valt de volgende verzending vandaag op de deurmat:





David Foster & Friends - Hit Man ReturnsTedThe Art Of Flight
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Vixnd

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus 12, 2013, 19:40:01
Na een hele lange tijd weer een blauwe disk aangeschaft.

Queen - Hungarian Rhapsody
Ik ben bekend met 'Live at Wembley Stadium', maar hoe is die?

StefaanD

Citaat van: Valkyrie op september  3, 2013, 09:15:48
Hopelijk valt de volgende verzending vandaag op de deurmat:

The Art Of Flight

Stukje van gezien vorige zaterdag in een voor jou ook  niet meer onbekende ruimte  ;) Niet normaal die gasten  :crazy:  :blink:  :wacko:  ;D

Maximus_Aurelius

Citaat van: Vixnd op september  3, 2013, 11:12:27
Ik ben bekend met 'Live at Wembley Stadium', maar hoe is die?

Ik vind hem goed. Persoonlijk beter dan Live at Wembley.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Vixnd

Citaat van: Maximus_Aurelius op september  3, 2013, 20:19:10
Ik vind hem goed. Persoonlijk beter dan Live at Wembley.
Ah top, die is dus het aanschaffen wel waard. Mooi, weer wat om naar uit te kijken  ;D

LittleNinja

#4865
En hij is binnen! 8)

Ik verwachte eigenlijk een box met een aantal dozen. Het is ze echter gelukt om vijf films in één BD doosje te dwingen... :o

Maar goed, het gaat mij niet om de verpakking maar om de films. Binnenkort maar weer eens de reeks voorbij laten komen.



Citaat van: LittleNinja op september  1, 2013, 23:27:41
Zojuist deze besteld:

http://www.freerecordshop.nl/film/prometheus-to-alien-the-evolution-blu-ray-8712626061168

Nog heel even in de aanbieding.

EDIT

Nu niet meer. Prijs was tijdelijk € 37. Nu wachten tot hij een keer binnen komt.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one


VTEC_genieter

Heb "Brokeback Mountain" gekocht.
Ondanks een vreemd gevoel heb ik deze film gekocht omdat die 3 Oscars heeft en wil hem zien. Want misschien is het een bijzonder mooie film :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4869
Deze week de steelbooks van Iron Man 3 en de nieuwe Star Trek binnen gekregen.
Alleen jammer dat mijn Iron Man 3 (Zavvi Exclusive Edition), zo vol deuken zit ... dat het om een maan-landschap lijkt.
Ik kon nog net niet de voetstappen van Neil Armstrong ontdekken. Daar baalde ik behoorlijk van.

Nu kan ik de Steelbook wel terug sturen (op mijn kosten ?), maar dat is naar het buitenland.
Ik heb in plaats daarvan een Franse mede-forumlid (HDN) gevraagd of hij misschien aan een Auchan kopie kon komen.
Gelimiteerd, genummerd en bevat ook een 3D disk. Het is even afwachten op het antwoord.
Als hij akkoord gaat (en bovenal nog te krijgen is) .. heeft Iron Man 3 mij bij elkaar zo'n € 80 gekost (incl. verzendingen),
Echt grappig kan ik dat niet vinden. We zien wel ;)

VTEC_genieter

Niet opgeven SillentWolf. Je stelt me teleur. :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4871
Doen we ook niet  ;)

De persoon in kwestie heeft alleen nog niet gereageerd.
Nu zag ik op Ebay ook wel een Auchan Editie van Iron Man 3 .. maar die liep toch tegen de 60 - 60 incl .verzending.
Verzending vanuit Frankrijk is niet heel goedkoop. We kunnen ook anders nog een kopie uit Taiwan laten komen,
die is iets goedkoper .. waarnaar ik mijn eigen Iron Man 3 Disk (van de kapotte Zavvi Steelbook) er desnoods bij kan voegen.
Alleen heeft de Auchan versie (zowel 2D als 3D Disk ... Zavvi heeft er maar 1) naar alle waarschijnlijkheid NL subs,
en de versie uit Taiwan (ook 2D en 3D) niet ..... vandaar.

We gaan in ieder geval nog een kopie van een Iron Man 3 Steelbook regelen ;)

LuPo

Citaat van: SillentWolf op september 12, 2013, 23:58:52
Deze week de steelbooks van Iron Man 3 en de nieuwe Star Trek binnen gekregen.
Alleen jammer dat mijn Iron Man 3 (Zavvi Exclusive Edition), zo vol deuken zit ... dat het om een maan-landschap lijkt.
Ik kon nog net niet de voetstappen van Neil Armstrong ontdekken. Daar baalde ik behoorlijk van.

Nu kan ik de Steelbook wel terug sturen (op mijn kosten ?), maar dat is naar het buitenland.
Ik heb in plaats daarvan een Franse mede-forumlid (HDN) gevraagd of hij misschien aan een Auchan kopie kon komen.
Gelimiteerd, genummerd en bevat ook een 3D disk. Het is even afwachten op het antwoord.
Als hij akkoord gaat (en bovenal nog te krijgen is) .. heeft Iron Man 3 mij bij elkaar zo'n € 80 gekost (incl. verzendingen),
Echt grappig kan ik dat niet vinden. We zien wel ;)

Zavvi mailen dat je editie beschadigd is aangekomen. Ook schrijven dat je hem wilt retourneren op hun kosten. Ik heb al wel eens geld + verzendkosten terug gekregen van Zavvi. Ze verzenden erg slecht, is me al meerdere keren gebeurd dat iets beschadigd aankwam. Als  bij amazon.co.uk besteld zul je dat niet snel hebben.

Ronin79

Bij Amazon heb je dat idd. niet, en hun service is uitstekend.
Ik kijk wel even wat ik doe, omdat ik die Fransman gisteren al een bericht gestuurd ha, over de Auchan versie.
Als hij akkoord gaat kan ik die niet afzeggen. De disk in de Steelbook is gelukkig wel in orde

Ronin79

#4874
Ik heb mijn woord gehouden, en gezorgd voor een nieuwe versie van de Iron Man 3 Steelbook.
Dit maal niet de zavvi Exclusive (mijn versie, die er uitziet als maan-landschap), maar de volgende:

Iron Man 3 Achan Exclusive Edition. Numbered nr. 2965 (via Ebay)

Deze heeft in tegenstelling tot de Zavvi versie, zowel 2 als 3D.
Volgens mijn informatie is in ieder geval de 2D NL ondertiteld.

Kosten + verzending vanuit Frankrijk (tracked)  € 47.
Ik kon deze film desnoods ook bestellen bij een medeforum (HDN forum) member uit Frankrijk,
maar dan zou ik iets duurder uit wezen ivm de forum kosten.

Naast de Auchan versie van; The Avengers heb ik nu dus ook de Auchan versie van Iron Man 3.
Bijna alle superhelden films die ik in steelbook vorm heb, zijn special of Exclusive gelimiteerde oplages.
Het gaat nergens over. Maar als je met iets bent begonnen (ook al kijk ik bijna geen films),
moet je het ook afmaken of bijhouden. ;).