welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

CoSo

De Breaking Bad seizoenen heb ik voor 20,00 per seizoen nieuw in seal via MP.
20,00 is ook wel de max die ik wil betalen voor een seizoen, ze staan op me NAS en als ze in de buurt van het gewenste bedrag komen dan koop ik ze.

Dexter is en blijft ook gewoon nog duur per seizoen.

Heb nu de volgende TV series op BD:
Lost (Compleet) [DVD.nl]
Prison Break (Compleet) [Bol.com]
Vampire Diaries (1t/m3) [FRS]
Walking Dead (1&2) [Bol.com]
Game of Thrones (1&2) [DVD.nl]
Fringe (1t/m3) [FRS]
Clone Wars (1t/m3) [Amazon.co.uk]
Breaking Bad (1&2) [MP]
Band of Brothers [MM]
The Pacific [MM]

Alle bovenstaande BD's voor 20,00 of minder gekocht, op Lost na ook alles nieuw.

Kjelt

Citaat van: CoSo op april 13, 2013, 10:51:18
Heb nu de volgende TV series op BD:

Prison Break (Compleet) [Bol.com]
Ik zit net even bij Bol te kijken en dat vind ik nou een aardige ontwikkeling, de complete serie PB op BD is  goedkoper dan op DVD  :pompom:

LuPo

Citaat van: CoSo op april 13, 2013, 10:51:18
De Breaking Bad seizoenen heb ik voor 20,00 per seizoen nieuw in seal via MP.
20,00 is ook wel de max die ik wil betalen voor een seizoen, ze staan op me NAS en als ze in de buurt van het gewenste bedrag komen dan koop ik ze.

Dexter is en blijft ook gewoon nog duur per seizoen.

Heb nu de volgende TV series op BD:
Lost (Compleet) [DVD.nl]
Prison Break (Compleet) [Bol.com]
Vampire Diaries (1t/m3) [FRS]
Walking Dead (1&2) [Bol.com]
Game of Thrones (1&2) [DVD.nl]
Fringe (1t/m3) [FRS]
Clone Wars (1t/m3) [Amazon.co.uk]
Breaking Bad (1&2) [MP]
Band of Brothers [MM]
The Pacific [MM]

Alle bovenstaande BD's voor 20,00 of minder gekocht, op Lost na ook alles nieuw.

De complete Lost box ook voor 20 euro of minder? Of bedoel je bij die 20 euro of minder per seizoen? :P

Ronin79

#4703
Het lijkt mij; per seizoen.

Als je goed zoekt, kun je ze alle 6 voor rond de € 100 a  € 120 vinden.
In Engeland (Amazon) zijn de Seizoenen rond de € 18, maar niet allemaal ondertiteld (3 stuks) Op MP
Vind je vaak de rest. Al verkopen ze soms ook de box op MP voor rond de € 100.

Ze staan ook nog op mijn eigen lijstje. Als vervanger en aanvullend voor mijn eigen Lost DVD's.
Ik heb maar 3 seizoenen op DVD, vandaar (al heb ik Lost wel compleet in HD op een van mijn Hardeschijven staan)

CoSo

Citaat van: LuPo op april 13, 2013, 13:42:36
De complete Lost box ook voor 20 euro of minder? Of bedoel je bij die 20 euro of minder per seizoen? :P
Voor seizoen 1&6 heb ik 13,75 p.st betaald en de overige delen heb ik voor 10,00 per seizoen betaald dus 67,50 in totaal.

Ronin79

#4705


De Steelbooks die ik van de week binnen kreeg.
Ik wacht alleen nog op oa. Thor, BlackHawk Down, Battleship en Die Hard With A Vengeance (allemaal Steelbook varianten)

De 5 afgebeelde Steelbooks (Iron Man 1 en 2, Captain America, The Avengers en Green Lantern) hebben mij
bankrekening afgelopen week heel aardig doen slinken. Afgezien van Thor die veruit de duurste was ( € 94).
Nu heb ik de gehele Avengers serie compleet (totaal 7 Steelbooks, incl de 2 Hulk Steelbooks).

Ik kijk nog nagenoeg geen film, maar wel leuk om te sparen.
Nu is het wachten Totdat Iron Man 3 uit de Bios komt, kunnen we die eraan toevoegen.  ;)

LuPo

Daar staat een klein vermogen aan steelbooks! :worship:

Ronin79

#4707
 ;)

Ik heb net bij; media-dealer.de, voor het eerst wat besteld.

Alien VS Preditor Steelbook, Alien VS Preditor 2 Steelbook en Paul Steelbook.
Allemaal NL ondertiteld.

Ik had ze eerst bij Ebay in de lijst staan, maar dat geintje werd te duur.
Bij mediadealer waren ze een stuk goedkoper. Ik heb nog geen bevestiging mail gekregen, maar
het is al wel betaald.

De AVP delen, zullen de vervangers worden van mijn normale BR versies.
Wellicht en ondanks dat ik van Alien en Predator de BR Boxsets heb ... zal ik denk ik deze Steelbooks later ook bij elkaar sparen.
of dit stickerbooks zijn, weet ik niet. Maar ze zien er ... zoals sommige zeggen; gruwelijk uit. Maar laten we eerst deze 2 afwachten.
Incl verzendkosten: € 47 a € 49 (voor allen 3 de Steelbooks).

Voor juli had ik de Steelbook van Taxi Driver besteld. Worden er 4000 van gemaakt.
NL Ondertiteld, en kost rond de € 19 (Zavvi).

Ik weet dat ik al heel wat in voor-bestelling heb staan, maar dat doe ik expres.
Koop je enkele maanden na de release deze Steelbooks, dus op Ebay. Dan gaat het je zeker meer kosten.
Dat heb ik al met anderen zien gebeuren. In mijn topic heb ik nog wat andere steels staan die uit gaan komen.
De rest volgt later. Normaliter vermeld ik alleen Steels die NL ondertiteld zijn, tenzij anders aangegeven.

VTEC_genieter

Citaat van: LuPo op april 14, 2013, 00:37:29
Daar staat een klein vermogen aan steelbooks! :worship:

Gesealed ook nog! :worship:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

De meerderheid in ieder geval wel, de rest seal ik zelf af (als ik sommige heb gecontroleerd of ze bijvoorbeeld idd. NL subs bevatten. Soms staat dat niet aangegeven)
Je kunt daar namelijk speciale 'Poly Bags' voor kopen, wat de Steelbooks (grotendeels) beschermen tegen krassen.
Wel zo makkelijk, en het staat netjes  ;)

Je hebt ook wel de zogenaamde doorzichtige Slip-covers, maar die maken krassen op bijvoorbeeld Steelbooks die een Glossy ondergrond hebben.
Dus niet aan te raden. Daarbij .. voor  7,50 heb je 100 Poly-bags (vanuit de UK), daar heb je nog geen 10 Slip-covers voor.  ;)

Voor de geïnteresseerde; het is zoiets:

http://www.ebay.nl/itm/BLU-RAY-DVD-STEELBOOK-PROTECTION-PLASTIC-WRAPS-SLEEVES-50-/121087209222?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item1c315c2f06

CoSo

Hoe zit het eigenlijk met Duitse Steelbooks hebben die ook de titels in Duits erop staan, lijkt me nou niet echt waardevast.

Ronin79

#4711
Qua waarde maakt dat niet echt uit.
Er zijn een aantal Duitse Steelbooks (Stickerbooks) die in de lijst van de Zeldzaamste staan.

Wat een Steelbook bijvoorbeeld zijn waarde geeft is het volgende (ongeacht land van herkomst):

* De Interesse in een bepaalde film (zoals bijvoorbeeld Thor, Iron Man, Captain America)
* Beschikbaarheid bij de retailer, en de exclusiviteit
* Oplage (zoals bijvoorbeeld bij de Auchan Avengers Steelbook: 2000 van gemaakt)
* Land van herkomst en regio code
* (eigenlijke) prijs
* Individuele genummerde uitgaves (oa. bij de Franse Fnac versie van Snow White & The Huntsman)
* Print foutjes in de Steelbook
* Hype
* Prijs van 3rd Partij marktplaatsen (Ebay etc).


Deze punten bepalen niet alleen de prijs, maar ook de zeldzaamheid van iets.

VTEC_genieter

Heb zojuist Silent Hill (deel 1) gehaald,
binnenkort kijken!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Citaat van: SillentWolf op april 14, 2013, 12:38:06
Wat een Steelbook bijvoorbeeld zijn waarde geeft is het volgende (ongeacht land van herkomst): 
Volgens mij zijn al je punten kort samen te vatten in de algemene economische formule:
prijs van een product is de vraag vs het aanbod  ;)

Vraag:
Citaat
*De Interesse in een bepaalde film
*Hype

Aanbod:
Citaat
*Beschikbaarheid bij de retailer, en de exclusiviteit
* Individuele genummerde uitgaves
*Oplage
en deze bepalen dan vervolgens de
Prijs:
Citaat
* (eigenlijke) prijs
*Prijs van 3rd Partij marktplaatsen

Ronin79

#4714
Zo zou je het inderdaad kunnen omschrijven ;)

LittleNinja

Dit weekend "besteld" bij een goede vriend van me: The Matrix Trilogy, Transformers 1&2, Thor en Gladiator. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LuPo

Citaat van: LittleNinja op april 15, 2013, 13:35:23
Dit weekend "besteld" bij een goede vriend van me: The Matrix Trilogy, Transformers 1&2, Thor en Gladiator. 8)

Mooi aankopen, gave films allemaal!

LittleNinja

#4717
Dank. En dat voor een hele goede prijs. :D
The Matrix en Gladiator heb ik voor het laatst op dvd gezien. Dus ik ben benieuwd naar de BD's!

Citaat van: LuPo op april 15, 2013, 14:08:16
Mooi aankopen, gave films allemaal!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

De oplettende lezer weet dat ik nog Planet Terror in een Metalcase (metalpak) variant zocht.
Hoewel ik deze al een keer ben misgelopen, begrijp je dat ik hem niet nog eens kon laten lopen, dus
heb ik deze gekocht. Dit ter vervanging van mijn DVD. Daarnaast om de (Grindhouse) set compleet te maken,
heb ik ook Death Proof Metalcase ernaast gekocht. De film heb ik al wel, maar in de XL Digipack.

Oorspronkelijk zijn deze 2 Limited editions bij de Mediamarkt uitgekomen. Ik weet alleen niet hoe duur,
omdat ik winkels mijd ivm het geluid. Hoe dan ook; ze zijn nieuw en geseald. incl verzending: net geen € 33 Samen.

   

Kjelt

Deathproof SC was een jaar geleden bij de MM 9,99 en er stond een hele stapel.
Maar ik dacht dat deze wel in de €5.- bak zouden komen dus wachten wachten tot ze weg werden gehaald.
Navraag gedaan: niet meer leverbaar  :nopompom:
Ik hoef niet perse de steelcase te hebben dus mocht je de gewone versie willen verkopen pm me dan maar.

Ronin79

#4720
De normale versie heb ik een speciale box, samen met 7 andere QT films.
Die zal ik daar dan ook in laten zitten, anders is die collectie niet meer compleet.

Maar; als je de normale versie zoekt, kost deze bij de Wehkamp € 4,99 en Planet Terrror trouwens ook.
Lijken mij mooie prijzen  ;)


Gisteren toch nog maar een bestelling gedaan;

* Pitch Black (Quer-Steelbook)
* An American Werewolf In London (Quer-Steelbook)
* The Thing - 1982 (Quer-Steelbook).

Deze 3 stonden nog op de lijst, en de webshop gaf aan dat er nog maar enkele te koop waren.
In ieder geval van Pitch Black. Zelf had ik de Comic BR variant (Reel Slip-Cover) .. maar een Steelbook vind ik mooier
Zeker omdat ik vele Sci-Fi films in dat soort uitvoeringen heb. Incl verzending alles voor € 33.

ps

Een Quer Steelbook is, als het plaatje 90 graden gedraaid over de gehele breedte staat,
zo heb je meer ruimte om iets te plaatsen. Persoonlijk vind ik dat best mooi. Universal heeft van deze Steelbooks in zijn collectie.
Zowel in Duitsland als in Engeland kun je verschillende films kopen in deze uitvoering.

Kjelt

Citaat van: SillentWolf op april 16, 2013, 11:35:20
Maar; als je de normale versie zoekt, kost deze bij de Wehkamp € 4,99 en Planet Terrror trouwens ook.
Lijken mij mooie prijzen  ;)
Thanks  :thumbs-up:
Overigens voor jou info bij de MM hier in Eindhoven nu in de 5.- bak (steel case ofcourse) :  Brooklyns finest, Nikita, darn kan de laatste titel niet meer herrinneren  :(

Ronin79

#4722
Graag gedaan  ;)

€ 5 is niet duur.

Maar Nikita heb ik, alleen in een speciale Plastic Slip Case.
Die had ik jaren geleden gekocht, samen met Leon, in een zelfde soort verpakking.

Wel ben ik geïnteresseerd in bijvoorbeeld deze BR Metalcases (mochten ze die hebben);

* From Paris With Love
* Next Three Days
* Law Abiding Citizen

* Conan
* The Fifth Element
* The Boondock Saints
* The Expendables (Extended Cut)

De eerste 3 genoemde films zou erg mooi zijn.
De Laatste 4 heb ik al in een normale versie, maar een Steelcase zou mooier zijn.
Alle 7 zijn in ieder geval een tijd geleden uitgebracht in een Blu-Ray Metalcase variant.

ps.

Ook heb je oa. nog: Splice, The House Of The Flying Daggers, Drag Me To Hell, Sin City, Solomon Kane,
The Road en Diffiance ... om maar wat te noemen. Titels die ik veelal wel al op BR heb,
maar in een normale Amray versie.

Kjelt

ik zal het morgen eens aan de verkoper vragen welke ze in MC uitvoering hebben en wat deze kosten dan zal ik het wel posten.

Ronin79