welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

evilniek

Citaat van: SillentWolf op april 15, 2013, 21:25:25
De oplettende lezer weet dat ik nog Planet Terror in een Metalcase (metalpak) variant zocht.
Hoewel ik deze al een keer ben misgelopen, begrijp je dat ik hem niet nog eens kon laten lopen, dus
heb ik deze gekocht. Dit ter vervanging van mijn DVD. Daarnaast om de (Grindhouse) set compleet te maken,
heb ik ook Death Proof Metalcase ernaast gekocht. De film heb ik al wel, maar in de XL Digipack.

Oorspronkelijk zijn deze 2 Limited editions bij de Mediamarkt uitgekomen. Ik weet alleen niet hoe duur,
omdat ik winkels mijd ivm het geluid. Hoe dan ook; ze zijn nieuw en geseald. incl verzending: net geen € 33 Samen.

   

Ik heb toen nog de grindhouse versie gekocht van amazon.de, dus PT&DP in een SB.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Ronin79

#4726
Die is er inderdaad ook nog. Ik heb hem wel eens voor bij zien komen of op een veiling-site of forum.

Qua Grindhouse had ik Machette ook nog in een Metalcase versie. Deze kunnen er mooi bij komen te staan.
Ook heb je nog; Hobo With A shotgun, wat beetje in ter zelfde gerne valt (al heb ik hem nog niet gezien) ... maar daar is volgens mij geen Metalcase of Steelbook van.
Was wel leuk geweest  ;)

Kjelt

Citaat van: Kjelt op april 16, 2013, 15:31:36
ik zal het morgen eens aan de verkoper vragen welke ze in MC uitvoering hebben en wat deze kosten dan zal ik het wel posten.
Nou gevraagd en zal je flink moeten teleurstellen: van de hele lijst hadden ze slechts 1 titel en daarvan is er 1 op voorraad dus staat in de schappen dus als je hem wilt hebben moet je snel wezen (oftewel even pmén)  ;)
En dat was ''Law Abiding Citizen" voor €9,99 oftewel 10.-

Verder even de rekken langsgelopen om te kijken wat ze nu op voldoende voorraad op BD MC hebben en dat zijn:

Voor € 5.- :

The Librarian I
The Librarian II
The Librarian III
Last Night
Rambo

De volgende liggen enkele exemplaren in de 5.- bak:
The Experiment
Gamer
Stone (1 stuks nog).

Voor € 10.- :

-Patriot
-Tears of the sun
-District 9

Voor € 12.- :   -Dark Night rises

Voor € 20.-  : - Skyfall

Ik hoor het wel als ik iets kan betekenen voor je.

Ronin79

#4728
Dank je wel voor het nakijken  :thumbs-up:

Jammer dat ze niet meer titels hebben, maar die waren ook wat lastiger te krijgen.
Law Abiding Citizen is een mooie interessante titel.

Ik heb je een PM gestuurd.  ;)

Sychon

€5,- Metal Cases MM Utrecht:

- Running Scared
- Twelve
- Tropa de Elite 2
- Leningrad
- Das Experiment
- Original Sun
- Gamer
- Rambo
- The Son of no One
- Last Night
- Hell Ride
- Lucky Luke
- Shaolin

€5,- ps of 3 voor €10,-

Kjelt

Citaat van: Sychon op april 17, 2013, 19:12:05
€5,- ps of 3 voor €10,-
:o dat staat er in Eindhoven niet bij, zou dat per franchise anders zijn? Voor die prijs ga je bijna slechte films meenemen  :P

Ronin79

Van dat rijtje heb ik zelf; Shaolin en Rambo: Extended Cut.

De rest moet je inderdaad leuk vinden. Al is Running Scared wel een aardige film/

Ronin79

#4732
Via Kjelt: Law Abiding Citizen (Metalcase) gekocht ..... nog dank je wel daarvoor  8)

Via Ebay .... Faster: Exclusive Saturn Steelbook.

Dit is de eerste editie van de Duitse Faster Steelbooks.
De 2e Editie kun je oa. kopen bij Amazon.de.


Beide bovengenoemde films kunnen van mijn lijstje ( Nou ja .... lijstje ? ::)   ) gestreept worden ....

LuPo


Ronin79

#4734
 ;D

Het lastige is; het word er ook niet echt heel veel korter op.
Zeker niet als je ziet wat er in de aankomende maanden allemaal op de markt gaat komen,
en wat nog op het lijstje staat aan oudere releases (niet alleen maar Steelsbooks).

Maar ach ... blijft een wish list van een verzamelaar niet altijd even lang, ongeacht het aantal aankopen en wat je spaart  ;)


* Ik heb de release lijst in het andere topic weer upgedate. Zero Dark Thirty en The Last stand Steelbooks zijn toegevoegd.
Ook de eigen lijsten zijn upgedate.

Zaagstra

Game of Thrones seizoen 2, en uiteraard kijk ik nu seizoen 3 op HBO. Smikkelen en smullen!

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Ronin79

#4736
Net binnen gekregen vanuit Duitsland:



Alles nieuw en geseald

* Paul - Steelbook
* AVP (Steelbook / Stickerbook)
* AVP 2 (Steelbook / Stickerboek)
* Die Hard With A Vengeance - Play.com Steelbook (UK)
* Black Hawk Down - Play.com Steelbook (UK)

De FSK Logo's op de AVP Steelbooks zijn stickers en verwijderbaar.
Alles is NL ondertiteld (al zal ik dat bij AVP later nog voor zekerheid nakijken)


Update:

De AVP Films bevatten inderdaad NL subs.
Deel 1 heeft 2 film versies, en de FSK logo's zijn zoals ik al zei; stickers (die ik er inmiddels heb afgehaald).
Poly Bag erom heen, en de boel is weer afgeseald  ;)

Jumping Jack

Ik snap echt niet dat je al die films koopt (gaat toch wel wat geld in zetten) en ze dan niet bekijkt...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Ronin79

#4738
Vroeger was ik er al gek van, en daar heb ik denk ik nog een tik aan overgehouden.
Desondanks mijn huidige toestand, en waarom ik bijna niet meer kijk.
Maar toch blijf ik een verzamelaar.

Hoewel na afgelopen januari, na ruim 5 jaar ..... deze tik weer begon op te spelen (omdat ik voor mijn vader bezig was) .... zal het vast wel weer zakken,
en ga ik misschien weer over op mijn andere hobby. Maar voorlopig heb ik in ieder geval iets omhanden, en een klein beetje afleiding.
Want ik word al gek genoeg van al die herrie in mijn hoofd en oren (en daar buiten / omgeving)  :unhappy:



VTEC_genieter

Misschien vinden sommige mensen een beetje te gek wat jij aan het doen bent SillentWolf  :)
Sorry voor mijn directe opmerking.
Maar zo lang je het leuk vindt, zo lang je het kan veroorloven................je bestelt bijna dagelijks wat...........er zit heel erg veel geld in......
.......

Ik zou pas raar naar je kijken als je het tegen je zin doet  :)
En je "besteedt" ze later aan de goede doelen: Je geeft ze weg aan je familie heb je al een paar keer verteld. En dat betekent dat je familie jou ook als een bijzondere oom/broer ziet, een persoon met passie voor z'n hobby/verzameling. Er zijn ook postzegelverzamelaars toch?  :D
Zij genieten ook van jou toch? :bigsmile:

Jij bent zeker bijzonder ;)
Zeker omdat er een zintuig bij jou gevoelig is. En jij leest hier vaak dat wij genieten van onze subwoofers en het fantastische surroundgeluid die wij meemaken tijdens de films.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4740
CitaatEn jij leest hier vaak dat wij genieten van onze subwoofers en het fantastische surroundgeluid die wij meemaken tijdens de films.

Heel eerlijk lees ik daar nu veel overheen. Met muziek, en installaties ben ik niet meer bezig. Helemaal niet meer.
Dat toe wel ik een nog weinig gebruikte Rotel 1560 aangesloten heb staan aan een paar B&W speakers.
Ik gebruik het zelf niet meer, tenzij ik een keer zin heb .. om een film te kijken. Maar dan zet ik het heel zacht.

Dus op een HT Forum ... niet meer met HT bezig kunnen zijn ...  :blink: Tja ..  ;)


Citaatomdat er een zintuig bij jou gevoelig is

Laat ik het dan maar niet over die andere 2 hebben  :P

Zaagstra

#4741
Citaat van: Jumping Jack op april 18, 2013, 20:57:06
Ik snap echt niet dat je al die films koopt (gaat toch wel wat geld in zetten) en ze dan niet bekijkt...

Verzamelen (of beter: accumuleren  ::)) is ook een hobby. Als ik kijk naar alle boeken, films, CD's en bordspellen waar ik nooit echt iets mee zal doen, kan ik de helft van de collectie wegdoen.

Silentwolf, het allerbeste met je situatie, wat die ook is (en je hoeft het niet uit te leggen).

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Ronin79

#4742
CitaatSilentwolf, het allerbeste met je situatie, wat die ook is (en je hoeft het niet uit te leggen).


Thx

Het meeste stond hier al een tijd op het forum, in een van de topics.
Dus hoewel de problemen erger zijn geworden ... hoeft dat niet meer  ;)

Maar het verzamelen is inderdaad een hobby. Hoewel ik vroeger natuurlijk wel films keek, omdat ik er toen geen last van had ....
vond ik het leuk om dit jaar de collectie wat aan te vullen (aangezien dat 5 jaar geleden was), met wat mooie Steelbooks.
Bepaalde series compleet maken, die ik in al die jaren gemist had. Het lastige is dan wel; dat al die speciale edities je aardig wat geld gaan kosten.
Dan maar even niet voor wat anders sparen, dat doe ik net na de zomer wel weer. Want er staat nog wat anders op mijn lijstje, dan alleen wat films.
Ik kan niet alles tegelijk, daar heb ik het geld niet voor. Eerst het ene, dan voor het andere sparen.

Trouwens elke hobby kost geld. Of je nu horloges als hobby hebt (eh ..  ::) ), Munten (deed ik vroeger) of wat anders.
Het gaat erom dat je ergens mee bezig bent, wat je leuk vind ... of voor wat afleiding zorgt. Zonder dat .......

Nicklazzz

Citaat van: Jumping Jack op april 18, 2013, 20:57:06
Ik snap echt niet dat je al die films koopt (gaat toch wel wat geld in zetten) en ze dan niet bekijkt...

Ik heb dezelfde gedachte gang, maar ieders zijn ding natuurlijk :smile:.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4744
Zo .. de Avengers serie is compleet.

Kreeg vandaag; Thor (Muller Exclusive Edition) Steelbook uit Duitsland binnen.
De normale editie van Thor hou ik denk ik, ivm dat de DVD die daarin zit NL Subs heeft, en
de Duitse variant niet. Wel is de BR voorzien van NL subs, en ik mag aannemen; de digitale kopie ook.

Nu is het wachten op Iron Man 3, en hopelijk komt die ook in een Steelbook met NL subs. uit.
Bepaalde versies weet ik al, alleen de ondertitels weet ik nog niet.  ;)

Jean Sibelius

Vandaag de The Hobbit (2D/3D) gehaald (dus vanavond kijken!)

Verder waren Prometheus, Rise of the Planet of the Apes en Predators te leuk geprijsd om te laten liggen.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

fugazi_2009

The Kingdom (ter vervanging van mijn exemplaar die ik op een of andere manier kwijt ben geraakt) en City Slickers (voor $5 te leuk om te laten liggen)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4747
Vandaag kwam de postbode weer eens aan de deur (ze kunnen hier beter een tent opslaan  :P  ), met het volgende:



The Thing (1982): Universal 100th Anniversary Edition - Quer-Steelbook




An American Werewolf In London: Universal 100th Anniversary Edition - Quer-Steelbook




Pitch Black: Universal 100th Anniversary Edition - Quer-Steelbook

Als vervanger van mijn normale BR. Die andere 2 had ik nog niet.
Alle 3 zijn de UK edities. Duitsland heeft ook enkele, maar dat zijn andere titels
dan bij de UK Universal Wave. Daarnaast zijn vele (uit de DE Universal Wave) in Duitsland Steelbook-Stickerbooks (dus met tekst op de achterkant), en sommige
Quer-Steelbooks met tekst op de achterkant (dus eigenlijk; Quer-Steelbook Stickerbook, als ik het zo mag noemen). Engeland heeft alleen normale Quer-Steelbooks
in de UK Universal Wave. Of wel; bij een Quer Steelbook zijn de plaatjes op voor en achterkant gekanteld. Bij de UK versies is de achterkant schoon, met een mooi plaatje
en is de beschrijving gedrukt op een kartonnen slip. Bij de Duitse versies (oa. WaterWorld) staat de beschrijving op de achterkant, dus een stickerbook variant.

Dus in Steelbooks heb je 4 verschillende versies; Steelbook, Stickerbook en Quer-Steelbooks (UK), Quer-Steelbook Stickerbooks (Duitsland).
Maar noem het allemaal maar gewoon Steelbooks, want dat zijn ze ook. Ik geef alleen aan het verschil hier aan, en in mijn lijst in het andere topic
alleen het verschil in Quer-Steelbooks en normale Steelbooks. Waarbij ik die Quer altijd wel erg mooi vind.

Je kunt het nog lastiger maken .. sommige hebben een debossed en andere een embossed afwerking. Maar dat kan ook bij Metalcases (Metalpaks), Tin Boxes,
Viva SteelCases, Metal Slip-Covers, en de varianten van de Steelbooks. Ik zal dat een ander keer eens iin het andere topic erbij zetten ;)

S@m

Je hebt het (financieel) dus zo slecht nog niet!

...gelukkig maar... ;)

Ronin79

#4749
Dat valt wel mee. 70% -75% van vorige salaris (door rmijn huidige situatie)

Maar ik kan wel aardig met geld overweg, en doe geen domme of gekke
dingen ermee. Heb geen schulden, in welke vorm dan ook ... en geef alleen mijn eigen geld uit.
Afgezien van de vaste lasten. Daarnaast; je kunt pas wat uitgeven als je ervoor gespaard hebt, en niet eerder.
Of je er nu een jaar voor spaart of langer.

Wel geef ik toe; ik heb de afgelopen 4 maanden niets gespaard, maar dat kon ook niet.
Na de zomer probeer ik weer voor wat te sparen. Ergens volgend jaar wil ik mijn TV vervangen.
Dus dan kun je ook minder of niet veel meer uitgeven. tenzij je zakken goed gevuld zijn, maar dat zijn ze zeker niet.

Geen rocket-science .. al denken sommige dat wel  ;)