welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

#4200
 ;)

De betaling voor:

* Super 8
* We Were Soldier - Steelbook  (vervanger DVD)
* Sorcerers Apprentice

is net ook afgerond.

Ik vind het altijd prettig om de zaken zo snel mogelijk af te handelen, en de betalingen die ik maak ....
direct over te boeken. Voor beide partijen wel zo prettig.  ;)

Conan en Sin City (vervanger van mijn DVD) - nieuw -
Was ik ook nog mee bezig. Zal wel een euro of € 15 incl verzending zijn.

Ik weet aardig goed wat iets moet kosten bij verschillende winkels en aanbieders,
dus het is wel leuk om te vergelijken. Weet ik het niet, is het makkelijk op te zoeken (ook in het buitenland).
Alleen sommige gaan met de prijzen wel erg ver. Wat te denken van een aanbieder die Lost, season 2 aanbied ...
voor € 60, en beweerd dat dit ook in de normale winkel zo is. Daar kan ik zonder te overdrijven; minstens 3 nieuwe
seizoenen voor kopen (op BR NL Subs). Aangezien dat ik Lost nog moet aanvullen, dan wel enkele DVD versie wil vervangen .. is dat wel handig om te weten. Maar dat is iets voor over enkele maanden.
Maar de verkoper moet natuurlijk zelf de prijzen bepalen.  ;)

VTEC_genieter

Straks heb jij nog meer BD's dan Martijn  ;) ;D

Ow ja, ik zet ook Paranormal Activity op de planning  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4202
Het schiet idd. wel op.  ;)
Al had ik van mij zelf al aardig wat films. Voordat ik last van de oren kreeg, en later ook de ogen.
was ik een echte film fan, dan wel verzamelaar. De films heb ik nooit weggedaan. Ik heb zo'n stalen archiefkast,
wat je normaal ook in kantoren vind. Maar hoeveel films het er exact zijn, weet ik niet.
Qua Bluray zit ik denk ik op de 200 (bovenste schap). De rest staat vol met DVD.

Paranormal activity heb ik nog nooit gezien. Maar de aanbieder van deze films zag ik wel staan.
Ik dacht dat het Benjamin was. Daar had ik afgelopen week wat van binnen gekregen.  ;)

Zaagstra

Tora! Tora! Tora!, Blackhawk Down, Kingdom of Heaven (Director's Cut), Lawrence of Arabia (alles DVD vervanging) en Zodiac (Director's Cut).

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

LuPo

#4204
Citaat van: VTEC_genieter op januari 31, 2013, 23:41:39
Straks heb jij nog meer BD's dan Martijn  ;) ;D

Ow ja, ik zet ook Paranormal Activity op de planning  ;D

Haha, er zijn wel meer leden met veel BD's volgens mij hoor. HTip bijvoorbeeld. :D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari  1, 2013, 10:37:32
Haha, er zijn wel meer leden met veel BD's volgens mij hoor. HTip bijvoorbeeld. :D
Zeker. Jack kan er ook wat van, die zit ruim boven de 1,000 volgens mij :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  1, 2013, 10:40:17
Zeker. Jack kan er ook wat van, die zit ruim boven de 1,000 volgens mij :D

Wow! :omg: Wat is de username van Jack? :)

Martijnst1990

fugazi_2009, in het: Hoe berg jij je schijfjes op topic staan ook foto's ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Weet jij trouwens hoe ik een paar topics kan ignoren? Zodat ze niet in mijn 'show new replies to your posts' komen. Want ik heb een paar van die spam topics en daar wil ik vanaf. :D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari  1, 2013, 11:01:36
Weet jij trouwens hoe ik een paar topics kan ignoren? Zodat ze niet in mijn 'show new replies to your posts' komen. Want ik heb een paar van die spam topics en daar wil ik vanaf. :D
Nee helaas, heb die optie sowieso nog nooit gebruikt :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  1, 2013, 11:22:02
Nee helaas, heb die optie sowieso nog nooit gebruikt :D

Ok jammer. Ik heb een topic waarin ze woorden raden en daar wil ik wel vanaf. Die verschijnt steeds in m'n nieuwe replies en daar wil ik alleen serieuze topics. :D
Die woorden raden deed ik alleen even om 50 posts te halen (toen ik me net had geregistreerd). Niet doorvertellen hè.. :D :laugh:

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari  1, 2013, 11:25:58
Ok jammer. Ik heb een topic waarin ze woorden raden en daar wil ik wel vanaf. Die verschijnt steeds in m'n nieuwe replies en daar wil ik alleen serieuze topics. :D
Die woorden raden deed ik alleen even om 50 posts te halen (toen ik me net had geregistreerd). Niet doorvertellen hè.. :D :laugh:
Je weet dat dit geen PM is neem ik aan :D

Maar weer ontopic nu ;D Het is nu wachten op GoT S2 op BD!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: LuPo op februari  1, 2013, 11:25:58
Ok jammer. Ik heb een topic waarin ze woorden raden en daar wil ik wel vanaf. Die verschijnt steeds in m'n nieuwe replies en daar wil ik alleen serieuze topics. :D
Die woorden raden deed ik alleen even om 50 posts te halen (toen ik me net had geregistreerd). Niet doorvertellen hè.. :D :laugh:
Je kunt in het overzicht ongelezen berichten naast het bericht het vinkje aanvinken en dan op de knop "negeer topics" klikken.

Ontopic: ik heb wel een aardige collectie inderdaad. Ik heb in het begin bewust gekozen om mijn budget te besteden aan een instapspeler en veel software ;) Maar ik zou toch wel een keer de verzameling willen inkrimpen. Moet je alleen tijd hebben voor een verkooptopic en de afhandeling daarvan... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  1, 2013, 11:32:44
Je weet dat dit geen PM is neem ik aan :D

Maar weer ontopic nu ;D Het is nu wachten op GoT S2 op BD!

Ja, was een geintje.. maar hij kwam niet helemaal over blijkbaar. :D

Ik heb Dave Matthews and Tim Reynolds Live at Radio City aangeschaft! Dan ben ik weer ontopic. :hehe:


Martijnst1990

Citaat van: HTip op februari  1, 2013, 11:39:44
Je kunt in het overzicht ongelezen berichten naast het bericht het vinkje aanvinken en dan op de knop "negeer topics" klikken.

Ontopic: ik heb wel een aardige collectie inderdaad. Ik heb in het begin bewust gekozen om mijn budget te besteden aan een instapspeler en veel software ;) Maar ik zou toch wel een keer de verzameling willen inkrimpen. Moet je alleen tijd hebben voor een verkooptopic en de afhandeling daarvan... :D
Zonde om zo'n verzameling in te krimpen.. ;) Tenzij er natuurlijk ruimte en/of geld nodig is :D

Citaat van: LuPo op februari  1, 2013, 11:40:19
Ja, was een geintje.. maar hij kwam niet helemaal over blijkbaar. :D

Ik heb Dave Matthews and Tim Reynolds Live at Radio City aangeschaft! Dan ben ik weer ontopic. :hehe:


Ik ging even twijfelen ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari  1, 2013, 11:47:06
Zonde om zo'n verzameling in te krimpen.. ;) Tenzij er natuurlijk ruimte en/of geld nodig is :D
Klopt wel, maar niet alle films die we gezien hebben willen we bewaren. En door boxsets krijg je ook nog wel eens dubbele ;) Voor de upgrade(s) zou ik inderdaad wel extra geld kunnen gebruiken. En ruimteprobleem heb ik ook ;)

Maar we gaan wel erg offtopic zo... :police:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

#4216
Sin City en Conan worden vandaag ook op de bus gedaan.
Helaas iet de Steelbook of Metalcase versies.
Vannacht rond 04.00 kreeg ik nog een mail met de betaling- gegevens.
Niet veel later daarna, stond het geld op zijn rekening.

Sin City is als vervanger voor mijn DVD, en Conan had ik nog niet op BR.

Verder heb ik net nog de 2 missende Batman films (Batman & Robin, Batman Forever) gekocht bij Amazon.de (vandaag opnieuw in Duitsland verschenen).
Hoewel het geen beste films zijn, waren ze niet of nauwelijks te krijgen, en was het al zo .... dan erg duur.
Het was eingelijk niet de bedoeling om ze te kopen, maar het maakt de Batman (cq. superhelden) serie wel compleet. Rond de € 29 incl. verzending.
Normaal had je daar niet eens 1 van deze films voor.  ;)

VTEC_genieter

Paar weken geleden zag ik op dit forum iemand de film The Dark Knight verkopen voor 6 euro, maar ik heb daar niet op gereageerd......  ???
Jammer! Heb mis gelopen!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4218
Soms heb je dat idd.

Ik kreeg zo van de week de kans om wat meer films bij Benjamin (DVD.nl) te bestellen ... zodat ik dezelfde
verzendkosten behield. Ik dacht bij mij zelf; eerst deze films maar ontvangen, en als het goed gaat .. doe ik er meer.
Dus wou ik van de week de rest bestellen, bleken die toevallig net verkocht te zijn.
Heb ik de meeste daarvan (oa. BodyGuards And Assassins) ergens anders vandaan moeten halen.
Dat scheelde toch nog behoorlijk aan geld.

Maar op zulke forums of topic moet je idd. snel reageren .. omdat de kans is; dat ze een paar minuten later verkocht zijn.

FeaR1986

Net binnen gekomen:

The Stanley Kubrick Collection (5 Discs)



  • 2001: A Space Odyssey
  • A Clockwork Orange
  • The Shining
  • Eyes Wide Shut
  • Full Metal Jacket
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

#4220
Full Metal Jacket is altijd leuk om te zien ... vooral hoe Gunnery Sgt. Hartman tegen zijn troepen staat te schreeuwen.

Lee Ermey kreeg later de rol voor de film, nadat hij Kurbrick een videotape gaf, waar hij onafgebroken 15 minuten lang ...
Mariniers stond af te blaffen. Kurbrick was onder de indruk en gaf de voormalig drill instructeur (die al eerder was aangesteld als technisch adviseur van de film)
de rol van Hartman. Lee Ermey schreef 150 pagina's met beledigingen op, vele ter plaatse verzonnen. 50% van alle dialogen die hij had, heeft Lee Ermey zelf geschreven,
met name dus de beledigingen.

Meesterlijke rol. Verre weg mijn favoriete film karakter ;)

LuPo

Citaat van: FeaR1986 op februari  2, 2013, 15:04:12
Net binnen gekomen:

The Stanley Kubrick Collection (5 Discs)



  • 2001: A Space Odyssey
  • A Clockwork Orange
  • The Shining
  • Eyes Wide Shut
  • Full Metal Jacket

Goede keus! :hehe: Veel kijkplezier!

FeaR1986

Thnx. En ook bedankt voor het vertrouwen in het reeds verzenden  8)
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

#4223
Net betaald via marktplaats

* Red - Steelbook / metalcase edition (nieuw)
* I'm Number Four


Ik weet het ... ik zou een paar dagen wachten op bepaalde releases, maar deze 2 waren anders aan mijn neus voorbij gegaan.
Als ik dat nu met elke film die nog op mijn lijstje staan (aanvullingen van collecties / series of vervangingen) .... dan kan ik beter de lotto winnen  :P

MVG

#4224


Ben benieuwd, heb deze nog nooit gezien!  :blush: