welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo

Wat nieuwe aankopen. :D

National Treasure 1
National Treasure 2
Pirates of the Caribbean 2
Pirates of the Caribbean 3
The Chronicles of Narnia 1
The Chronicles of Narnia 2
Enchanted
Deja Vu
Prince of Persia: Sands of Time
Alice in Wonderland

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 19, 2012, 20:19:00
Wat nieuwe aankopen. :D

National Treasure 1
National Treasure 2
Pirates of the Caribbean 2
Pirates of the Caribbean 3
The Chronicles of Narnia 1
The Chronicles of Narnia 2
Enchanted
Deja Vu
Prince of Persia: Sands of Time
Alice in Wonderland
Aardig bezig de laatste tijd :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo


Martijnst1990

#4053
Dat zie ik wel eens langskomen. Zal me er eens in verdiepen, want volgens mij heb ik ook een aantal films met movieminutes. Staat op de hoes vermeld dacht ik?

Edit, heb me al even ingelezen. Ga van de week al mijn Movieminutes films er maar eens bijpakken, zijn er volgens mij aardig wat. Heb al een aantal films in de shop gevonden die ik wel voor niks wil :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 20, 2012, 11:30:58
Dat zie ik wel eens langskomen. Zal me er eens in verdiepen, want volgens mij heb ik ook een aantal films met movieminutes. Staat op de hoes vermeld dacht ik?

Edit, heb me al even ingelezen. Ga van de week al mijn Movieminutes films er maar eens bijpakken, zijn er volgens mij aardig wat. Heb al een aantal films in de shop gevonden die ik wel voor niks wil :D

Alleen verzendkosten à €4,25. ;)

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 20, 2012, 12:04:24
Alleen verzendkosten à €4,25. ;)
Niet per BD neem ik aan? Als je er meerdere besteld voor 4,25 vind ik dat wel meevallen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 20, 2012, 12:15:02
Niet per BD neem ik aan? Als je er meerdere besteld voor 4,25 vind ik dat wel meevallen.

Nee, per bestelling. Als je veel punten hebt kun je dus grote bestellingen doen. Ik had steeds max 330 punten dus kon 'maar' 2 films per keer. Heb meerdere accounts aangemaakt. Overigens zijn die codes meermaals te gebruiken. :)

ronalddebeer

Onlangs Madagascar 3 gekocht. Erg vermakelijke film!
Pioneer SC-LX86-K - Pioneer BDP-LX55 - Pioneer S-EX 7.1 surround opstelling

Ronin79

#4058
Ik kijk nagenoeg geen films meer .. maar ik heb wel wat films gekocht (allemaal Bluray) om mijn collectie compleet te maken.

Ook heb ik wat films voor de kleine gekocht

* Harry Potter 1 t/m 7 (deel 8 wil ik nog eens kopen).
Ik had deel 1 t/m 4 op DVD, en die heb ik weggeven, en deze box van een forum member overgenomen.

* Fast & Furious 5
* The Amazing Spiderman (van een forum member, nog in seal)
* Pirates of The Caribbean: On Strangers Tide (deel 1 t/m 3 had ika l op BR en DVD)
* Avatar Extended Bluray (de normale versie heb ik aan mijn vader gegeven, samen met nog 14 nieuwe films en de Pioneer LX08 incl. alle kabels)
* Ip Man Trilogy (deel 1 had ik aan mijn pa gegeven)
* Transformers 3 (deel 1 en 2 had ik al)
* X-men First Class (deel 1 t/m 3 had ik al)
* Thor
* Captain America
* Ice Age 1 t/m 4 (deel 1 en 2 had ik op dvd)
* Twilight Eclipse (deel 1 en 2 had ik al)
* Twilight Breaking Dawn
* Batman: Dark Knight Rises (deel 1 en 2 had ik al)
* Snow White And The Huntsman (Extended)
* Red Riding Hood (Alternative version)
* Sucker Punch (Extended Cut)

Of ik al deze films een keer ga kijken weet ik niet, maar mijn collectie is weer na wat jaren aangevuld,
met wat delen, of films die ik miste (zoals bijvoorbeeld Vampire movies, superheroes, fantasy).
De vrouw des huizen en de kleine vinden het in ieder geval leuk.

Of ik de rest in de loop der tijd ook aan ga vullen, moet ik even kijken. maar je kunt je voorstellen
dat na 3 jaar geen BR of DVD kijken (ook geen gedownloade films), dat aardig in de films gaat lopen. We zien wel.  ;)

Wat ik verder al noemde: voor mijn pa heb ik ook veel films besteld.
Als cadeautje voor hun trouwdag (incl de Pioneer BR speler, kabels etc.), van aankomende week.
Van de week had ik alles bij hun geïnstalleerd.

Incl mijn al bestelde zaken van afgelopen maand ... is het geld nu wel zo'n beetje op  ;D


LuPo

Citaat van: SillentWolf op december 20, 2012, 20:10:11
Ik kijk nagenoeg geen films meer .. maar ik heb wel wat films gekocht (allemaal Bluray) om mijn collectie compleet te maken.

Ook heb ik wat films voor de kleine gekocht

* Harry Potter 1 t/m 7 (deel 8 wil ik nog eens kopen).
Ik had deel 1 t/m 4 op DVD, en die heb ik weggeven, en deze box van een forum member overgenomen.

* Fast & Furious 5
* The Amazing Spiderman (van een forum member, nog in seal)
* Pirates of The Caribbean: On Strangers Tide (deel 1 t/m 3 had ika l op BR en DVD)
* Avatar Extended Bluray (de normale versie heb ik aan mijn vader gegeven, samen met nog 14 nieuwe films en de Pioneer LX08 incl. alle kabels)
* Ip Man Trilogy (deel 1 had ik aan mijn pa gegeven)
* Transformers 3 (deel 1 en 2 had ik al)
* X-men First Class (deel 1 t/m 3 had ik al)
* Thor
* Captain America
* Ice Age 1 t/m 4 (deel 1 en 2 had ik op dvd)
* Twilight Eclipse (deel 1 en 2 had ik al)
* Twilight Breaking Dawn
* Batman: Dark Knight Rises (deel 1 en 2 had ik al)
* Snow White And The Huntsman (Extended)
* Red Riding Hood (Alternative version)
* Sucker Punch (Extended Cut)

Of ik al deze films een keer ga kijken weet ik niet, maar mijn collectie is weer na wat jaren aangevuld,
met wat delen, of films die ik miste (zoals bijvoorbeeld Vampire movies, superheroes, fantasy).
De vrouw des huizen en de kleine vinden het in ieder geval leuk.

Of ik de rest in de loop der tijd ook aan ga vullen, moet ik even kijken. maar je kunt je voorstellen
dat na 3 jaar geen BR of DVD kijken (ook geen gedownloade films), dat aardig in de films gaat lopen. We zien wel.  ;)

Wat ik verder al noemde: voor mijn pa heb ik ook veel films besteld.
Als cadeautje voor hun trouwdag (incl de Pioneer BR speler, kabels etc.), van aankomende week.
Van de week had ik alles bij hun geïnstalleerd.

Incl mijn al bestelde zaken van afgelopen maand ... is het geld nu wel zo'n beetje op  ;D

Zo he. Jij doet goede inkopen! :D

Ronin79

#4060
CitaatZo he. Jij doet goede inkopen

Ik miste nog wat aanvullende deeltjes.
De verzamelaar in mij, kwam de afgelopen 2 weken weer even boven drijven ;D

De laatste 4 genoemde (gisteren besteld) vallen een dezer dagen op het matje (besteld bij Amazon.co.uk).

Lucky.L

Ook maar weer eens een paar BD's gekocht!

Iron Man 2
Avengers 3D
The Dark Knight Rises
Avatar 3D
Adele
Toy Story 3D
Pirates oftc 3D
Cars 2 3D
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Ronin79

Voeg er maar Expendables II aan toe, die ik van een forum lid over neem  ;)

Raymond187

#4063
Gisteren ff de FRS in geweest. Had 5 min. want vrouwlief was al snel klaar.

Zag nog net Robots liggen voor weinig dus die snel gepakt en betaald. Mooie animatie en prima geluid  :pompom:
http://www.imdb.com/media/rm798657792/tt0358082

Ronin79

Net ook van een forum lid overgenomen (dezelfde als Expandables II en Amazing Spiderman):
Totall Recall Extended Version (2012).  ;)

Martijnst1990

#4065
Net Hit Man Returns van David Foster & Friends bij de MM meegenomen. En Game of Thrones S2 besteld voor 5,34. Nu alleen even afwachten of hij wel geleverd word :D

En bij de Saturn:
- Green Zone
- 2012
- Underworld Awakening
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Citaat van: Martijn90 op december 23, 2012, 15:24:45
Net Hit Man Returns van David Foster & Friends bij de MM meegenomen. En Game of Thrones S2 besteld voor 5,34. Nu alleen even afwachten of hij wel geleverd word :D

En bij de Saturn:
- Green Zone
- 2012
- Underworld Awakening
Zet de gain van je sub maar wat lager als je underworld awakenings gaat kijken anders heb je straks geen dak meer :D

Martijnst1990

Citaat van: Raymond187 op december 24, 2012, 10:30:21
Zet de gain van je sub maar wat lager als je underworld awakenings gaat kijken anders heb je straks geen dak meer :D
Daar zit inderdaad zat laag in weet ik nog van de download die ik een tijd terug had :D

Gister Chronicle gekregen voor kerst :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Aankopen bij Wehkamp geannuleerd. Viel ook wel te verwachten met die prijzen. :P

Raymond187

santa had nog wat BRs over

Exception
Prometeus
:thumbs-up:

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 27, 2012, 09:23:16
Aankopen bij Wehkamp geannuleerd. Viel ook wel te verwachten met die prijzen. :P
Was inderdaad wel te verwachten :D

Citaat van: Raymond187 op december 27, 2012, 09:43:55
santa had nog wat BRs over

Exception
Prometeus
:thumbs-up:
Bedoel je niet Inception? ;)

Zo ja, gave films :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Citaat van: Martijn90 op december 27, 2012, 10:46:20
Was inderdaad wel te verwachten :D
Bedoel je niet Inception? ;)

Zo ja, gave films :)
yeah inception :P

prometeus in de Bios natuurlijk gezien, maar wilde deze wel op BR hebben, want ik vind het wel een goeie film.

Ronin79

#4072
Ik noemde al eens; na bijna 3 jaar geen films kijken (je weet wel waarom).. miste ik heel wat delen
om mijn oude collectie compleet te maken. Hoewel ik het bij lange na nog niet compleet heb, zoals ik zou willen ...
(was immers een verzamelaar).

Wat ik jaren lang wel deed, ... alle goede films (ook series) opslaan in MVK (HD) of MPEG (op externe schijven)
Hier staan bijna alle uitgekomen (animatie) films op van de afgelopen 3 jaar. Althans die mij mooi lijken,
en natuurlijk voor de kleine. Afgezien de HD versies van wat DVD films die ik zelf al had.

Deze had ik afgelopen week gekocht (komt nog binnen):

* Prometheus
* Alien Anthology (als vervanger van mijn DVD versie)
* Wrath Of The Titans (Clash of the titans had ik al)
* Harry Potter 7.2 (alle andere 7 films had ik al)
* Sherlock Holmes 2 (deel 1 uit 2009 was een van de laatste films die ik jaren geleden gekeken en gekocht had)
* Rise Of The Planet Of The Apes (deel 1 op DVD)
* The Avengers (aanvulling op alle andere superhero films, die ik de laatste tijd gekocht had, en al bezat.

Omdat ik van de week goed ziek ben geworden (koorts, iets wat op bronchitis lijkt en extreem verkouden) ... heb ik gisteren maar eens sinds 3 jaar weer eens wat films gekeken. De vrouw en kind waren naar de familie. Dus kon ik in alle rust oa. Thor (BR) kijken (met redelijk zacht geluid, moest de stemmen wel kunnen horen) Goede film. Ik ben dan ook erg benieuwd naar The Avengers (hoewel ik van de week een stukje zag, op mijn PC). Maar eerst binnenkort maar eens; Captain America (BR) kijken.

Nu zijn dit niet alle films die ik mis (op BR) maar ik kom een heel eind.
Wat ik oa. nog zoek is: Punisher 1989 (heb ik nog op originele Video-CD), en Punisher (heb ik op DVD)
verder nog: Legendary Assassin (heb ik op gebrande DVD), en nog wat Asians
die ik veelal wel op MKV heb. In ieder geval die van Donnie Yen (Legendary swordsman, 14 Blades).

Eigenlijk is het zonde van je geld als je nagenoeg geen films kijkt, of hebt gekeken ... maar
van origine ben ik een film verzamelaar, al vanaf mijn jeugd. Dat is toch niet helemaal verdwenen.
Zoals met die Superhelden films. Die moet ik gewoon compleet hebben  ;)


VTEC_genieter

De Ip Man Trilogy blu-ray set is voor ongeveer 12 euro bij MediaMarkt  ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4074
Ik had hem al een tijdje geleden voor ongeveer € 13 in huis gehaald.   ;)