welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Rob Eric Blank


Maximus_Aurelius

#4001
In Berlijn meegebracht.

The Dark Knight Trilogie.
30 Euro voor 5 disc's.  :o is een koopje.


APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rob Eric Blank

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 10, 2012, 15:06:11
In Berlijn meegebracht.

The Dark Knight Trilogie.
30 Euro voor 5 disc's.  :o is een koopje.
Dan ook nog als extra Duitse nasynchronisatie! Voor een beter avondje lachen.... ;) :shaun:

Etiennevh

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 10, 2012, 15:06:11
In Berlijn meegebracht.

The Dark Knight Trilogie.
30 Euro voor 5 disc's.  :o is een koopje.
Dat is inderdaad een nette prijs. Ik heb de Trilogy bij Amazon.co.uk aangeschaft voor 25 pond.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maximus_Aurelius

Citaat van: Rob Eric Blank op december 10, 2012, 15:19:10
Dan ook nog als extra Duitse nasynchronisatie! Voor een beter avondje lachen.... ;) :shaun:

Gratis erbij maar gelukkig niet afhankelijk van. Lekker Engels met NL ondertiteling. ;)

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

StefaanD

Alles bij amazon.co.uk

Eerste drie in de 3 voor 17 £ actie, Hitch aan 11,25 £ en nog een Hugo erbij voor iets van 6 £




Kjelt


Martijnst1990

Safe House via DVD.nl.

Binnenkort komt mijn CC binnen en dan zal ik ook eens een mooie Amazon UK bestelling plaatsen :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2012, 14:30:45

Binnenkort komt mijn CC binnen en dan zal ik ook eens een mooie Amazon UK bestelling plaatsen :D
1 maar :D


Kjelt

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2012, 14:30:45
Binnenkort komt mijn CC binnen en dan zal ik ook eens een mooie Amazon UK bestelling plaatsen :D
Ok vergeet niet bestelling >25 pond te doen ivm Supersafer (free) delivery  ;)

Martijnst1990

Citaat van: Raymond187 op december 11, 2012, 14:46:06
1 maar :D
Moet het wel een beetje beschaafd houden hé, heb eigenlijk al geen ruimte meer voor BD's :D

En een bestelling heeft geen maximum geloof ik? Dus 1 is zat :D

Citaat van: Kjelt op december 11, 2012, 16:53:59
Ok vergeet niet bestelling >25 pond te doen ivm Supersafer (free) delivery  ;)
Dat komt wel goed, thanks :) Heb over de maanden heen een aardige wishlist gemaakt, dus in Nederland nog steeds een stuk duurder zijn.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Automaat

Ice Age 4
Head Hunters
Totall Recall
The Dark Knight Rises
The Amazing Spider-Man
Killer Elite
Reading the HTForum is learning every day!!

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2012, 17:10:31
Moet het wel een beetje beschaafd houden hé, heb eigenlijk al geen ruimte meer voor BD's :D

[...]

En dat terwijl je alle BD's al in hele dunne hoesjes hebt staan. :D

Ik heb juist weer plek omdat alle Box sets in m'n tv-meubel staan. Ruimte maken heet dat. :clapping:

fugazi_2009

5 mooie Criterion titels:

  • Harold and Maude (nr 65)
  • High and Low (nr 340)
  • Rules Of The Game (nr 104)
  • Shallow Grave
  • Sunday Bloody Sunday (nr 216)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Grindtegel

Waar staan de cijfers voor die je bij de films hebt gezet
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martijnst1990

Citaat van: Grindtegel op december 11, 2012, 20:20:28
Waar staan de cijfers voor die je bij de films hebt gezet
Criterion collectie.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo


CoSo

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2012, 20:29:08
Criterion collectie.
Nee, voor de Empire 500 Greatest Movies of all Time.

Martijnst1990

Citaat van: CoSo op december 11, 2012, 20:59:34
Nee, voor de Empire 500 Greatest Movies of all Time.
Heeft die het al zo vaak verteld, heb ik het nog fout :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

fugazi_2009

Citaat van: CoSo op december 11, 2012, 20:59:34
Nee, voor de Empire 500 Greatest Movies of all Time.

Precies, het is al een paar keer gezegd in dit topic. Maar goed, je gaat ook niet 160 pagina's doorlezen. De hele lijst, inclusief hoe ver ik ben, staat hier.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LittleNinja

Citaat van: fugazi_2009 op december 11, 2012, 23:03:14
Precies, het is al een paar keer gezegd in dit topic. Maar goed, je gaat ook niet 160 pagina's doorlezen. De hele lijst, inclusief hoe ver ik ben, staat hier.

Het bewijs dat er de afgelopen tien jaar naar verhouding minder echt behoorlijke titels zijn uitgebracht als de jaren daarvoor! ( Al kan ik niet alle films in de lijst waarderen.. :D )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LuPo

Ik kijk vaak in de top 250 van Moviemeter en IMDB. Dan haal ik daar weer inspiratie uit welke BD's ik ga bestellen. Nu heb ik er een nieuwe website bij. :pompom:

fugazi_2009

#4022
Citaat van: LittleNinja op december 12, 2012, 10:43:32
Het bewijs dat er de afgelopen tien jaar naar verhouding minder echt behoorlijke titels zijn uitgebracht als de jaren daarvoor! ( Al kan ik niet alle films in de lijst waarderen.. :D )

Probleem met dit soort lijstje is natuurlijk dat sommige dingen tijd nodig hebben om zich te bewijzen. Hoe kan een film van vorig jaar tijdloos zijn? Van een heel enkele film weet je het direct, andere bewijzen zich over tijd. Ook is de lijst al weer een paar jaar oud, dus dat heeft ook tot gevolg dat bepaalde recente films er niet in staan. Inception zou er bijvoorbeeld nu zeker in komen, wellicht The Dark Knight Rises ook wel.

Wat betreft je opmerking dat je niet alle films in de lijst kan waarderen. Wellicht, maar ik moet zeggen er zaten er best veel bij waar ik zelfs nog nooit van gehoord had maar van alles wat ik tot nu toe heb gekeken ben ik er geen een tegen gekomen die tegen viel. Goed dan kunnen nog sommige films niet je smaak zijn, maar puur qua film zit het altijd goed in elkaar.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

StefaanD

Jack, even snel de eerste 100 overlopen en nr. 93 in die lijst is ook beschikbaar op BD wel de Spaanse uitgave maar die bevat wel EN ondertitels. Eventueel aan te kopen via starscafe.com, daar heb 'k mijn exemplaar vandaan.

fugazi_2009

Citaat van: StefaanD op december 12, 2012, 12:54:10
Jack, even snel de eerste 100 overlopen en nr. 93 in die lijst is ook beschikbaar op BD wel de Spaanse uitgave maar die bevat wel EN ondertitels. Eventueel aan te kopen via starscafe.com, daar heb 'k mijn exemplaar vandaan.

Dat is goed om te weten. Inderdaad het uitzoeken van wat al beschikbaar is typisch zo'n klusje wat al een tijd is blijven liggen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one