welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Martijnst1990

Citaat van: Martijn90 op november 26, 2012, 09:34:20
Thanks, zal het in de gaten houden. Net al even gegoogled, maar kan zo snel niks vinden. Als het geluid 1 seconde even out of sync is vind ik dat geen ramp, denk niet eens dat ik dat merk. Maar dat het geluid kort weg valt zou wel irritant zijn.

Ga hem vanmiddag kijken, laat hier nog wel even weten of mij iets opgevallen is.
Net gekeken en heb inderdaad sync problemem. Na een minuut of 35 begon het, het geluid dat 1-3 seconden later kwam, zeer storend. Toen las ik in het Oppo 93 topic dat dit probleem inderdaad veel voorkomt en dat het switchen naar PCM zin heeft. Dit inderdaad gedaan en het probleem was helemaal weg. Hoort natuurlijk niet, maar ben wel blij dat het zo op te lossen is.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

thonha

Net Inception gekocht bij de mediamarkt, ben erg benieuwd :)

Rob Eric Blank

Coldplay Live gekocht. Weer eens sinds tijden een muziek DVD/BD. Is een aardige band live en kijkt lekker weg.

Etiennevh

Ik denk dat er vanaf vandaag een aantal mensen zijn met: The Dark Knight Rises blu ray. Geloof dat die vandaag uitkomt ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

fugazi_2009

Citaat van: Etiennevh op november 28, 2012, 14:58:33
Ik denk dat er vanaf vandaag een aantal mensen zijn met: The Dark Knight Rises blu ray. Geloof dat die vandaag uitkomt ;)

Dank voor de tip, straks maar even naar de MM of zo
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

J0ell

Citaat van: fugazi_2009 op november 28, 2012, 15:00:21
Dank voor de tip, straks maar even naar de MM of zo

The Dark Knight Rises kost in media markt Zwolle 25 euro, misschien nog even het wachten waard?
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Rob Eric Blank

Citaat van: Etiennevh op november 28, 2012, 14:58:33
Ik denk dat er vanaf vandaag een aantal mensen zijn met: The Dark Knight Rises blu ray. Geloof dat die vandaag uitkomt ;)
Die is onderweg ;)

Martijnst1990

MM Utrecht is hij 18, sommige andere MM's 16 zelfs. En er is nog de 3=2 actie. Ik ga vanavond even langs met een maat, kopen we hem gewoon samen en dan nog een BD van 18 erbij en dan ben je maar €12,- per stuk kwijt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

J0ell

Citaat van: Martijn90 op november 28, 2012, 15:05:34
MM Utrecht is hij 18, sommige andere MM's 16 zelfs. En er is nog de 3=2 actie. Ik ga vanavond even langs met een maat, kopen we hem gewoon samen en dan nog een BD van 18 erbij en dan ben je maar €12,- per stuk kwijt.

Zo kun je het ook stellen :) en ik herinner me niet dat het de limited edition was.  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martijnst1990

Citaat van: joelvandebeek op november 28, 2012, 15:07:18
Zo kun je het ook stellen :) en ik herinner me niet dat het de limited edition was.  :D
Voor zover ik weet is in Nederland alleen de "limited" edition uit :D Dus zo limited is hij niet ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

J0ell

Citaat van: Martijn90 op november 28, 2012, 15:09:57
Voor zover ik weet is in Nederland alleen de "limited" edition uit :D Dus zo limited is hij niet ;)

Dat zou kunnen dat weer ik niet.. Edit van mijn vorige post trouwens.  ''ik herinner me NIET NET dat het de limited edition was. ''
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

CoSo

Citaat van: Etiennevh op november 28, 2012, 14:58:33
Ik denk dat er vanaf vandaag een aantal mensen zijn met: The Dark Knight Rises blu ray. Geloof dat die vandaag uitkomt ;)
thx, gelijk maar even naar de MM en van de 3=2 actie geprofiteerd:
The Dark Knight Rises
Men in Black 3
ET (Anniversary Edition)
Jaws
Prometheus
Snow White & the Huntsman
The Amzing Spider-Man
Total Recall 2012
Battleship

En nog van de FRS TV-serie actie:
Fringe Seizoen 1/2/3
The Vampire Diaries Seizoen 1/2

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

#3963
Bij FRS kostte hij 22,99 in de winkel. Mooie Steelbook met een Bonus disc.

Citaat van: fugazi_2009 op november 28, 2012, 15:00:21
Dank voor de tip, straks maar even naar de MM of zo
You're welcome :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

LuPo


thonha

Inception is het zeker waard om te kopen! Echt een top film :D !

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op november 29, 2012, 13:00:40
Nog een andere leuke film meegenomen? :)
Nope, heb het beschaafd gehouden :D Samen met een maat en zijn zus gedaan zodat we wel aan 3 films kwamen.

Overigens net al gekeken en.. Wauw! ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Ik denk dat ik de trilogy ga kopen. Alleen ik heb Batman Begins en The Dark Knight al. :blink:

Die dus maar eerst ff verkopen. :P

fugazi_2009

The Dark Knight Rises, Hunger Games, MIB 3
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Zymotic


Jean Sibelius

Vandaag Dark Knight rises gehaald (die kan binnenkort nog goed van pas komen) :)

En de Star Wars trilogy ook maar meteen gehaald. Vanavond komen mijn buurjongetjes Star Wars kijken, dus ik wilde niet al te veel voor l*l staan met DVD ;)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

J0ell

Citaat van: Jean Sibelius op december  1, 2012, 16:57:16
Vandaag Dark Knight rises gehaald (die kan binnenkort nog goed van pas komen) :)

En de Star Wars trilogy ook maar meteen gehaald. Vanavond komen mijn buurjongetjes Star Wars kijken, dus ik wilde niet al te veel voor l*l staan met DVD ;)

Groeten, Jan

Haha, je moet wel goed voor de dag komen hé ;)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

CoSo


nielsdiy

Disney World of Wonder
The Avengers
The Dark Knight Rises

Dat wordt een fijne zondag!
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

dennisboonstra

Ik denk dat de laatste wel een jaar geleden is gekocht. Tegenwoordig is bij mij alles mkv
Samsung UE55F8000SL / Anthem MRX700 / Oppo BDP-103 / Eminent EM7180 / Thecus N5550 6TB raid5 / Humax IHDR-5200C / Diapason Prelude II / Infinity Kappa Center B / home made surround 4x /  Audio Pro Sub Nova / Belden power cables(DIY) / Kimber 8TC (front+center) / Furutech spades&banana / Monster Cable (surrounds) / Oehlbach HDMI High Speed - White Magic / Apogee Wyde Eye / power cable Belden + Kopff +Furutech FI-E25