welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lars_Portman

Casablanca Collector's Edtion - Blu-ray Ultimate  (Top 250: #13 )

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

HTip

Citaat van: fugazi_2009 op mei  7, 2010, 19:00:23
Weer goed bezig, op hoeveel zit je intussen al? Al serieuze opbergruimteproblemen?

Volgens DVD-profiler heb ik 230 BD's. En door jouw slimline doosjes, die ik later in grootverpakking heb gekocht, past alles met gemak in de 5 BD-rekken van Raymen. Zelfs nog heel veel ruimte over... :thumbs-up:

Hoe gaat het bij jou? Jij hebt inmiddels je collectie ook flink uitgebreid 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh



Via een forumlid.. erg van genoten!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Shane One

deze :

Shane One


Sqoda

Ik heb mijn allereerste BD gekocht. AVATAR.

Aangezien deze BD + DVD is, want ik bezit nog geen BD-spelert. Ben nog tevreden met mijn dvdspeler (kheb toch geen full-hd weergevers
en HD content doen we met de PCH. Toch langzaam maar de overstap gaan maken en BD's verzamelen, De spelert zal denk ik toch niet meer al te
lang op zich laten wachten.
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Stereo: Marantz PM 66SE, Marantz CD 67SE

Marsh

Citaat van: Sqoda op mei  8, 2010, 09:06:11
Ik heb mijn allereerste BD gekocht. AVATAR.

Aangezien deze BD + DVD is, want ik bezit nog geen BD-spelert. Ben nog tevreden met mijn dvdspeler (kheb toch geen full-hd weergevers
en HD content doen we met de PCH. Toch langzaam maar de overstap gaan maken en BD's verzamelen, De spelert zal denk ik toch niet meer al te
lang op zich laten wachten.

Congrats!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


fugazi_2009

Citaat van: HTip op mei  7, 2010, 21:02:22
Volgens DVD-profiler heb ik 230 BD's. En door jouw slimline doosjes, die ik later in grootverpakking heb gekocht, past alles met gemak in de 5 BD-rekken van Raymen. Zelfs nog heel veel ruimte over... :thumbs-up:

Hoe gaat het bij jou? Jij hebt inmiddels je collectie ook flink uitgebreid 8)

Hmm, dat was schrikken. Als ik zelf had moeten schatten, had ik 500 gezegd. Maar toen ik in DVD Profiler keek, kwam ik er achter dat het meer richting de 630 gaat.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

Citaat van: fugazi_2009 op mei  8, 2010, 22:29:16
Hmm, dat was schrikken. Als ik zelf had moeten schatten, had ik 500 gezegd. Maar toen ik in DVD Profiler keek, kwam ik er achter dat het meer richting de 630 gaat.
:blink: :o :o :o :o
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: fugazi_2009 op mei  8, 2010, 22:29:16
Hmm, dat was schrikken. Als ik zelf had moeten schatten, had ik 500 gezegd. Maar toen ik in DVD Profiler keek, kwam ik er achter dat het meer richting de 630 gaat.
:o Dat is een mooie collectie zeg. Ik dacht dat ik er veel had :D

We zullen ons nooit vervelen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

treky22

Vorige week mijn 1e BR's aangeschaft, van forum-leden:

- Justin Timberlake - Live Madison Square Garden
- Madonna - Sweet And Sticky Tour Live

Gisteren m'n 3e via dvd.nl overgenomen:

- Pixar Shorts

Begin van een collectie is gemaakt  ;D
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

En net even de laatste Disney tijdens het shoppen....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Ronin79

Kreeg de volgende mail van Amazon,


We are writing to let you know that we have cancelled the following item from your order:

------------------------------------------------------

'Saving Private Ryan - 2 Disc Special Edition [Blu-ray] [1998]'   - B0035ER236

------------------------------------------------------

Unfortunately, we are no longer able to offer this item for sale. Our supplier has informed us that this item has been discontinued and is no longer available.

We are sorry for any inconvenience this causes.


Het lijkt erop dat ik Saving bij de FRS moet bestellen  :unhappy:

Nooff

Heeft de NL editie ook een audiosync probleem? Ik las net namelijk dat Paramount heeft toegegeven dat er inderdaad een probleem is met de audio en dat ze bezig zijn met een heruitgave. In de US mag de disc omgeruild worden voor een nieuwe.

skank1

Citaat van: Nooff op mei 12, 2010, 17:00:40
Heeft de NL editie ook een audiosync probleem? Ik las net namelijk dat Paramount heeft toegegeven dat er inderdaad een probleem is met de audio en dat ze bezig zijn met een heruitgave. In de US mag de disc omgeruild worden voor een nieuwe.

vraag me dat ook af.. ik heb de nl net gekocht
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

Dan wacht ik nog even met een nieuwe bestellen.

celerontje

Citaat van: skank1 op mei 12, 2010, 17:03:14
vraag me dat ook af.. ik heb de nl net gekocht
Yepz.
De UK verkoop bij Amazon is nu ook gestopt, en de UK versie is gelijk aan de NL versie, dus dat lijkt me duidelijk. ;)
Dus meteen terugbrengen naar de winkel en opnieuw kopen wanneer de goede versie gereleased is.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

skank1

Citaat van: celerontje op mei 12, 2010, 17:18:49
Yepz.
De UK verkoop bij Amazon is nu ook gestopt, en de UK versie is gelijk aan de NL versie, dus dat lijkt me duidelijk. ;)
Dus meteen terugbrengen naar de winkel en opnieuw kopen wanneer de goede versie gereleased is.

uk is toch niet gelijk aan nl versie? andere subs enzo
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

Komt toch redelijk overeen.  ;)


Dit zijn de subs. van de Engelse versie;

English, German, French, Dutch, Italian, Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, Castillian


De Nederlandse:

Nederlands, Engels, Duits, Frans

Of de talen Deens, Zweeds, Noors, Fins en Castellano (spaanse variant), er ook op staan ?
Ik denk dat je die gewoon in het menu kunt aanvinken.

celerontje

Citaat van: skank1 op mei 12, 2010, 17:20:18
uk is toch niet gelijk aan nl versie? andere subs enzo
UK versie is exact gelijk aan de NL versie, zoals heel vaak het geval is bij Paramount. (op de disc staan ook de UK rating logo's, bv.)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Verder kwam ik nog een ander probleempje tegen (DVD.NL)

Ik siteer:

Citaatheb vandaag de blu-ray versie gekocht van The Fifth Element van DFW en ben er echt niet tevreden over. Over heel de film verspringt het van fullscreen naar widescreen, terug fullscreen terug widescreen, ..... en bij de widescreen stukken krijg je links vanboven of soms in het midden van het beeld een teller te zien die aan het lopen is zoals bij een band.

Is dit een fout van DFW, of ben ik de enige die deze fout heeft.
Zou het graag willen weten dat ik deze kan terug brengen naar de winkel want zoiets hoef ik niet in m'n collectie

Jammer ... ik had deze film graag op BR willen kopen.

Dit is dus al de 2e film die ik voorlopig links laat liggen.

Zou DFW nu ook de release van Leon hebben verknalt, of doet deze het wel.
Die film staat ook op mijn lijstje  ;)

celerontje

Wat dacht je hiervan?
http://www.amazon.de/f%C3%BCnfte-Element-Blu-ray-Bruce-Willis/dp/B001DP7S7O/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1273679608&sr=8-1
Kan je 'm met Duitse ondertiteling en lossless audio bekijken, wat de NL versie niet heeft. (enkel Dolby Digital 5.1, net als Leon)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Citaat van: SillentWolf op mei 12, 2010, 17:27:14
Komt toch redelijk overeen.  ;)


Dit zijn de subs. van de Engelse versie;

English, German, French, Dutch, Italian, Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, Castillian


De Nederlandse:

Nederlands, Engels, Duits, Frans

Of de talen Deens, Zweeds, Noors, Fins en Castellano (spaanse variant), er ook op staan ?
Ik denk dat je die gewoon in het menu kunt aanvinken.
Gewoon onvolledige vermelding, de disc is echt 100% gelijk.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79