welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

MaxxMark

De combo pack van Transformers 1+2 op amazon:


(kan ik weer 3x50gb van mn Nas weg gooien ;) )
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Robbert54

Citaat van: fugazi_2009 op mei  3, 2010, 15:54:18
Qua film of qua kwaliteit van de bd? Dat eerste neem ik aan van wel, anders zou die niet op plaats 107 staan in de Empire's Greatest Movies of All Time. Qua kwaliteit van BD heb ik nog niet naar gekeken.
qua film heb ik wels eens betere gezien, maar hij is absoluut vermakelijk.

http://bluray.highdefdigest.com/1604/americanwerewolfinlondon.html
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Citaat van: The Vampire op mei  3, 2010, 16:28:24
qua film heb ik wels eens betere gezien, maar hij is absoluut vermakelijk.

http://bluray.highdefdigest.com/1604/americanwerewolfinlondon.html

Klopt! Er zijn minstens nog 106 betere films!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

skank1

in frs, voor samen 30 euro




was een actie van -10 euro bij het aankopen van avatar (op een heleboel titels) ookal had ik avatar daar niet gekocht :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

stevefilmfreak54

SPR gisteravond gekeken, blijft een topper
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Nee, Schoonmoeder's Pratende Ratten! :P :D :D :D

Zonder dollen:
Klopt, ik ga 'm zelf binnenkort ook bestellen! (ondanks dat sommigen allergisch zijn voor de grading van deze film :P)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Die mag je helaas niet kijken, want als je het schijfje uit het doosje haalt, krijg je:
Put That Thing Back Where it Came From or So Help Me :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Ronin79

Bij de FRS Amsterdam



Boondock Saints: Unrated Directors Cut

Film had ik al orgineel op DVD, maar ik ben wat films aan het vervangen naar BR. Natuurlijk niet allemaal  ;)




Jumper ... eindelijk het orgineel. Vermakelijke wegkijk film.

celerontje

Boondock Saints ga ik ook nog een keer aanschaffen.
Ik ben in ieder geval helemaal weg van dit nummer uit de soundtrack:
http://www.youtube.com/watch?v=MkT2wW3-1jQ :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Hoe anders is de unrated directorscut van BD-Saints?
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Ronin79

Ik heb geen idee.

Eerst wou ik de dubbelpack van de Saints kopen, maar daar ging het om de normale versie.

Als ik kan kiezen, heb ik liever een directors cut of een extended version van een film.
Zeker als ik de normale versie al zelf ken.

Hoe is eingelijk deel 2 van de Boondock Saints ? ... misschien bestel ik die wel, omdat ik nog
2 kortings bonnen van de FRS heb.

Vin_cent

Life bij FRS voor slechts € 19,99.





Normaal € 29,99 maar je krijgt 10 euro tegoed voor een volgende aankoop. In de winkel gaven ze echter direct de korting!
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Ronin79

Net nog besteld (had een kortingsbon in de mail)




Batman .... een goede film van Tim Burton




Batman Returns. ook deze film is van Tim Burton.


Naast de 2 nieuwe Batman films met Christian Bale, zijn dit veruit de 2 beste 'oude' Batman films die er zijn.

Batman Forever en Batman & Robin hoef ik (eingelijk) niet te hebben.




celerontje

Citaat van: SillentWolf op mei  6, 2010, 15:39:34
Eerst wou ik de dubbelpack van de Saints kopen, maar daar ging het om de normale versie.
Dat pack bevat ook de unrated versie hoor!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Shadowfox

Citaat van: SillentWolf op mei  6, 2010, 15:39:34
Ik heb geen idee.

Eerst wou ik de dubbelpack van de Saints kopen, maar daar ging het om de normale versie.

Als ik kan kiezen, heb ik liever een directors cut of een extended version van een film.
Zeker als ik de normale versie al zelf ken.

Hoe is eingelijk deel 2 van de Boondock Saints ? ... misschien bestel ik die wel, omdat ik nog
2 kortings bonnen van de FRS heb.

Niet doen...herhaal NIET DOEN
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=327.msg1645515#msg1645515 kleine beschrijving wat ik ervan vond









Ronin79

Ik zal het vanavond even doorlezen ... thx voor de link  ;)

Robbert54

BoondockSaints wil ik ook absoluut nog hebben! wat een geweldige film is dat! hadden ze nooit een vervolg op moeten maken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Daar ben ik het mee eens. Hoewel ik de 2e niet gezien heb (misschien kijk ik hem nog wel eens via de HDX)
HAdden ze het bij een deel moeten laten.

Deel 1 is gewoon een geweldige film. Soms moet je ook verstandig zijn, en geen vervolg of pre maken.

HTip

Van verschillende forumgenoten overgenomen...


Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Citaat van: HTip op mei  7, 2010, 18:00:15
Van verschillende forumgenoten overgenomen...




Weer goed bezig, op hoeveel zit je intussen al? Al serieuze opbergruimteproblemen?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one