welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Kjelt

zojuist bij Play:  Rome complete boxset
Heb hem nog steeds niet gezien (heb dvd box seizoen1 sealed liggen) nu maar meteen op bluray  :D

fugazi_2009

Salvador en de intussen al OOP Criterion versie van The Third Man (nr 21)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Perfectionist



Deze al 2 keer gezien maar wilde hem permanent hebben voor de collectie, met mijn favoriete actrice Jodie Foster.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ronin79

Leuke film, zeker een van haar beste van de laatste jaren ;)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbert54

legends of jazz?? die moet ik hebben!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

DVDGuy

Citaat van: The Vampire op maart  2, 2010, 18:31:40
legends of jazz?? die moet ik hebben!

Duurt helaas maar 55 minuten, maar heerlijke muziek  :music:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbert54

Citaat van: DVDGuy op maart  2, 2010, 22:22:06
Duurt helaas maar 55 minuten, maar heerlijke muziek  :music:
maakt niks uit, concert van Michael Bublé duurde ook maar iets van 60 min, maar wel 60 swingende minuutjes :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

bourne box
master en commander
red baron
eenfilm met angelina jolie waarvan ik de titel evenkwijt ben (over een profiler)

en besteld is de opvolger van earth : BBC life (heb het volkskrant dvd-tje al gezien en ik zat soms op het puntje van mijn stoel)

Lonned

Corpse Bride
The Nightmare before Christmas
Sweeney Todd

Veel Tim Burton dus! Ben ook erg gelukkig met het feit dat Alice wel gewoon in de bios komt (ook in iMax als het goed is). Vooral Corpse Bride en Nighmare before Christmas zijn aanraders.

Ook onlangs Coraline gezien. Ook erg goed en leuk.

Nooff

Citaat van: denoontje op maart  3, 2010, 09:19:42
en besteld is de opvolger van earth : BBC life (heb het volkskrant dvd-tje al gezien en ik zat soms op het puntje van mijn stoel)
Deze heeft verschrikkelijk scherp beeld op blu-ray! Planet Earth is er niets bij  :o

Rob Eric Blank

Ik vond Life best wel geslaagd. Documantaires zelf zijn ook gewoon aangenaam!

Rob Eric Blank


Robbert54

Citaat van: Lonned op maart  3, 2010, 11:57:11
Corpse Bride
The Nightmare before Christmas
Sweeney Todd

Veel Tim Burton dus! Ben ook erg gelukkig met het feit dat Alice wel gewoon in de bios komt (ook in iMax als het goed is). Vooral Corpse Bride en Nighmare before Christmas zijn aanraders.

Ook onlangs Coraline gezien. Ook erg goed en leuk.
Coraline is niet van Tim Burton. wel een soortgelijk sfeertje. altijd mooi. nightmare before christmas is een absolute blu-ray aanrader!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Citaat van: The Vampire op maart  3, 2010, 13:33:17
Coraline is niet van Tim Burton. wel een soortgelijk sfeertje. altijd mooi. nightmare before christmas is een absolute blu-ray aanrader!

Inderdaad, Coraline is geregisseerd door Henry Selick, die ook Nightmare Before Christmas heeft geregisseerd (welke door Tim Burton was geschreven)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

John03

Citaat van: Marsh op maart  3, 2010, 18:41:20



Hey die krijg ik morgen binnen samen met eentje van Boz Skaggs.  :smile:

Marsh

Citaat van: HTip op maart  3, 2010, 18:49:15
Wellicht kan je hoekie even helpen met een probleem. Zie deze post:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=75309.msg1650091#msg1650091

Hij zal je dankbaar zijn :thumbs-up:

Zal eens kijken  :)

Citaat van: John03 op maart  3, 2010, 18:49:30
Hey die krijg ik morgen binnen samen met eentje van Boz Skaggs.  :smile:


Al gezien in de bioscoop, maar hij schijnt op br echt geweldig te zijn.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


denoontje

Citaat van: Nooff op maart  3, 2010, 12:09:03
Deze heeft verschrikkelijk scherp beeld op blu-ray! Planet Earth is er niets bij  :o

besteld maar al uitverkocht bij de volkskrant...wordt even wachten op nieuwe lading....
tja 30 euri maar

Marsh

Citaat van: Nooff op maart  3, 2010, 12:09:03
Deze heeft verschrikkelijk scherp beeld op blu-ray! Planet Earth is er niets bij  :o

Ik heb de 5 disc special edition op blu-ray van Planet Earth, maar vond hem erg tegenvallen.
Dus wel érg benieuwd naar de nieuwe!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje


Martinus

Citaat van: Marsh op maart  3, 2010, 19:40:54
Ik heb de 5 disc special edition op blu-ray van Planet Earth, maar vond hem erg tegenvallen.
Dus wel érg benieuwd naar de nieuwe!
Citaat van: Marsh op maart  3, 2010, 19:40:54
Ik heb de 5 disc special edition op blu-ray van Planet Earth, maar vond hem erg tegenvallen.
Dus wel érg benieuwd naar de nieuwe!

ik vind de life serie qua kwaliteit niet te vergelijken met earth. Het lijkt matter en minder scherm. De rips van internet blijken dat ook te hebben. Beetje jammer zeg ik maar zo.
............