Popcorn Hour Networked Media Tank A-110 bij iBood, Prijs: € 189,95

Gestart door DVDGuy, december 24, 2008, 07:36:21

Vorige topic - Volgende topic

mutiara

Citaat van: Steven Se op januari  5, 2009, 17:57:04
En? Heb je 'm binnen? Ik heb nog geen track en trace nummer gekregen  :(

edit: kreeg zojuist dit mailtje:

ik ook dezelfde mail; ze houden je in ieder geval wel goed op de hoogte.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

JeKa

johnnysat

Hoi,

Track en trace nr ontvangen word a.s. maandag bezorgt

John
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En? Heb je 'm binnen? Ik heb nog geen track en trace nummer gekregen 

edit: kreeg zojuist dit mailtje:

Beste iBOOD'er,
Op 24 december heeft u op iBOOD.com één of meer Popcorn's Hour A-110
besteld.

Helaas is een deel van de Popcorn's vertraagd en deze zullen in de loop van deze week verstuurd worden. Wij verwachten dat u uw bestelling uiterlijk vrijdag in ontvangst kunt nemen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en de extra vertraging.

Op deze e-mail kunt u niet reageren, mocht u nog vragen hebben over deze of andere bestellingen, dan kunt u de meestgestelde vragen doorlezen of contact met ons opnemen via het contactformulier dat u vindt op de website.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij is binnen gekomen vandaag.
Ps deze heeft een aan en uitschakelaar en een reset
de eerste versie a-110  heeft deze niet.

John

Steven Se

Ha, ik heb 'm ook eindelijk binnen.

Voor de mensen die zich rot schrikken omdat de voorkant van het apparaat onder de krassen zit; er zit een flinterdunne folie overheen.  :P
Reciever: Marantz sr7002,
Speakers: Monitor Audio RX1,
TV: Sony KDL-32W5500,
Blu-ray: PS3 40GB,
NMT: Popcorn Hour,
Remote: Harmony 895

Sjoske

Zijn er meer mensen die hem inmiddels ook binnen hebben?? vandaag...

Ik heb helaas nog niks ontvangen :-( . Morgen misschien??

Epson TW3600 ISF, Marantz SR6004, Focal 816W, Focal CC800V, Focal SR800V, SVS PB10ISD, Dune D1, Samsung 46C6000

JeKa

Citaat van: Sjoske op januari  8, 2009, 14:51:49
Zijn er meer mensen die hem inmiddels ook binnen hebben?? vandaag...

Ik heb helaas nog niks ontvangen :-( . Morgen misschien??

Ik heb 'm gisteren in ontvangst mogen nemen.

Sjoske

Vandaag even gebeld met ibood. Wie hem nu nog niet heeft, hoeft er niet op te rekenen hem deze week nog te krijgen.
Ze zouden vandaag de laatste levering krijgen en zouden ook vandaag naar de klanten worden opgestuurt alleen zij hebben de levering niet gekregen,
zeggen ze.

Wordt morgen terug gebeld door hun, wanneer ik hem wel kan verwachten vanwege het straks al 3 weken duurt en inmiddels 3 keer is toegezegd te leveren.

Beetje jammer...
Epson TW3600 ISF, Marantz SR6004, Focal 816W, Focal CC800V, Focal SR800V, SVS PB10ISD, Dune D1, Samsung 46C6000

DVDGuy

Citaat van: Sjoske op januari  8, 2009, 19:08:41
Vandaag even gebeld met ibood. Wie hem nu nog niet heeft, hoeft er niet op te rekenen hem deze week nog te krijgen.
Ze zouden vandaag de laatste levering krijgen en zouden ook vandaag naar de klanten worden opgestuurt alleen zij hebben de levering niet gekregen,
zeggen ze.

Wordt morgen terug gebeld door hun, wanneer ik hem wel kan verwachten vanwege het straks al 3 weken duurt en inmiddels 3 keer is toegezegd te leveren.

Beetje jammer...

Conform mijn verhaal met de Sony LCD; is uiteindelijk van de week keurig netjes bezorgd, maar wel 2 weken ná de eerst toegezegde datum  :confused:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JeKa

Citaat van: Sjoske op januari  8, 2009, 19:08:41
zeggen ze.

Beetje jammer..

Balen man :-\

SpeedyAndré

Ik kreeg een mailtje over de vertraagde levering terwijl ik hem NIET besteld heb  :nowink: >:D
Ben benieuwd of ie straks echt komt  :tongue2:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

JeKa

Citaat van: SpeedyAndré op januari  8, 2009, 21:29:43
Ik kreeg een mailtje over de vertraagde levering terwijl ik hem NIET besteld heb  :nowink: >:D
Ben benieuwd of ie straks echt komt  :tongue2:

André  8)

;D Zou wat zijn!

Sjoske

Inmiddels een paar keer contact met ibood gehad over de levering. Zij hebben hem volgende week binnen en krijg hem dan ook zo snel mogelijk geleverd.
Kreeg ook een e-mail dat ik ter compensatie voor de late levering de verzendkosten terug kreeg. Ach toch weer 4,95.

Nu een vraag aan de mensen die hem inmiddels binnen hebben.
Er zit een HDMI Kabel bij van 1,5. Wat voor kwaliteit is deze kabel, merk ??
Zelf heb ik W&M Hdmi kabels en een Oehlbach, vergelijkbaar ?

Alvast bedankt

Aldert

JeKa

Citaat van: Sjoske op januari 10, 2009, 17:16:50
Inmiddels een paar keer contact met ibood gehad over de levering. Zij hebben hem volgende week binnen en krijg hem dan ook zo snel mogelijk geleverd.
Kreeg ook een e-mail dat ik ter compensatie voor de late levering de verzendkosten terug kreeg. Ach toch weer 4,95.

Nu een vraag aan de mensen die hem inmiddels binnen hebben.
Er zit een HDMI Kabel bij van 1,5. Wat voor kwaliteit is deze kabel, merk ??
Zelf heb ik W&M Hdmi kabels en een Oehlbach, vergelijkbaar ?

Alvast bedankt

Aldert

Het is een merkloze kabel , maar werkt prima. Voor deze korte lengte zal je geen verschil zien met je duurdere kabels.

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Mivvel

die van mij is vanmorgen gearriveerd, dat wordt laat vanavond O0

Dirc

SpeedyAndré

Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Beertender

Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

CoSo

JeKa

CoSo

Martijn76

Citaat van: CoSo op maart 23, 2009, 09:38:24
en weer uitverkocht

Sterker nog hij is tijdens mijn bestelling uitverkocht... ik begon aan de bestelling (nog gewoon op voorraad) van 2 stuks, maar toen ik uiteindelijk op bestellen klikte was 'ie uitverkocht :( maar goed, had ik maar niet eerst in vergadering moeten gaan :(

dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

waf

Ah nee nu grijp ik er weer naast, iemand die er toevallig 2 heeft gekocht haha? :bigsmile:

Pim!

Om gek van te worden! Zat al te wachten tot de Popcorn weer zou komen, ideale vervanging voor m'n x360... helemaal voor dat geld!

Nou.. misschien later nog is.