Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Madhouse op april 29, 2012, 17:50:09
Staan op de vorige pagina (dropbox linkjes). Zal ze vanavond alsmik achter de pc zit even uploaden naar mijn eigen servert.
Gezien: mooi hoor. Persoonlijk blijf ik de zwarte versies van Marantz toch fraaier vinden dan de zilver- of champagnekleurige.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Helemaal mee eens, zwart is gewoon de aparatuur kleur en zeker bij Marantz
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

StefaanD

Knap hoor Roy, en ook goed om te horen dat die PM8003 toch iets speciaals doet met je KEF's.

Het verschil wat je hoorde bij de verkoper op de SF's en jou KEF's is dus niet zo héél groot te noemen als 'k het zo begrijp ? Enne ja mooi zwart is ook niet lelijk  ;)

Madhouse

Het verschil is moeilijk te zeggen daar het een moment opname was. Denk dat de SF Concerto's echt wel een niveau hoger is als de KEF's maar feit is dat ik de KEF's met nieuwe versterking gewoon niet verkeerd vind klinken. De echte test is natuurlijk een paartje SF's er naast te zetten.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

En nieuwe foto's  ;D





Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

StefaanD

Zo dat herken 'k van ergens  ;) Zie dat hetgene wat onder de kast lag ook verdwenen is een HDX o.a. of staat dat er nu vanboven op ?

Heel netjes gewoon.

Madhouse

De HDX is even tijdelijk weg, ik heb een HDMI switch besteld en tot die tijd staat hij in de kast. Maar kan hem tegenwoordig ook met mijn iPad bedienen dus ik stop hem ook weg zodat je hem niet meer ziet. De PS3 bovenop de kast was wel een mooi iets om de leegte van de center op te vullen. En inderdaad, zo is het onder de kast weer netjes.

Ga waarschijnlijk nog wel even 2 a 3 iets kortere (tussen de 50 en 75cm denk ik) HDMI kabels bestellen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tommie1

Wow mooie update zeker een mooie set om trots op te zijn.

blue-eyes

Citaat van: Madhouse op april 29, 2012, 17:46:42
Ja het blijft me verbazen wat een goede versterker doet. De gene waar ik hem van overgenomen heb was er ook zeer zuinig op en dat was ook te zien aan de staat, geen krasje op de versterker en geen kraakje in het geluid.

Was de rit naar Emmen (totaal 3,5u in de auto gezeten) zeker waard.

Gefeliciteerd :)


En, geen excuses meer om niet naar de BBQ te komen, Emmeloord is dichterbij ;) :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

squeek

Mooi strak uitzicht nu toch? Marantz heeft echt een prachtig uiterlijk, de klank zal niet minder zijn. Geniet ervan!

Greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

LittleNinja

Och... Mooi zeg!! Het is wel een rete mooie versterkerlijn van Marantz hoor!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

Gisteren avond de hele avond muziek aan het luisteren geweest en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. Maar al klinken de KEF's nog zo mooi, de SF Concerto's blijven door mijn hoofd spoken. Vooralsnog zijn de KEF's nog steeds niet verkocht dus zijn de SF's nog ver weg en wellicht blijft dat zo, daar ben ik voorlopig nog niet uit.

De lijn is inderdaad prachtig, al is het jammer dat niet de complete front metaal is.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Wat heb je nog meer in de overweging Mad? Wilson Benesch?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

Eigenlijk verder niets in overweging. Ik heb wel naar B&W CM8/9 en MA RX6/8 gekeken maar niet meer dan dat.

Ik kreeg net een mailtje van iemand die serieus geintrersseerd is in de IQ50's, nu weet ik niet wat ik moet doen  :blush:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

R

Mooi bak zeg!! Vwb de kef's, er is echt wat mooiers te krijgen ;)

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Die kosten € 1000,- of meer per stuk....geen budget voor helaas.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maro

Ik zou persoonlijk geen B&W CM8/9 aan de Marantz hangen. Die gaat echt in ademnood komen vrees ik.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Madhouse

Wie gaat in ademnood komen? Ik heb de CM8 op een PM7004 gehoord en beiden ademden rustig door...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Madhouse

Toch een hele grote kans dat het geen B&W's worden hoor  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Verstandig... ;)

Moeten het wel zuilen zijn?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

Vind zuilen wel het mooist eerlijk gezegd, maar sta uiteraard open voor verrassingen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

MA blijf ik een mooie optie vinden i.c.m. Marantz.
Maar ja ik ben dan ook bevooroordeeld.
En er zullen vast zat andere mooie speakers zijn die ik niet ken.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |