Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: stevefilmfreak54 op maart 14, 2011, 16:04:27
Ja, dat heb ik ook gedaan

Werkt goed zo toch  ;)

Citaat van: CoSo op maart 14, 2011, 16:06:26
Ok, dus eerst een mini M&G bij mij  ;D

Daar lijkt het wel op ja  :D
Ben trouwens best benieuwd naar jouw speakers!

Citaat van: Etiennevh op maart 14, 2011, 16:13:10
Kan ik me nog aanmelden? :P

Ja hoor, maar eerst even alles op de rit hebben. Ik wil maar 3 man per keer uitnodigen!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Zefanja op maart 14, 2011, 17:22:53
Mini M&G's worden de nieuwe hype ;)
;D De komende 3 bij mij in ieder geval niet. Ik kan natuurlijk de uitzondering op de regel zijn. De term is wel door mij geïntroduceerd ;)

Citaat van: Madhouse op maart 14, 2011, 17:28:04
Das zoooooo tweeduizenelf!!! :D
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 14, 2011, 17:30:21
;D De komende 3 bij mij in ieder geval niet. Ik kan natuurlijk de uitzondering op de regel zijn. De term is wel door mij geïntroduceerd ;)

Maar jouw ruimte is ook populairder dan een bezoekje aan de Efteling..... :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

Citaat van: Madhouse op maart 14, 2011, 17:33:55
Maar jouw ruimte is ook populairder dan een bezoekje aan de Efteling..... :D

...en een stuk goedkoper en aangenamer ;-0

stevefilmfreak54

Trouwens hoe werkt jou systeem / subwoofer samen met jou Anti-Mode 8033C, heb je nu een optimale instelling qua systeem / subwoofer? Want het is geen goedkope accessoire toch?

gr,Steve

ps kunnen jullie niet dichterbij Rotterdam komen met jullie M&G  :smile: :smile: :smile: :smile:
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Etiennevh

Haha oké Roy we horen het wel wat betreft de M&G. Altijd leuk!

Roy, waar ik wel benieuwd naar ben..:: valt er nog een upgrade te halen met de bekabeling tussen je anti mode en je sub? Kan me voorstellen dat bijv. de Nordost die ik en Philip o.a. gebruiken nog wel wat kan helpen? Enige nadeel is dat je het natuurlijk 2 keer nodig hebt.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: denoontje op maart 14, 2011, 19:10:53
...en een stuk goedkoper en aangenamer ;-0

Eens!  ;D

Citaat van: stevefilmfreak54 op maart 14, 2011, 19:43:30
Trouwens hoe werkt jou systeem / subwoofer samen met jou Anti-Mode 8033C, heb je nu een optimale instelling qua systeem / subwoofer? Want het is geen goedkope accessoire toch?

Kastje koste geloog ik € 279.- en dat is hij meer dan waard! Ik heb voor mij nu de optimale subwoofer combi!

Citaat van: stevefilmfreak54 op maart 14, 2011, 19:43:30
ps kunnen jullie niet dichterbij Rotterdam komen met jullie M&G  :smile: :smile: :smile: :smile:

We kunnen best naar Rotterdam komen hoor  ;)

Citaat van: Etiennevh op maart 14, 2011, 20:20:05
Roy, waar ik wel benieuwd naar ben..:: valt er nog een upgrade te halen met de bekabeling tussen je anti mode en je sub? Kan me voorstellen dat bijv. de Nordost die ik en Philip o.a. gebruiken nog wel wat kan helpen? Enige nadeel is dat je het natuurlijk 2 keer nodig hebt.

Ik heb net nieuwe subwoofer kabels (zie een aantal pagina's terug) van ViaBlue, die vond ik duur zat en ze functioneren perfect! Eerlijk gezegd ben ik niet overtuigd dat er met andere kabels voor mijn sub meer winst valt te behalen. De enige winst die ik nu nog zou kunnen halen is een andere interlink + LS kabels.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 14, 2011, 17:33:55
Maar jouw ruimte is ook populairder dan een bezoekje aan de Efteling..... :D
Daar lijkt het af en toe wel op :D

Citaat van: denoontje op maart 14, 2011, 19:10:53
...en een stuk goedkoper en aangenamer ;-0
:wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

En ze staan  :wub: (gevuld met 5kg schelpenzand)

En ze klinken echt heerlijk! Ik heb de set vanmiddag compleet opnieuw afgesteld en Femke zit nu zelfs de Dire Straits SACD te luisteren (het moet niet gekker worden)  :D

(de onderplaat steekt niet zo heel erg ver onder de speaker uit. Ik kijk dit eerst even aan en ander maak ik gebruik van het aanbod van Coso).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

yorkie13

Nice 8)
Heb je overigens wel eerst het schelpenzand in de magnetron gedroogd ?

DVDGuy

Citaat van: RA SUBS op maart 17, 2011, 17:35:26
Nice 8)
Heb je overigens wel eerst het schelpenzand in de magnetron gedroogd ?

Voor een betere geleiding :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

yorkie13

Nee om alle beestjes eruit te halen, en vocht natuurlijk.

Ik heb wel eens gelezen dat mensen dat doen, maar ik heb gewoon het zand een aantal dagen laten drogen.
In de Atacama SE24 stands zitten zelfs speciaal plastic zakken om het zand in te doen.

En dat alleen voor een paar surround luidsprekers.........

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

CoSo

Ziet er erg netjes uit, op de foto is niet eens te zien dat de voetplaat te groot is.

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: RA SUBS op maart 17, 2011, 17:40:57
In de Atacama SE24 stands zitten zelfs speciaal plastic zakken om het zand in te doen.

En dat alleen voor een paar surround luidsprekers.........

In deze stands zit dat ook, dus compleet luchtdicht verpakt in de stands. Ik heb het niet in de magnetron gedaan en hoeft voor mij ook niet.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Thnx allen! Ik (en zelfs mijn vriendin) ben blij met het resultaat!  :wub:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

prachtig :worship: heb je ook nog een overzichtsfoto?? ben wel benieuwd
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 17, 2011, 18:58:21
prachtig :worship: heb je ook nog een overzichtsfoto?? ben wel benieuwd

Thnx! Overzicht foto's komen nog, moet ik even op een geschikt moment maken maar ben erg druk aankomende weekend.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

-chiel-

Mooie stands zeg! Superstrak...
Zijn die bruggen bij jou ook platte lipjes in een ronde aansluiting?

Madhouse

Citaat van: -chiel- op maart 17, 2011, 19:06:50
Zijn die bruggen bij jou ook platte lipjes in een ronde aansluiting?

Jep, inderdaad. Zijn niet echt goede bruggen en ik ga zelf even wat nieuws fabriceren binnenkort. Gewoon banaanpluggen (moet alleen ff wat goedkoops vinden) en de LS kabel gewoon in de terminal.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub