Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 15, 2011, 16:19:36
Gefeliciteerd!! :pompom: Goede keuze! De UD5005 gaat erg mooi combineren met je receiver.

Dat denk ik ook wel ja  ;D

Citaat van: HTip op januari 15, 2011, 16:19:36
You're wish is my command... ;D

Gewoon deze code in de openingspost plakken en klaar!

Zal ik doen!  :D

Citaat van: HTip op januari 15, 2011, 16:19:36
P.S. Ik heb misschien binnenkort ook nog een stroomkabel die je zou kunnen overnemen. Je weet wel, die rode Furutech... ;)

Dat is zeker een heel erg goede optie! Maar op wat voor termijn komt hij beschikbaar? En is dit de figure 8 versie?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2011, 16:27:49
Dat is zeker een heel erg goede optie! Maar op wat voor termijn komt hij beschikbaar? En is dit de figure 8 versie?
Yep! Het is deze:


Niet al te lange termijn ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 15, 2011, 16:46:56
Yep! Het is deze:


Niet al te lange termijn ;D

Hmmmm dit bevestigt bepaalde vermoedens  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jean Sibelius

Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! :) Qua netsnoeren heb ik goede ervaringen met Isotek, maar ik moet direct bekennen dat ik niet 10 verschillende langs elkaar heb getest ::)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nooff

Citaat van: tiptop op januari 15, 2011, 14:39:22
Vroeger was AQ een stuk minder, maar hun laatste producten zijn wel goed. :)
Wellicht de hogere regionen netkabels, maar de figure 8 kabels zijn 0,0 afgeschermd. AQ mag dan misschien beweren van wel, maar ik krijg toch echt een gigantische bromtoon met de NRG van AQ.

Madhouse

Weer een nieuwtje: Ik heb zojuist de Furutech G-320Ag-18F8-EU Powercord 1,8m van HTip overgenomen. Ik denk dat dit een hele goede toevoeging kan zijn op de Marantz UD5005  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Jean Sibelius op januari 15, 2011, 17:16:01
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! :) Qua netsnoeren heb ik goede ervaringen met Isotek, maar ik moet direct bekennen dat ik niet 10 verschillende langs elkaar heb getest ::)

Bedankt!

Denk ook niet dat je 10 verschillende kabels naast elkaar moet testen. Als het voor jou maar goed klinkt toch!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

RobertVanWoerden

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2011, 18:14:31
Weer een nieuwtje: Ik heb zojuist de Furutech G-320Ag-18F8-EU Powercord 1,8m van HTip overgenomen. Ik denk dat dit een hele goede toevoeging kan zijn op de Marantz UD5005  :pompom:

Gefeliciteerd met beide aankopen.

Jason B.

Yes, zo kennen we je weer............... wat een tempo met upgrades/aankopen!!   :pompom:

Gefeliciteerd met de UD5005 en de mooie kabel.
SACD op de UD5005 klinkt errug mooi! Dat wordt echt genieten over 2 weken....

En nu op naar de rears.........    :D
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Madhouse

Citaat van: Ghosty J op januari 15, 2011, 18:32:41
Wat is het klank verschil tussen Supra en Furutech?

Geen idee, maar wat ik van Furutech heb gelezen is hij gewoon lekker neutraal maar erg gedetailleerd.

Citaat van: Jason B. op januari 15, 2011, 19:24:20
Yes, zo kennen we je weer............... wat een tempo met upgrades/aankopen!!   :pompom:

Gefeliciteerd met de UD5005 en de mooie kabel.
SACD op de UD5005 klinkt errug mooi! Dat wordt echt genieten over 2 weken....

En nu op naar de rears.........    :D

Hahahahaha het is toch wel erg hoor al die upgrades. Maar idd nog een keer rears en dan heb ik geen wensen meer. Maar de rears hebben geen haast. ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

yep goede keuze en hou je je eerste budget over voor de rears

Martijnst1990

Gefeliciteerd! Heb geen ervaring met de speler en kabel, maar het lijkt me een erg mooie upgrade weer. Ben wel benieuwd of je je set nog steeds compleet vind als je je rears hebt, dat virus blijft toch gevaarlijk op dit forum ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: denoontje op januari 15, 2011, 19:26:26
yep goede keuze en hou je je eerste budget over voor de rears

Zo kun je het ook zien, maar dat was niet de insteek  ;)

Citaat van: Martijn90 op januari 15, 2011, 19:33:08
Gefeliciteerd! Heb geen ervaring met de speler en kabel, maar het lijkt me een erg mooie upgrade weer. Ben wel benieuwd of je je set nog steeds compleet vind als je je rears hebt, dat virus blijft toch gevaarlijk op dit forum ;)

De speler heb ik wel ervaring mee en de kabel ook. Helaas nog niet in combinatie, maar daar ben ik niet zo bang voor. Ik vind mijn set nu al behoorlijk compleet en zou zo niets kunnen zeggen wat ik nog graag zou willen hebben (op de rears na natuurlijk). Alles wat ik nu heb aangeschaft zijn blijvertjes en mijn vriendin vind het ook niet zo leuk dat ik bezig blijf.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2011, 19:38:11
Zo kun je het ook zien, maar dat was niet de insteek  ;)

De speler heb ik wel ervaring mee en de kabel ook. Helaas nog niet in combinatie, maar daar ben ik niet zo bang voor. Ik vind mijn set nu al behoorlijk compleet en zou zo niets kunnen zeggen wat ik nog graag zou willen hebben (op de rears na natuurlijk). Alles wat ik nu heb aangeschaft zijn blijvertjes en mijn vriendin vind het ook niet zo leuk dat ik bezig blijf.
Haha nee, dat kan ik me voorstellen. Het is natuurlijk ook wel een hele mooie set al zo!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op januari 15, 2011, 19:44:18
Haha nee, dat kan ik me voorstellen. Het is natuurlijk ook wel een hele mooie set al zo!

Ik geloof dat jij ook niet zoveel grote wensen meer hebt toch met de 4G binnen handbereik  ;) ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Nahpets

De Furutech 320 is een prima netkabel aan een bron..
Doet me er aan denken dat ik er nog eentje moet verkopen.  ;D
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Madhouse

Citaat van: Nahpets op januari 15, 2011, 20:18:40
De Furutech 320 is een prima netkabel aan een bron..
Doet me er aan denken dat ik er nog eentje moet verkopen.  ;D

Sorry, ik heb er geen 2 nodig  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2011, 19:45:11
Ik geloof dat jij ook niet zoveel grote wensen meer hebt toch met de 4G binnen handbereik  ;) ;D
Klopt, heb nog maar weinig wensen. De grootste upgrade die ik kan doen is een grotere ruimte, maar dat zit er niet heel snel aan te komen. En speel wel is met een idee wat een andere (ander merk en prijsklasse) receiver zou doen. Verder vind ik dat ik binnen een jaar al een mooie set heb opgebouwd, mag ik best zelf trots op zijn vind ik :)

Dit typende heb ik Private Investigations van Dire Straits opstaan, wat toch wel weer voor een glimlach zorgt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


denoontje

dat is een hele ,mooie furu, doet het ook erg goed op mijn avr

Madhouse

Citaat van: Marsh op januari 15, 2011, 20:54:39
Kijk, dat gaat weer goed kerel!  ;D

Gaat zeker de goede kant op, maar was ook echt toe aan een goede bron. Ik kan niet wachten om straks iedere dag te genieten van een lekker CD'tje  ;D

Citaat van: denoontje op januari 15, 2011, 21:05:38
dat is een hele ,mooie furu, doet het ook erg goed op mijn avr

Goed om te horen. Veel positieve ervaringen gelezen over deze kabel dus zal hier straks ook goed moeten zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

je maakt voor mij de keuze ook niet makkelijker hoor.. haha ik weet nog goed dat jij de Oppo helemaal de hemel in prees bij de M&G bij Philip, maar dat ik zei dat ik waarschijnlijk de keuze zou maken voor een Marantz op basis van uiterlijk.. maar stiekem werd ik toch nieuwsgierig naar de prestaties van de Oppo, maar nu blijkt toch weer dat voor jou de keuze op Marantz is gevallen..

Pff ik denk dat ik als ik mijn receiver heb maar dezelfde test moet gaan ondervinden! Haha.

Al met al: Heel veel plezier gewenst met een fantastische aankoop!! :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto