Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Martijnst1990

Ziet er weer top uit :) Lijkt mij weer de bekende Prefer, te zien aan de fel rode kabel?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op december 21, 2010, 20:00:39
Ziet er weer top uit :) Lijkt mij weer de bekende Prefer, te zien aan de fel rode kabel?

Klopt helemaal. Ik had alleen geen zin om er een mantel op te doen (zoals jij ze hebt ;)). Maar deze kabel komt toch niet in het zicht.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Moet zeggen dat ik het zo ook erg mooi vind hoor. Het is alleen maar een ander kleurtje, maar ziet er gelijk een stuk "duurder" uit dan een gewone zwarte kabel.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op december 21, 2010, 20:03:05
Moet zeggen dat ik het zo ook erg mooi vind hoor. Het is alleen maar een ander kleurtje, maar ziet er gelijk een stuk "duurder" uit dan een gewone zwarte kabel.

Vind deze zelf ook niet leleijk hoor. Ok, de mantel maakt hem wel iets sjieker maar ze doen uiteindelijk het zelfde.  ;D

Misschien toch maar eens een versie maken met LOK pluggen ofzo...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Nooff

Citaat van: Madhouse op december 19, 2010, 12:08:08
Ja zou! De prijzenpot is helaas leeg  :D
Je mag de antimode ook naar onze kerstboom verplaatsen, ter compensatie van de wasmachine  :D

Madhouse

Citaat van: Nooff op december 22, 2010, 02:11:43
Je mag de antimode ook naar onze kerstboom verplaatsen, ter compensatie van de wasmachine  :D

Daar was ik al bang voor ja  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Nou de Anti-Mode is binnen!  :pompom:

Gelijk maar aangesloten en ingemeten en in de receiver een correctie van 90cm toegepast. Wat me opvalt is dat het eigenlijk een heel klein apparaatje is, dus makkelijk weg te werken. Eerste indruk: ik ben nog niet helemaal overtuigd. Dit komt waarschijnlijk omdat ik hem maar op 1 punt heb ingemeten en het eigenlijk op 3 punten zou moeten doen. Wat ik wel merk is dat de Anti-Mode de "dreun" weghaalt en een strakke bas weergeeft. Ik heb getest met Avatar en The Dark Knight scene's. Maandag is mijn vriendin weg en dan zal ik opnieuw gaan inmeten op 3 punten en nog eens flink gaan testen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het veel beter moet kunnen (heb ik mogen ervaren).

Wordt vervolgd...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :pompom:

Alleen is het nog geen kerst :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op december 24, 2010, 20:23:32
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :pompom:

Alleen is het nog geen kerst :tongue2:

Ow sh*t, had ik niet bij stil gestaan.

Hmmmm zal de doos inpakken en onder de boom leggen, doe ik morgen wel of ik verbaasd ben als ik hem uitpak  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

yorkie13

Het verschil is eenvoudig te testen dmv de bypass functie, je hebt dan alleen de 90 cm
correctie  omdat je geen Audyssey gebruikt.
Maar zo krijg je wel een snelle indruk.

HTip

Citaat van: Madhouse op december 24, 2010, 20:26:43
Ow sh*t, had ik niet bij stil gestaan.

Hmmmm zal de doos inpakken en onder de boom leggen, doe ik morgen wel of ik verbaasd ben als ik hem uitpak  :tongue2:
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: RA SUBS op december 24, 2010, 20:52:45
Het verschil is eenvoudig te testen dmv de bypass functie, je hebt dan alleen de 90 cm
correctie  omdat je geen Audyssey gebruikt.
Maar zo krijg je wel een snelle indruk.

Klopt, je kunt het verschil wel horen. Maar ik moest de subwoofer best veel harder zetten. Ik ga vandeweek eerst de sweetspot verbreden door 3 of 5 metingen te doen en dan de sub zelf goed opnieuw inregelen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Citaat van: Madhouse op december 24, 2010, 20:03:17
Nou de Anti-Mode is binnen!  :pompom:

Gelijk maar aangesloten en ingemeten en in de receiver een correctie van 90cm toegepast. Wat me opvalt is dat het eigenlijk een heel klein apparaatje is, dus makkelijk weg te werken. Eerste indruk: ik ben nog niet helemaal overtuigd. Dit komt waarschijnlijk omdat ik hem maar op 1 punt heb ingemeten en het eigenlijk op 3 punten zou moeten doen. Wat ik wel merk is dat de Anti-Mode de "dreun" weghaalt en een strakke bas weergeeft. Ik heb getest met Avatar en The Dark Knight scene's. Maandag is mijn vriendin weg en dan zal ik opnieuw gaan inmeten op 3 punten en nog eens flink gaan testen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het veel beter moet kunnen (heb ik mogen ervaren).

Wordt vervolgd...
Vandaag is het pas kerst hoor! Dus dat hoor jij allemaal nog niet te weten als je kadootje onder de kerstboom ligt! ;D

Feli met je nieuwe geluid! 8) En fijne dagen en een top 2011. ;) Maar dat had ik jouw en anderen ook al in HTip's topic gewenst. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op december 25, 2010, 09:58:02
Vandaag is het pas kerst hoor! Dus dat hoor jij allemaal nog niet te weten als je kadootje onder de kerstboom ligt! ;D

Ach ja, was een cadeautje van mijzeld  ;D

Citaat van: tiptop op december 25, 2010, 09:58:02
Feli met je nieuwe geluid! 8) En fijne dagen en een top 2011. ;) Maar dat had ik jouw en anderen ook al in HTip's topic gewenst. ;)

Kunnen idd beter een centraal topic openen  ;D Maar ook voor jou (en tevens iedereen die dit leest) fijne feestdagen en een gelukkig 2011!!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Om toch even terug te komen op de Anti-Mode, ik ben overtuigd! Hoe het komt, ik had de Anti-Mode op verkeerde uitgang aangesloten in mijn moeheid gisteren  :blush: (RF kanaal). Ik heb hem nu op de LFE aangesloten en wat een mooie correcties voert dat apparaatje uit zeg. Hij vlakt de pieken erg mooi en strak af met als gevolg een super strak laag! Wat een geweldige aanwinst zeg!  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Goed om te horen! Maakt mij ook steeds nieuwsgieriger  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Madhouse op december 25, 2010, 13:05:41
Om toch even terug te komen op de Anti-Mode, ik ben overtuigd! Hoe het komt, ik had de Anti-Mode op verkeerde uitgang aangesloten in mijn moeheid gisteren  :blush: (RF kanaal). Ik heb hem nu op de LFE aangesloten en wat een mooie correcties voert dat apparaatje uit zeg. Hij vlakt de pieken erg mooi en strak af met als gevolg een super strak laag! Wat een geweldige aanwinst zeg!  :D
Mooi dat het zoveel goeds brengt. Kan je nóg meer genieten!!

Zo te lezen echt een wonderbaarlijk kastje :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op december 26, 2010, 10:35:36
Mooi dat het zoveel goeds brengt. Kan je nóg meer genieten!!

Zo te lezen echt een wonderbaarlijk kastje :thumbs-up:

Genieten deed ik al, maar merk vooral dat ik een film nu harder kan zetten omdat die pieken gewoon weg zijn. Ik ga de sweetspot nog wel verbreden hoor maar daar moet ik vandeweek ff de tijd voor nemen. Maar ik heb vakantie dus dat komt wel goed  ;D

Het is echt een wonderbaarlijk kastje maar dat word geloof ik door iedere Anti-Mode gebruiker wel bevestigd. Ik kan ook iedereen die een fatsoenlijke sub heeft de Anti_mode aanraden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Is er nog iets veranderd? Of is het niet foto waardig te noemen? :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op december 27, 2010, 19:29:10
Is er nog iets veranderd? Of is het niet foto waardig te noemen? :)

Zat! Zal vandeweek wel ff een plaatje schieten met de nieuwe sub in het totaal overzicht.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Crissis

Wellicht heb je ze al in bestelling... maar bij Correct zijn je rears nu voor €100,- per stuk te verkrijgen...
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D