Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Zefanja

Citaat van: Madhouse op december 16, 2010, 19:28:33
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik af en toe te druk ben met mijn werk om nog serieus naar stands te kijken. Maar de perfecte match heb ik helaas nog niet gevonden.

Maargoed, zoveel haast heeft het niet hoor, eerst nog wat anders eind dit jaar!  :D

Inderdaad wat Philip zegt. Beter in 1 keer goed doen.
Dat was nog een geheim he?  ;)
Ben benieuwd.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

yorkie13

hint 8)

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op december 18, 2010, 17:47:26
soundcare superspikes??

Kijk eens goed naar die foto van Ralf  ;)

Superspikes gaan het hier niet worden, ik denk toch dat ik voor ViaBlue's ga, ook een mooie degelijke spike die makkelijk te verstellen is.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op december 18, 2010, 17:52:09
I know, maar mijn spikes kwamen in die doos namelijk :D

En nu is de foto ook veranderd  :D

Edit: en weer de goede terug  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Nu zal de hint toch wel duidelijk zijn. Aankomende week verplaatst de Anti-Mode 8033C zich van Ralf zijn kerstboom naar onze kerstboom. Ik ben heel benieuwd wat dit kleine wonder apparaatje teweeg gaat brengen in mijn setup. Hiermee sluit ik het upgrade jaar toch wel af en zal er voorlopig weinig ge-upgrade gaan worden.  :D

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Mooie upgrade :) Ben ook erg benieuwd wat je ervaringen zullen zijn.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op december 19, 2010, 11:28:46
Mooie upgrade :) Ben ook erg benieuwd wat je ervaringen zullen zijn.

Die komen hier zeker te staan  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Leuk kerstkado en een mooie afsluiting van een leuk HT jaar voor jullie 8)

En Nooff had het al geraden op de vorige pagina ;)
Citaat van: Nooff op december 17, 2010, 00:06:31
Een Antimode  :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op december 19, 2010, 11:55:51
Leuk kerstkado en een mooie afsluiting van een leuk HT jaar voor jullie 8)

Idd een leuke afsluiter. Niet zo leuk als die van jou, maar hij doet goed mee  :D

Citaat van: HTip op december 19, 2010, 11:55:51
En Nooff had het al geraden op de vorige pagina ;)

Ja Nooff zou nu een wasmachine hebben gewonnen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op december 19, 2010, 11:59:55
Idd een leuke afsluiter. Niet zo leuk als die van jou, maar hij doet goed mee  :D
;D We doen toch geen wedstrijdje? :P Ja, mijn afsluiter wordt helemaal :headbanging: en om te :-*

Citaat
Ja Nooff zou nu een wasmachine hebben gewonnen  :D
Zou? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op december 19, 2010, 12:06:22
;D We doen toch geen wedstrijdje? :P Ja, mijn afsluiter wordt helemaal :headbanging: en om te :-*

Nee hoor, we doen geen wedstrijdje, die verlies ik dik! Maar een beamer heeft toch geen zin hier. Als ik ooit een deticated ruimte heb is dat een ander verhaal.  ;)

Citaat van: HTip op december 19, 2010, 12:06:22
Zou? :D

Ja zou! De prijzenpot is helaas leeg  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op december 19, 2010, 12:08:08
Nee hoor, we doen geen wedstrijdje, die verlies ik dik! Maar een beamer heeft toch geen zin hier. Als ik ooit een deticated ruimte heb is dat een ander verhaal.  ;)
Ik doe ook geen wedstrijdje ;) Dat zou dan sowieso een nogal dure wedstrijd zijn. Maar mijn laatste upgrade upgrade valt wel in die categorie. Wordt dan ook de laatste upgrade van dit jaar :tongue2:

Citaat
Ja zou! De prijzenpot is helaas leeg  :D
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Vorige pagina na de hint was meteen duidelijk: de antimode...

feli

ok ok laatse upgrade van het jaar.
Maar wat worden de eerste upgrades van 2011 ???
Het is tenslotte al bijna januari :-P

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

yorkie13

Mijn eerste upgrade voor begin januari wordt de kerstboom eruit :D

Dan kan ik eindelijk mijn linker surround luidspreker normaal kwijt.

Madhouse

Citaat van: RA SUBS op december 19, 2010, 13:11:58
Mijn eerste upgrade voor begin januari wordt de kerstboom eruit :D

Dan kan ik eindelijk mijn linker surround luidspreker normaal kwijt.

Goh, bij jou ook al  :tongue2:

Maar volgend jaar weet ik nog niet wat er gaat komen, eerst maar eens lekker genieten van mijn set  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

yorkie13

Kerstboom werkt wel positief op de akoestiek van de kamer

Maar ja wat wil je met een Nordmann van 2,4 m

Mijn eerste upgrade worden een paar xtz surrounds model 99.25 of 99.26

tiptop

Hoi Madhouse.

Ook maar even registreren hier! Stom dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien. :-[

Wat is die antimode voor ding?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.


Martijnst1990

Citaat van: Madhouse op december 19, 2010, 13:32:16
Goh, bij jou ook al  :tongue2:

Maar volgend jaar weet ik nog niet wat er gaat komen, eerst maar eens lekker genieten van mijn set  ;)
Heeft toch wel zo zijn voordelen, de set op mijn slaapkamer. Geen kerstboom te bekennen hier ;D

Citaat van: RA SUBS op december 19, 2010, 13:42:58


Mijn eerste upgrade worden een paar xtz surrounds model 99.25 of 99.26
Zou ik als ik jou was een setje 99.26 nemen in gloss black, passen mooi op de stereo subs :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op december 19, 2010, 14:05:23
Hoi Madhouse.

Ook maar even registreren hier! Stom dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien. :-[

Wat is die antimode voor ding?

Maakt niet uit, ben blij dat je er bent  ;)

Neem aan dat je al gelezen hebt wat de Anti-Mode doet? Echt een geweldig apparaatje schijnt en ik ben heel benieuwd wat hij gaat doen in mijn ruimte. Ik verwacht een hoop positiefs  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub