Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

sjaax

Citaat van: DVDGuy op november  7, 2010, 16:45:29
Benieuwd wat je volgen sub gaat wordt Roy  :D

Gefeliciteerd met je aankoop  :headbanging:

Mag ik me vast aanmelden voor de 400  ;D
Heb Roy z'n gemini vanmiddag opgehaald en even snel getest, en het is ongeloofelijk wat zo'n mini formaat aan laag produceert! Ik ga m overigens wel een tikkie zachter zetten. Jouw settings zijn bij mij teveel van het goede, maar daar is de plaatsing onder het trapgat bij jou debet aan denk ik.

En ook ik ben benieuwd naar je ervaringen met de grote broer van de gemini  :headbanging:
Arcam A32 & Dynaudio X12

Madhouse

Citaat van: DVDGuy op november  7, 2010, 16:45:29
Benieuwd wat je volgen sub gaat wordt Roy  :D

Gefeliciteerd met je aankoop  :headbanging:

Er komt geen volgende, de 400 is een blijvertje, dat weet ik nu al!  ;)

Citaat van: HTip op november  7, 2010, 16:47:39
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe sub O0

Je moet natuurlijk de F1 kijken :pompom:

Thnx! Zat idd F1 te kijken  :clapping:

Citaat van: Raphie op november  7, 2010, 16:57:15
Feli! (voor je buren ook  :D )

Buren zijn gelukkig niet zo moeilijk hier. Gewoon even langs gaan en vragen of ze het horen (heb ik de vorige keer ook gedaan)

Citaat van: sjaax op november  7, 2010, 18:27:37
Mag ik me vast aanmelden voor de 400  ;D
Heb Roy z'n gemini vanmiddag opgehaald en even snel getest, en het is ongeloofelijk wat zo'n mini formaat aan laag produceert! Ik ga m overigens wel een tikkie zachter zetten. Jouw settings zijn bij mij teveel van het goede, maar daar is de plaatsing onder het trapgat bij jou debet aan denk ik.

En ook ik ben benieuwd naar je ervaringen met de grote broer van de gemini  :headbanging:

Nee, dat mag je niet!  :D

Ik heb voor het LFE kanaal de instellingen verder in de receiver geregeld dus dat kan ook de reden zijn van mijn settings op de sub. Maar bij deze nogmaals, veel plezier met je geweldige subwoofer! En natuurlijk leuk even kennis te maken!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op november  7, 2010, 19:44:25
wanneer komt de anti-mode??

Ik hoop dat hij niet komt! Maar indien ik echt met extreme pieken zou zitten is het wel een gevalletje om overna te denken.

Gelukkig gaat Marsh als het goed is binnenkort een Antimode aanschaffen en die testen we dan ook even bij mij  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op november  7, 2010, 19:47:05
Ik hoop dat hij niet komt! Maar indien ik echt met extreme pieken zou zitten is het wel een gevalletje om overna te denken.

Gelukkig gaat Marsh als het goed is binnenkort een Antimode aanschaffen en die testen we dan ook even bij mij  ;)
wat niet weet, wat niet deert zou ik zeggen ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op november  7, 2010, 19:49:04
wat niet weet, wat niet deert zou ik zeggen ;)

Klopt! Maar wat niet weet is Roy nieuwsgierig naar  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Citaat van: Blue-Eyes op november  7, 2010, 19:51:16
Ik ga pas feliciteren als ik de foto's zie :P

Zegt hij die nooit zin heeft om foto's te maken  :tongue2:

Maar ik zal woensdag (hopelijk) alles op de plaat zetten hoor  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Xander32

Mooie upgrade!!!


Sander.
Citaat van: Madhouse op november  7, 2010, 14:43:16
Zo de Gemini II is opgehaald en de XXLS400 FF in Satin Black is besteld! Ik ben weer helemaal blij!  :pompom: ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

blue-eyes

Citaat van: Madhouse op november  7, 2010, 19:53:35
Zegt hij die nooit zin heeft om foto's te maken  :tongue2:

Maar ik zal woensdag (hopelijk) alles op de plaat zetten hoor  ;)

Ik zal woensdag kijken.
Je bent nu ook al bijna klaar?

Wordt saai straks. We hebben dringend nieuwe leden nodig. Iedereen is zo goed als klaar of heeft geen geld meer :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Citaat van: Blue-Eyes op november  7, 2010, 20:37:38
Ik zal woensdag kijken.
Je bent nu ook al bijna klaar?

Wordt saai straks. We hebben dringend nieuwe leden nodig. Iedereen is zo goed als klaar of heeft geen geld meer :D :D

Klaar? Voorlopig wel, maar dat roep ik steeds.

Kan nog wel wat leuke upgrades bedenken hoor maar ik geef volgend jaar een groot feest en dat gaat voor. Upgrades financieer ik nu van de "klusjes"  ;D

Dus saai gaat het hier hopelijk niet worden, en daarbij is genieten van je set toch ook wel lekker...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Jij hebt iets heel moois om naar uit te kijken.
Spannend...
Je gaat er echt van genieten.
Het is echt een heerlijke sub.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

gefeliciteerd met je aankoop Roy! :)

Veel plezier ermee gewenst!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Zefanja op november  7, 2010, 21:10:34
Jij hebt iets heel moois om naar uit te kijken.
Spannend...
Je gaat er echt van genieten.
Het is echt een heerlijke sub.

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten  :blush:

Citaat van: Etiennevh op november  7, 2010, 21:29:07
gefeliciteerd met je aankoop Roy! :)

Veel plezier ermee gewenst!

Thnx! Is toch echt wel de ideale subwoofer voor mij  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Crissis

Gefeliciteerd! Ik heb het destijds al gezegd.... ga meteen voor de 400! :) Ik herken zoveel wat jij meemaakt, setup begint steeds meer en meer op elkaar te lijken! :D
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Madhouse

Citaat van: Crissis op november  8, 2010, 21:56:26
Gefeliciteerd! Ik heb het destijds al gezegd.... ga meteen voor de 400! :) Ik herken zoveel wat jij meemaakt, setup begint steeds meer en meer op elkaar te lijken! :D

Hahhahahaa ja dacht dat een Gemini genoeg was maar helaas. Maargoed, had toen ook geen geld voor een 400 en nu wel  ;)

Je hebt alleen een dikkere versterker  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sjaax

Citaat van: Crissis op november  8, 2010, 21:56:26
Gefeliciteerd! Ik heb het destijds al gezegd.... ga meteen voor de 400! :) Ik herken zoveel wat jij meemaakt, setup begint steeds meer en meer op elkaar te lijken! :D
Sommige zaken moet je thuis rustig brengen. Een subwoofer is er daar een van. ;D
Arcam A32 & Dynaudio X12

Madhouse

Citaat van: sjaax op november  9, 2010, 12:48:31
Sommige zaken moet je thuis rustig brengen. Een subwoofer is er daar een van. ;D

Spreekt hij uit ervaring  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Automaat

Reading the HTForum is learning every day!!

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Roy,

Zie ik het nou goed? Heb jij 2 topics over je HT? Haha Gefeliciteerd!!! :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

sjaax

Citaat van: Madhouse op november  9, 2010, 19:29:58
Ikke wel! Maar een ander misschien niet  ;)

Ik heb eigenlijk ook weinig te klagen, alleen de sub is was een lastig punt. Maar dat heeft ook met het imago te maken van de meeste 'boom' boxen. Inmiddels wat langer kunnen testen met oa lord of the rings, en ik ben zeer tevreden! Ook de waf was onder de indruk.  :-*
Arcam A32 & Dynaudio X12

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november  9, 2010, 20:07:12
Roy,

Zie ik het nou goed? Heb jij 2 topics over je HT? Haha Gefeliciteerd!!! :D

2? Welke nog meer dan?

Citaat van: sjaax op november  9, 2010, 20:19:07
Ik heb eigenlijk ook weinig te klagen, alleen de sub is was een lastig punt. Maar dat heeft ook met het imago te maken van de meeste 'boom' boxen. Inmiddels wat langer kunnen testen met oa lord of the rings, en ik ben zeer tevreden! Ook de waf was onder de indruk.  :-*

Mooi dat je zo tevreden bent! Dat blijft toch het voordeel van via het forum verkopen  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Nou Roy, vandaag is de dag   :pompom: :pompom: :pompom:

Voel je weer die kriebels, die je als kind ook voelde als Sinterklaas kwam  :D :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com