Post hier je overige foto's

Started by BernHardN, June 25, 2008, 12:48:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ook nog maar een paar kliederplaten dan maar.

1.


2.


3.


MvrGr,
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Davey

Heel apart en net of het er niet op zit maar toch ook weer wel. Mooie meid met waanzinnige ogen

BernHardN

#527
Sunset Hongarije



Deurklink



Deur



Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

migailov

#528
Ik heb nog een paar plaatjes uit Marokko klaar:
Tevens mijn eerste experminent met kaders, spui maar voor tips!
Ik zou het liefst de kaders direct uit lightroom 2.0 kunnen exporteren, iemand ideeën?
Ik maak ze nu met acdsee en dat werkt wel maar het is een extra stap...

Jardin Majorelle in Marrakech


Atlas Gebergte


Kind in de Atlas


Essaouira 1


Essaouira 2


Essaouira 3

R


ProXius

Waanzinnige foto's in de posts hierboven!  :o Ook de 'kliederplaten' vind ik zeker wat hebben!
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Spacebass

#531
Quote from: Davey on February 23, 2009, 19:40:27
Die eerste van Miami heeft wel wat leuks als je begrijpt wat ik bedoel  ;).

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 24, 2009, 08:35:32
De eerste van Miami was een lucky shot

wel wat leuks?
lucky shot?

Wat zien jullie dat ik niet zie?
Tis echt een hersenkraker voor mij :(

Dit is toch de foto die jullie bedoelen?


eddy135

Quote from: Spacebass on March  1, 2009, 14:26:45
wel wat leuks?
lucky shot?

Wat zien jullie dat ik niet zie?
Tis echt een hersenkraker voor mij :(

Dit is toch de foto die jullie bedoelen?


Volgens mij is die politie auto een beetje verdwaald? :unsure:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

GTDesign

Soms heb je geen tijd om de juiste instellingen op je camera te maken... ;D Als je de plaat maar hebt  :colgate:

Vorige week gespot in Disneyland.


LexiconLogan

Quote from: GTDesign on March  1, 2009, 19:10:27
Soms heb je geen tijd om de juiste instellingen op je camera te maken... ;D Als je de plaat maar hebt  :colgate:

Vorige week gespot in Disneyland.



Ja mooi he..we hebben nieuw behang!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

bmateijsen

Tja.. zo bijzonder zijn Tooske en Bastiaan ook weer niet (vind ik)... of wil je de achtergrond fotograferen ;D en stonden zij in de weg ;D ;D

LexiconLogan

Quote from: bmateijsen on March  1, 2009, 19:13:26
Tja.. zo bijzonder zijn Tooske en Bastiaan ook weer niet (vind ik)... of wil je de achtergrond fotograferen ;D en stonden zij in de weg ;D ;D

dat zeg ik! ;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

bmateijsen

Je bent niet de enige..... ;D, maar misschien Hollywood police?

Quote from: Spacebass on March  1, 2009, 14:26:45
wel wat leuks?
lucky shot?

Wat zien jullie dat ik niet zie?
Tis echt een hersenkraker voor mij :(

Dit is toch de foto die jullie bedoelen?


GTDesign

Quote from: bmateijsen on March  1, 2009, 19:13:26
Tja.. zo bijzonder zijn Tooske en Bastiaan ook weer niet (vind ik)... of wil je de achtergrond fotograferen ;D en stonden zij in de weg ;D ;D

Wilde eigenlijk mijn dochtertje erop zetten (in roze jasje en broek) maar die sukkels sprongen zo voor de lens.  ;D

LexiconLogan

Quote from: GTDesign on March  1, 2009, 19:20:36
Wilde eigenlijk mijn dochtertje erop zetten (in roze jasje en broek) maar die sukkels sprongen zo voor de lens.  ;D
;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

GTDesign


Davey

Quote from: GTDesign on March  1, 2009, 19:33:45


Waar haal je ze toch vandaan  :o of moet ik vragen, wat is je geheim.

J.A.F._Doorhof

@spacebass,
Voor mij is de foto bijzonder door de houding van de zwarte persoon en de patrol car.
Als je goed kijkt zie je een soort van wisselwerking tussen die 2.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  1, 2009, 22:41:49
@spacebass,
Voor mij is de foto bijzonder door de houding van de zwarte persoon en de patrol car.
Als je goed kijkt zie je een soort van wisselwerking tussen die 2.
Dan kijk ik vast niet goed ;D
Welke houding/wisselwerking zien jullie die ik niet zie dan ???

J.A.F._Doorhof

Als je het niet ziet, niet erg.
Maar als je de wijk een beetje kent (Hollywood is niet echt een normale buurt daar) en je ziet de schrik bij de man op de patrol car dan vond ik dat een leuke combinatie.
Maar goed soms werkt een foto bij de 1 wel en bij de ander niet.
Ik heb bv niets met bloempjes en katten foto's :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  1, 2009, 23:11:48
Als je het niet ziet, niet erg.
Maar als je de wijk een beetje kent (Hollywood is niet echt een normale buurt daar) en je ziet de schrik bij de man op de patrol car dan vond ik dat een leuke combinatie.
Reed die politieauto een beetje te hard dat die man schrok of zo?
Als ik echt ver doortrek lijkt het voor mij hooguit een voetganger die niet platgereden wil worden ;D

Mja wellicht dat je idd een bepaald wereldbeeld of mindset moet hebben om bepaalde foto's beter te kunnen begrijpen.
(zoals Jimmy las ik eerder ook al aangaf)

ps
Was je er voor een workshop/photoshoot 8) of was het eindelijk weer eens tijd voor een welverdiende maar schaarse vakantie  O0

J.A.F._Doorhof

Miami was vakantie.
De patrol car stond redelijk stil.
Het stigma daar is nu eenmaal zwarte mensen en politie gaat niet goed samen, vandaar misschien de schrik ?

Maar goed nogmaals ik heb er een gevoel bij en sommige andere ook maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen dat heeft.
Zie regelmatig Magnum of worldpress foto's waarbij ik denk..... tja...... en nu ...... terwijl andere helemaal uit hun dak gaan.
Denk aan de winnaar van de worldpress van dit jaar, mooie foto maar kan me niet indenken dat dit DE worldpress foto is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Davey

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  1, 2009, 22:41:49
@spacebass,
Voor mij is de foto bijzonder door de houding van de zwarte persoon en de patrol car.
Als je goed kijkt zie je een soort van wisselwerking tussen die 2.

Dan hadden wij dezelfde gedachte. Ik kan me de schrik van die zwarte man wel voorstellen met die sherrif's daar.

Spacebass

#548
Quote from: J.A.F._Doorhof on March  2, 2009, 08:33:14
Miami was vakantie.
8)

QuoteZie regelmatig Magnum of worldpress foto's waarbij ik denk..... tja...... en nu ...... terwijl andere helemaal uit hun dak gaan.
Denk aan de winnaar van de worldpress van dit jaar, mooie foto maar kan me niet indenken dat dit DE worldpress foto is.
Pro fotografie is communicatie. Daar zit altijd een concept achter of bij persfotografie een stuk geschiedenis/een tijdsbeeld of
actueel onderwerp. Welke onderwerpen zijn echt belangrijk wereldnieuws of hebben een enorme impact gehad, lokaal of internationaal...

Dat geeft een foto een waarde die verder reikt dan de foto zelf. Onwerkelijk demensies soms.
In dit geval de werldwijde kredietcrisis die dit soort absurditeiten met zich meebrengt. Alsof het om een oorlogsgebied gaat terwijl
de woning "slechts" onteigend is van mensen die hun hypotheek niet konden betalen en doorzocht wordt of zij wel echt vertrokken zijn,
dan wel bewoond wordt door een of andere sloeber die dacht een droog slaapplekkie gevonden te hebben.

Het gaat bij worldpressfoto nooit om de perfecte pixel, maar het perfecte onderwerp/moment.

Ze zijn voor mij in iedergeval een stuk beter/makkelijker te begrijpen, dus wellicht dat jouw afro-amerikaan/politie/schrik/stigma foto
meer diepgang heeft dan die van de Magnum fotografen of de winnende foto van de worldpressfoto.

Maar goed daar had ik al eens eerder een opmerking over gemaakt en dat was volgens mij niet goed gevallen  :unsure:

ps
De uitleg is uiteraard mijn eigen visie en hoeft niet 1 op 1 die van de worldpressfoto organisatie te zijn  ;)

J.A.F._Doorhof

laten we het zo zeggen heb in dezelfde reeks betere gezien die me meer emotie bezorgden.
Maar wat bespeur is wat zoeken naar conflict situaties op mijn werk ;)
En dat is alleen maar hobby in dit geval ;) heb ook weinig zin in hele discussies daarover dat doe ik wel als iets met een echte visie maak ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"