The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

BuSpu

kan USB die data stroom wel aan? (ik doe maar een gooi  ;) )

hoekie

Dat kan het niet zijn volgens mij.

Kjelt

#2227
Laat maar  :-[

Bart_M

Haal je geen megabitjes en megabytjes door de war?

Kjelt

#2229
Citaat van: Bart_M op mei 15, 2012, 11:49:22
Haal je geen megabitjes en megabytjes door de war?
:-[ Ja je hebt gelijk, zou met USB2.0 ook geen probleem mogen zijn.
Netwerk is vaak wel een bottleneck voor 1:1 bd rips, dat moet je echt goed opgezet hebben om zonder problemen te draaien.

frankp

USB1.1 zou wel problemen kunnen opleveren (te langzaam).

hoekie

Het is usb 2.0 (bij mij)

hoekie

#2232
Niet alleen via de externe hdd (usb) hikje in het beeld maar ook via de interne hdd (in de dune D1)

Vreemde is dat wanneer het gebeurd, je terug gaat naar begin van hoofdstuk het de volgende keer niet gebeurd, dan weer wel, terug gaat en komt het weer, terug gaat dan weer niet, etc. etc.

dus geen logica...

larzie

Ik had ook een hikje in mijn beeld bij mijn HTPC bij het streamen van Bluray rips. Ik vermoedde in eerste instantie ook dat het aan het netwerk lag. (100mb) Dus een gigabit switch gekocht. Nog steeds dat hikje in het beeld. Nu heb ik de settings van de grafische kaart aangepast en is het hikje weg. Geloof een setting dat ik de buffering door de grafische kaart laat doen ipv het geheugen op de htpc. Ik weet niet of je op de Dune ook de settings voor de grafische kaart/buffering kunt aanpassen overigens.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

hoekie

Zal hier eerdaags eens naar kijken maar denk het niet.
Moet nog steeds testen met de dune rechtstreeks aan de beamer... maar al maanden geen film meer gekeken...
(druk met andere zaken, lees werk)

hoekie

Op dit moment ben ik bij Jvc in uithoorn.
Projector wordt even nagekeken wat betreft de plastic lucht wanneer die aanstaat en de lichte strepen bij het blauwe beeld, om de 20 cm, over de hele breedte van het scherm.

hoekie

Beamer voor de zekerheid achter gelaten omdat men niet zeker is of het van de lamp behuizing komt, die lucht. Komende dagen gaan ze dit uitzoeken. Komen nieuwe lampen binnen en dan gaan ze testen en ook even de beamer open maken om te kijken of daar alles er nog goed uitziet. Beamer is in goede handen dus :-)

hoekie

Als het goed is kan ik de beamer deze week weer ophalen.
Ik ga dan direct testen met de BR en de Dune rechtstreeks aan de beamer kijken of ik dan nog steeds een hikje in het beeld heb.

Dan weet ik dat het niet aan de AVR600 ligt. Indien het hikje niet komt dan moet de AVR600 toch maar terug naar BB&G.

hoekie

Morgen mijn beamer weer halen.

Uitgevoerde werkzaamheden:
Lampswitch aanpassing verricht. ( modificatie )
Lamp vervangen.
Lamptimer reset uitgevoerd.

De plastic lucht is nu weg. Ben benieuwd.
Morgen weer testen in de HT.

RalphH

Hopen dat ie goed blijft. toitoitoi
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

hoekie

Ja hoop het ook! Goede service van JVC, kan niet anders zeggen!

Maar wat zou dit zijn:

Lampswitch aanpassing verricht. ( modificatie )

HTip

Fijn voor je dat je projector weer terug is. De tijd dat je de HT gebruikt gaat weer langzaam maar zeker toenemen.

Misschien de vraag even aan Bjorn en Garmt stellen. Die weten het vast...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RalphH

Het zegt mij ook niets en kan er ook weinig bij bedenken. Heb je geen contactpersoon bij JVC? En anders zal inderdaad één van de formumsponsoren wel een lampje  :smile: op de zaak kunnen schijnen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

hoekie

:-)

Soms komen er na de productie zaken aan het licht welke verbetering behoeven.
Dat kan een software aanpassing zijn ( update / upgrade )
Maar het kan ook een hardware- of mechanisch verbetering zijn.
In dat geval gaat het om het laatste.
De lamp deksel bedient een schakelaar.
Als de deksel niet is geplaatst werkt de projector niet ( veiligheid )
Het is voorgekomen dat de nok aan het deksel langs de schakelaar gaat waardoor de schakelaar niet wordt bedient.
Een kleine aanpassing van de schakelaar zorgt ervoor dat dat niet kan gebeuren.
Op het moment dat er een projector voor reparatie komt, worden alle verbeteringen direct doorgevoerd.
Zo krijgt u altijd een optimaal functionerend product retour.

hoekie

Vanavond mijn beamer weer terug plaaten en even de Arcam AVR600 upgraden en de Dune D1.

Dan testen en kijken of het "hikje in het beeld" nog steeds aanwezig is.

RalphH

Ah, dat is de lampswitch :-). Jammer dat het geen beeld verbeterende modificatie is  ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

hoekie

ja jammer he ;)
helaas, ben nu nog aan het werk, gisteravond ook al tot 23.30 uur ... dus hopelijk morgen de beamer terug plaatsen.

donaldk

Citaat van: hoekie op oktober  3, 2012, 10:09:11
Op dit moment ben ik bij Jvc in uithoorn.
Projector wordt even nagekeken wat betreft de plastic lucht wanneer die aanstaat en de lichte strepen bij het blauwe beeld, om de 20 cm, over de hele breedte van het scherm.

Ow zijn ze van langs de A44 ingetrokken bij Kenwood. Had je effe een bakkie kunnen komen doen bij de forummers in de buurt.

hoekie

Hoi,
Ja klopt! Ze zijn verhuisd idd. Nou beamer zojuist weer geplaatst, beeld staat "redelijk"
Blijft een klus om het beeld recht en netjes te projecteren, maar goed moet zo maar ff.

Direct even weer de transformer 3 test gedaan van de HSDD, vanaf de hdd in de dune D1. Zoals eigenlijk verwacht daar waren de hiks weer in het beeld.
Net alsof het beeld 0.1 seconde even stilstaat en dan weer doorgaat, heel irritant! (vind ik)

Op de Dune, diep in de instellingen bij Blue ray nog even wat verbeteringen uitgeschakeld en opnieuw de test.
Helaas daar waren de hiks weer. Toen maar een firmware update gedaan. 110616 stond erop nu 120815.

Na de upgrade uiteraard opnieuw de test gedaan en daar zijn ze helaas nog steeds.

Ik kan nu nog 2 dingen doen:
1. Dune D1 rechtstreeks op de beamer kijken of ik het dan nog heb. Dan sluit ik uit of het in de Arcam AVR600 zit.
2. Mocht het dan ook nog zijn zit het in de Dune ... zo niet in de AVR600, die kan ik dan nog upgraden naar laatste firmware versie.

bmateijsen

Heb je het ook met een blu-ray disc vanaf de Panasonic? Kijk dus niet alleen naar de Dune....

Groet,

Bjorn