The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 46 gasten bekijken dit topic.

Bama

Citaat van: hoekie op december 30, 2010, 15:45:44
ff vanaf mijn ouders.
Zijn terug van de winkel.filiaalhouder gesproken en de foto's laten zien.
Zelfde reactie als ons. Is ook direct aftersales gaan contacten en wil op de hoogte gehouden worden hoe dit opgelost wordt.
Stoelen uiteraard in de winkel bekeken en met de iPhone foto's van gemaakt en ook al gemaild.
Totaal anders tov die van ons. Wat betreft de beschadigingen maar ook de afwerking aan de onderkant.
Zal de foto's later nog wel even plaatsen.

Wij zijn de regiseur. 11 Jan. Komt stoffeerder langs om te kijken of die wat kan doen. Tuurlijk was mijn reactie dat heeft in onze ogen geen zin maar je moet ze een kans geven. (al was het alleen al om ze geen kringloopstoelen te laten uitzien, ik had dat gezegd tegen de aftersales dat men dat geroepen had;) )

Zijn wij niet tevreden en daar kun je 99,9 % vanuit gaan dan gaan ze terug en krijgen we 6 nieuwe in zelfde leer, dan hopelijk wel goed, of 6 andere in een ander leersoort.
Hij denkt namelijk dat de volgende outdoor serie ook zo wordt... (??)

Mijn reactie was: zou de foto's laten zien van onze stoelen en dan die in de winkel aan uw leverancier.
Ze kunnen het blijkbaar dus wel.


Heb een keer een bankstel gehad wat ook verkeerd was. Ik was thuis en het was zwart en leer dus ik zei ok. Komt mijn vrouw thuis en die zegt dat is een heel ander bankstel en ze had natuurlijk gelijk. Ik naar de winkel en die zeiden dat klopt maar wat u gekocht heeft maken ze niet meer en u heeft nu een duurdere gehad.
Maar die wil ik niet dus kom hem maar weer ophalen. Dat vonden ze dus niet goed.
Ging even door zo tot ik zei dat het bankstel weg moest omdat ik het anders morgen zelf binnen zou zetten.
Morgen zijn we dicht mijnheer.
Wedden dat het morgen binnen staat als u niet komt?

Heb mijn geld dus terug gehad en ergens anders wat gehaald.

hoekie

Citaat van: Christiaan S op januari  4, 2011, 18:22:52
Goed voornemen van die winkelier is zeker om komediant van het jaar te worden? :D

Nou je zou het bijna zeggen....

hoekie

Citaat van: Automaat op januari  4, 2011, 18:25:23
En dan zeg jij: € 75,- per vierkante meter? Afgesproken!

Haha nou ik heb eerst een net mailtje gestuurd waar ik heb uitgelegd dat ik het met 75 euro niet ga redden....

hoekie

Citaat van: TonBert op januari  4, 2011, 18:54:52
Heb een keer een bankstel gehad wat ook verkeerd was. Ik was thuis en het was zwart en leer dus ik zei ok. Komt mijn vrouw thuis en die zegt dat is een heel ander bankstel en ze had natuurlijk gelijk. Ik naar de winkel en die zeiden dat klopt maar wat u gekocht heeft maken ze niet meer en u heeft nu een duurdere gehad.
Maar die wil ik niet dus kom hem maar weer ophalen. Dat vonden ze dus niet goed.
Ging even door zo tot ik zei dat het bankstel weg moest omdat ik het anders morgen zelf binnen zou zetten.
Morgen zijn we dicht mijnheer.
Wedden dat het morgen binnen staat als u niet komt?

Heb mijn geld dus terug gehad en ergens anders wat gehaald.

Nou met het mailtje wat ik vandaag gehad heb denk ik dat ik volgende week zeg: doe me geld maar terug...
Dan maar geen 6 halen en 5 betalen...

hoekie

Nou mijn email heeft vruchten afgeworpen. Inmiddels reactie gehad:

Het is inderdaad zo dat wij, *** , deze schade netjes horen en
willen oplossen.

Ik wil daarom voorstellen om de vergoeding definitief vast te stellen op € 200,-.
Ik hoop dat we hiermee tot een oplossing naar beider tevredenheid kunnen
komen en de schade af kunnen wikkelen.

*************************************************************

Lijkt me redelijk....

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

dat dacht ik... maar ik heb er wel een vieze smaak van in mijn mond.. .
(nu zoiets van: doe me geld maar terug en steek die stoelen.......)

hoekie

ff een vraag betreffende de diffusers, ik ben bijna klaar... nou ja.. nog 1,5 grijs en nog 1 zwarte...

Dan kan ik ze eindelijk met die tubes lijm plakken.
Maar... hoe ga ik de achterkant insmeren met de lijm ?

Vierkantje iets kleiner dan het paneel met daarin een kruis, of zichzaggend van boven naar beneden of maakt het niet zoveel uit ?

Joris1971

Citaat van: hoekie op januari  6, 2011, 15:35:39
ff een vraag betreffende de diffusers, ik ben bijna klaar... nou ja.. nog 1,5 grijs en nog 1 zwarte...

Dan kan ik ze eindelijk met die tubes lijm plakken.
Maar... hoe ga ik de achterkant insmeren met de lijm ?

Vierkantje iets kleiner dan het paneel met daarin een kruis, of zichzaggend van boven naar beneden of maakt het niet zoveel uit ?

heb je geen spuitpistool tubes?

hoekie


HTip

Volgens mij is er speciale lijm voor Auralex. Weet ik niet zeker. Misschien dat Bjorn het weet.

Ik heb voor het lijmen van Akotherm op de basstraps Tec-7 gebruikt. Is lijm en siliconen in 1.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Ik heb de tubes lijm al maar hoeveel moet je gebruiken per paneel?

HTip

Citaat van: hoekie op januari  6, 2011, 20:55:24
Ik heb de tubes lijm al maar hoeveel moet je gebruiken per paneel?
Geen idee. Genoeg om te zorgen dat ze niet naar beneden vallen, maar nog wel te verwijderen zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Joris1971

Citaat van: HTip op januari  6, 2011, 20:59:34
Geen idee. Genoeg om te zorgen dat ze niet naar beneden vallen, maar nog wel te verwijderen zijn.

geloof me die lijm is zo sterk dat ze niet te verwijderen zijn.

hoekie

Gaat goed komen.

Nog 6 grijze zijkanten en dan geloof ik het wel.

Eigenlijk moet je ze 2 keer doen... Ik heb ze een ronde bijgewerkt anders was ik nog een keer 2 weken zoet....

Zolder ligt vol diffusers :-)

Vanmiddag of morgen starten met terug plaatsen.

Dan moet ik nog 1 paneel zwart maken en die andere zwarte ff bijwerken en dan klaar.

Helemaal klaar zal pas volgende week zijn denk ik.

hoekie

Ht zonder diffusers...

hoekie

Kaal zooitje...

hoekie

#1942
nog 1'tje dan...
zoals jullie zien heb ik al plaats gemaakt voor nieuwe beelden die ergens in April hopelijk komen...
(edit: die orc rechtsbovenin is verkocht... dus heb 2 plaatsen voor 2 beelden die April komen, Avatar en Gollum)

hoekie

#1943
Vanmorgen nog 1 witte te gaan... toch maar besloten deze ook grijs te maken en die al zwart gemaakt was ook maar grijs te maken....

hoekie

1 bende op zolder  :P

Alles moest ff wijken voor de diffusers, laatste (de zwarte) zojuist ook geschilderd en die ligt nog te drogen....
Morgen deze nog ff bijwerken en dan loop van de week de diffusers terug de bios in...

BuSpu

ziet er strak uit zeg!

hoekie

Thx.
Met bloed, zweet en tranen ... ;)

bmateijsen

Super toch! Nu nog plakken... bereid je maar alvast voor ;).
Maar gewoon rustig aan doen..

hoekie

Haha doe ook rustig aan maar mag aannemen dat dit sneller gaat dan verven ;)

Was jij diegene niet die zei: 20 min per paneel ;)

Joris1971

Citaat van: bmateijsen op januari  9, 2011, 20:08:18
Super toch! Nu nog plakken... bereid je maar alvast voor ;).
Maar gewoon rustig aan doen..

dat lijmen is gemakkelijk, gewoon per paneel een paar dotten lijm erop en het paneel positioneeren op de muur..je kunt dan nog een beetje schuiven, daarna goed aandrukken een paar minuten en dan blijft het paneel wel zitten.
Tenminste dat was zo met die lijmtubes die Bjorn erbij geleverd had.