The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

hoekie

specifieke informatie over lederen zitmeubelen van de winkel zegt:

Outdoor leder, deze uitstraling wordt oa gevormd door: natuurlijke kenmerken, zoals littekens, insektenbeten, mestvlekken, brankmerken en kleurverschillen.

Mag je dan dit verwachten ?

Automaat

Moeilijk te zeggen. Hoe stonden die stoelen er in de showroom bij toen jullie de keus maakten ze te kopen?
Als dat stijl 'outdoor leder' is, dan voor mij toch maar niet.
Reading the HTForum is learning every day!!

hoekie

Nou volgens ons dus niet zo... en de bezorger zijn eerste reactie was ook:  :sadlike: dat zijn wel heel veel plekken...

Daarom gaan we morgen terug naar de winkel en de stoelen aldaar bekijken...

snopper

Die helle vlekken op foto 5 zien er uit als schaafplekken na het inkleuren. Dit zijn gewoon beschadigingen van de opslag of vervoer. Outdoor leer mag geen kleurverschillen hebben doordat de "littekens" dan zijn ingekleurd en je alleen struktuur verschillen mag zien en geen kleurverschil.

Terug naar de winkel ermee.

Snopper

hoekie

thx, voor je reactie.
het lijken ons ook allemaal schaafplekken, maar dat is dus overal op de stoelen terug te vinden.
niet alleen de rugleuningen maar ook de zittingen.

familie is aan het douchen en aankleden en dan naar de winkel....

Automaat

Smaken verschillen, natuurlijk. Maar deze stoelen zien er uit alsof ze zo uit de kringloopwinkel komen, sorry.
Succes in de winkel.
Reading the HTForum is learning every day!!

VlisChris

Geloof dat je altijd wel problemen hebt zeg :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

hoekie

Dat kun je wel stellen ja...
Bij ons moet bijna alles in 10x

Het is niet anders.... Raken er al aan gewend... Al wil mijn vrouw haar meisjesnaam weer aannemen ;)

celerontje

Goed idee!

Pffffff... Jij hebt niet veel geluk bij grote aankopen...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: Automaat op december 30, 2010, 09:37:46
Smaken verschillen, natuurlijk. Maar deze stoelen zien er uit alsof ze zo uit de kringloopwinkel komen, sorry.
Succes in de winkel.

ff vanaf mijn ouders.
Zijn terug van de winkel.filiaalhouder gesproken en de foto's laten zien.
Zelfde reactie als ons. Is ook direct aftersales gaan contacten en wil op de hoogte gehouden worden hoe dit opgelost wordt.
Stoelen uiteraard in de winkel bekeken en met de iPhone foto's van gemaakt en ook al gemaild.
Totaal anders tov die van ons. Wat betreft de beschadigingen maar ook de afwerking aan de onderkant.
Zal de foto's later nog wel even plaatsen.

Wij zijn de regiseur. 11 Jan. Komt stoffeerder langs om te kijken of die wat kan doen. Tuurlijk was mijn reactie dat heeft in onze ogen geen zin maar je moet ze een kans geven. (al was het alleen al om ze geen kringloopstoelen te laten uitzien, ik had dat gezegd tegen de aftersales dat men dat geroepen had;) )

Zijn wij niet tevreden en daar kun je 99,9 % vanuit gaan dan gaan ze terug en krijgen we 6 nieuwe in zelfde leer, dan hopelijk wel goed, of 6 andere in een ander leersoort.
Hij denkt namelijk dat de volgende outdoor serie ook zo wordt... (??)

Mijn reactie was: zou de foto's laten zien van onze stoelen en dan die in de winkel aan uw leverancier.
Ze kunnen het blijkbaar dus wel.

hoekie

Citaat van: celerontje op december 30, 2010, 14:38:00
Goed idee!

Pffffff... Jij hebt niet veel geluk bij grote aankopen...

Tja dat is mijn lot waarschijnlijk....

hoekie

#1911
nou zo als beloofd nog ff de foto's van de stoelen uit de winkel... helaas is de kwaliteit niet geweldig (iphone)
maar goed... het is wel te zien dat er niet zulke beschadigingen opzitten zoals op de stoelen die wij hier hebben staan.

Kijk alleen al naar de afwerking van de onderkant van de stoel uit de winkel en een eerdere foto zoals de onderkant bij de stoelen hier in huis....
(onderkant stoel is leer omgeslagen en gestikt.. waardoor je een net afgewerkte rand krijgt)

Tuurlijk zie je ook die strepen achterop de stoel in die van de winkel ... maar dat is wel het type leer, alleen is het netjes gekleurd en voelt het als geheel goed aan....)

Joris1971

Dat verschil is wel duidelijk. ;D

hoekie

Dank u, dat vonden wij ook en die in de winkel staan al een aantal jaren!

Joris1971

Een tip, doe wel van die plak viltjes onder die poten.

Wij hebben soort gelijke stoelen met dezelfde soort poten maar het geeft altijd krassen.

hoekie

thx, joris voor de tip.. maar dat was het enige wat die bezorger gisteren goed heeft gedaan ;)

nee geintje.. goeie vent.. jammer van die muur ;)

HTip

Mooie stoelen zoals ze in de winkel staan. Lijkt me overduidelijk en dat de winkel dat ook ziet. Hopelijk wordt het goed opgelost...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Heb na gisteren wel een goed gevoel dat het goed opgelost wordt.
Aftersales zei al: u heeft alle mogelijke lijnen ingeschakeld. :-)

Gisteren toch na overleg alle stoelen behandeld en in gebruik genomen.
Zitten wel lekker, nu aan het ontbijt.

Maar ik kan nu eigenlijk al zeggen dat we gewoon 6 nieuwe willen maar je moet ze de kans geven en er moet natuurlijk iemand over oordelen die het met eigen ogen gezien heeft.

Bijna alle leuningen hebben op de ronding ook beschadigingen waar het frame onder zit.

11 januari komt de stoffeerder, we zullen zien.

hoekie

#1918
Allereerst de beste wensen maar vooral geluk en gezondheid 2011 gewenst.

Wij hopen hier op een droog jaar in huis ;) :eh:
(ja onlangs weer lekkage, stuifsneeuw onder dakpannen, zit teveel ruimte tussen dakpan en veluxramen)

Van de week druk geweest met de diffusers te schilderen.
Valt ff niet mee. Wie schreef hier ook alweer 20 min. per paneel? Pffff

Heb er nu 6 gedaan maar die moet nog een keer nalopen want op een gegeven moment zie je het gwoon niet meer of je iets niet geraakt hebt.

Straks nog maar ff 2 doen dan heb ik er 8 gedaan. Die morgen dan langs lopen en de buiten randen doen.

Dan nog 4 gegaan. 3 grijze en 1 zwarte.

Ik houd dan ruim 4,5 liter verkeerszwart over. Het is sikkens alphatex (klasse 1 verf, schrobvast ral 9016)
Iemand nog zwart nodig ? Ik heb verkeerde kleur besteld maar de klusser had 1 paneel in deze zwart gedaan.
Die hang ik aan de achterwand met een 2e zwarte er naast.

Tot zover, ik ga weer schilderen.....

hoekie

Even een andere vraag:

Ik heb een pana g10 plasma en bij lichte beelden verneem ik de zoem nu behoorlijk.
Is dit bekend bij dit merk en/of is hier iets aan te doen?

Nooit zo eerder opgevallen....

HTip

Jij ook de beste wensen voor 2011!

Dat je nog tijd hebt voor het schilderen van je diffusers ;) Succes met het afronden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Jij ook!

Nou hè, waar haal ik de tijd vandaan....

Tja... Bijna 8 klaar.
Moet nog van alle 8 een zijkant doen.


hoekie

Citaat van: bmateijsen op december 29, 2010, 15:47:21
Ai.... dat wordt een gevalletje verzekering voor de leverancier....

Nou heb bericht gehad.

Ik wil voorstellen om voor de schade aan de muur u een compensatie
aan te bieden van € 75,-.

Ongelooflijk!  :devil:

VlisChris

Goed voornemen van die winkelier is zeker om komediant van het jaar te worden? :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Automaat

En dan zeg jij: € 75,- per vierkante meter? Afgesproken!
Reading the HTForum is learning every day!!