The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

hoekie

Citaat van: Madhouse op oktober  3, 2010, 12:29:29
Erg mooi zo Alex!! Idd nog even de difusie panelen spuiten en klaar ben je! Maar ga er eerst maar even lekker van genieten zo  ;)

Psies, waarschijnlijk deze week of volgende week gaat dat gebeuren...

hoekie

Citaat van: Denon Focal op oktober  3, 2010, 12:38:03
Ziet er heel mooi uit Alex :worship:

Ik zie nog een LOTR beeldje staan )de Urukhai, heb je die maar gehouden

Thx, ja de Premium Formats houd ik.
De eerste LOTR beelden (statues en borstbeelden) van Sideshow heb ik bijna allemaal gehad in het oude huis maar met verhuizen was het of alle beelden behouden of een HT.
Tja .. toen was de keuze snel gemaakt :-)

Alleen zat ik nog heel lang met een laatste partij en gisteren heeft iemand dat allemaal in 1 keer gekocht, dus ik blij :-)

Deze grote beelden houd ik dus wel, alhoewel, ze staan te koop omdat begin volgend jaar komen er weer een paar mooie uit en die wil ik dan in plaats van een aantal die ik nu heb.

HTip

Prachtige ruimte heb je toch :worship:

En 7.1 zal wel erg lekker klinken :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Citaat van: HTip op oktober  3, 2010, 14:46:27
Prachtige ruimte heb je toch :worship:

En 7.1 zal wel erg lekker klinken :music:

Thx!

Ja 7.1 is echt geweldig en klinkt super.
Zeker met de arcam en nu met de dd15

Ondanks eind en voorversterking van rotel wat ik had is er een nieuwe wereld open gegaan.

Die dd15, niet normaal.
Laag voel je van overal komen.

Zelfs Björn zat met grote ogen dinsdag dat alles zo fijn klonk mede ook door de difusers.

Toppie dus!

Martijnst1990

Heel erg mooi zo!  :worship:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

hoekie

thx!

Ik denk dat dit m gaat worden:

http://dune-hd.com/hd_players/current/132-dune-hd-smart-h1.html

1 vraag heb ik: Is het mogelijk content te kopieren van een externe HDD naar de HDD in deze Dune ?

jaco

dus de leen doos heeft je overtuigd van de mogelijkheden. Mooi zo..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

Citaat van: jaco op oktober  4, 2010, 18:53:53
dus de leen doos heeft je overtuigd van de mogelijkheden. Mooi zo..


Ja als media speler absoluut!

Automaat

Zal best dat je content van de externe naar de interne HDD kunt kopieren. Maar waarom kies je dan de uitvoering met de mogelijkheid tot 'hot swappen'?
Al naar de Smart D1 gekeken? Daar schoef je een HDD in; ben alleen benieuwd wat er op het display komt te staan.
Reading the HTForum is learning every day!!

hoekie

Die kan ook, heb je interne HDD en een display.
Ben nog ff aan het bekijken...

Maar de dune van Jaco met een externe HDD wat ik nu heb (500 gig usb) vind ik geweldig...
Moet even gaan bekijken hoe ik het ga downloaden en verplaatsen naar een HDD.
Heb nu alleen een laptop waar ik dat mee kan doen.
Vaste PC is alleen wifi aangesloten. (geen bekabeling naar boven)

Downloaden met de kabel zal toch wel wat sneller gaan dan met wifi.

De esata van Jaco heb ik nog niet werkend gekregen (wat doe ik fout?) de dune ziet de schijf niet.
Moet zeggen dat die kast behoorlijk lawaai maakt, althans de fan...

Dat wordt het dus niet.

jaco

Citaat van: hoekie op oktober  4, 2010, 23:03:08
De esata van Jaco heb ik nog niet werkend gekregen (wat doe ik fout?) de dune ziet de schijf niet.
Moet zeggen dat die kast behoorlijk lawaai maakt, althans de fan...
Ik heb die dune nooit gebruikt. Die komt direct van ITC af. Wellicht is de internet kabel van de SATA bracket niet goed aangedrukt.

Beter iets lawaai dan hdd's die veel te warm worden.

Je kunt zo'n dock nemen waar de hdd rechtop in staat. Die kunnen via USB of E-Sata aangesloten worden. Als je net zo'n dock aan je PC aansluit kun je daar de hdd's vullen.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

#1786
Citaat van: jaco op oktober  5, 2010, 07:54:46
Ik heb die dune nooit gebruikt. Die komt direct van ITC af. Wellicht is de internet kabel van de SATA bracket niet goed aangedrukt.

Hmm... zou kunnen al heb ik ze wel een aantal keer nagelopen...
Edit: Internet kabel ??

Citaat van: jaco op oktober  5, 2010, 07:54:46
Beter iets lawaai dan hdd's die veel te warm worden.

Dat is waar... maar vond het best behoorlijk...

Citaat van: jaco op oktober  5, 2010, 07:54:46
Je kunt zo'n dock nemen waar de hdd rechtop in staat. Die kunnen via USB of E-Sata aangesloten worden. Als je net zo'n dock aan je PC aansluit kun je daar de hdd's vullen.
Ok, zal hier eens ff naar kijken.
Kan ik die met esata aansluiten op de Dune en USB op mijn laptop.

jaco

Citaat van: hoekie op oktober  5, 2010, 07:59:13
Hmm... zou kunnen al heb ik ze wel een aantal keer nagelopen...
Edit: Internet kabel ??

Nee kap eraf en kijken of het kleine sata blikje met 2 poorten zijn flatband kabel wel op het moederbord geprikt zit.
En controleren of de E-sata kabels er wel goed ingeprikt zitten.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

Citaat van: jaco op oktober  5, 2010, 15:01:07
Nee kap eraf en kijken of het kleine sata blikje met 2 poorten zijn flatband kabel wel op het moederbord geprikt zit.
En controleren of de E-sata kabels er wel goed ingeprikt zitten.

Oh... ok, dat heb ik nog niet gedaan.
Spullen zijn geleend he... dan ga ik niet schroeven ;)

jaco

Je mag langskomen, dan schroef ik de kap los en kijken we even. Moet het doen, anders ga ik garantie claimen :)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

:-)

Neuh.. ik speel wel ff met mijn externe hdd op de dune... werkt super!

hoekie

vraagje: stel je de dune nu in op 23.97 of 24 fps ?

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  6, 2010, 13:06:27
vraagje: stel je de dune nu in op 23.97 of 24 fps ?


23.97

hoekie

Citaat van: bmateijsen op oktober  6, 2010, 19:33:34
23.97

Ok, thx!
En ik had gisteren opnieuw grijze balken... en heb opnieuw in de dune lopen zoeken maar zou niet weten wat en waar ik iets zou moeten aanpassen.
Ik kan het niet vinden in ieder geval....

hoekie

Iemand die weet waar je in de dune dit kan aanpassen ?
Ik heb de handleiding doorgespit maar kan niet vinden nie...

hoekie

Verdomme!
Heb ik mijn klusser een paneel meegegeven om te laten spuiten heb ik ral 9016 doorgegeven
Kom ik thuis, zie dat paneel ik denk dat is zwart.... Houd m tegen de muur het is gewoon zwart!

Kijk in mijn topic moet het ral 7016 zijn....  :-\

Denon Focal

9016 is toch verkeerswit, heb ik op het plafond :confused:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

hoekie

Citaat van: Denon Focal op oktober  8, 2010, 21:52:09
9016 is toch verkeerswit, heb ik op het plafond :confused:

Oh sorry
Ik had 9017 doorgegeven ipv 7016

HTip

Staat dat heel erg verkeerd? Het lijkt me dat je het niet nog een keer moet verven ivm met de werking. Ik zou Bjorn even vragen of het kwaad kan. Kan me voorstellen dat het oppervlaktegewicht van het schuim verandert.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Denk dat 2 contrasten juist wel mooi moeten zijn, geeft de ruimte toch een heel ander gezicht denk ik.

Post eens een foto!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub