The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

HTip

#1750
Ook een erg imposant gezicht, jouw DD15. Lijkt niet veel kleiner dan mijn DD18 ;)

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 01:52:56
rgb in de dune speler ?
(of projector?)
In de Dune, want voorheen heb ik je nooit hierover gehoord. Ik neem ook aan dat Bjorn het anders wel had gezien ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

#1751
Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:54:54
Ook een erg imposant gezicht, jouw DD15. Lijkt niet veel kleiner dan mijn DD18 ;)
In de Dune, want voorheen heb ik je nooit hierover gehoord. Ik neem ook aan dat Bjorn het anders wel had gezien ;)

hehe, nou die van mij kon gewoon met doos en al naar binnen hoor ;)

wij hebben dinsdag vanaf de pana gekeken en niet vanaf de dune....

edit: en nu ga ik naar bed  :yawnee:

HTip

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 01:56:09
hehe, nou die van mij kon gewoon met doos en al naar binnen hoor ;)
Verschil moet er zijn :D

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 01:56:09
wij hebben dinsdag vanaf de pana gekeken en niet vanaf de dune....

edit: en nu ga ik naar bed  :yawnee:
Dan zit het zeker in de Dune. Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ben nog te wakker. Waar zou dat nou door komen? :unsure: :D

Truste!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ehhh, Boom, boom, boom, what's bonking in my room? It barely holds my HT together, het plafond valt te pletter :popcorn:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2010, 02:02:35
Ehhh, Boom, boom, boom, what's bonking in my room? It barely holds my HT together, het plafond valt te pletter :popcorn:
Dat zal bij hoekie en bij mij nooit gebeuren. Daar zijn ze te goed voor afgesteld :tongue2: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Alsof Bjorn een garantie is voor alles... :P :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2010, 02:04:49
Alsof Bjorn een garantie is voor alles... :P :D
Je hebt dus duidelijk nog nooit aan het werk gezien :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 01:52:56
rgb in de dune speler ?
(of projector?)

Je projector staat op RGB, als het echt grijs is, dan moet je even in de Dune kijken.

jaco

Citaat van: hoekie op september 30, 2010, 11:00:41
Gisteren even (pff wat een kabelzooi heb je eigenlijk) de dune aangesloten..
Ook even composite aangesloten op mijn 7 inch scherm, werkt ok.

Het is alleen zo dat wanneer je video van de dune 1.0 op composite zet je geen audio via hdmi kan laten lopen.
(audio loopt dan via analoog)
Je moet video dan op HDMI zetten van de dune en dan krijg je de audio via HDMI binnen.
(terwlijk hdmi audio enabled staat ....)

Met de pana blu ray werkt dit namelijk wel. Video loopt via composite naar 7 inch scherm en audio gaat via de HDMI naar de versterker en ik heb netjes geluid.
Met de Dune werkt dit dus niet... althans met versie 1.0 wel met 2.0 of 3.0 ?

Dit krijg je met een HTPC ook niet werkend denk ik ...

Die Dune is toch meer een apparaat voor rips. Wil je originelen goed spelen zet je er een Oppo naast. Heb je gelijk SACD en DVD-A.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

Klopt Björn
Jij had het in de Jvc al aangepast

Zal de nieuwe hdi dat niet kunnen ?
Audio via hdmi en dan video bekijken via composite?

Lekkere foto trouwens op de vorige pagina... Zal ik zo ff aanpassen want dat kan natuurlijk niet ;)

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 10:34:08
Klopt Björn
Jij had het in de Jvc al aangepast

Zal de nieuwe hdi dat niet kunnen ?
Audio via hdmi en dan video bekijken via composite?

Firmware is identiek, dus ik denk van niet.
Maar waarom zou je dat willen? Is toch alleen voor rips?

CitaatLekkere foto trouwens op de vorige pagina... Zal ik zo ff aanpassen want dat kan natuurlijk niet ;)

hoekie

Ok, ff afwachten.
Als ik mp3 wil afspelen... dan kan ik dat aflezen op het 7 inch schermpje... en hoeft de beamer niet aan.

Hmm.. foto op vorige pagina ziet er via de laptop goed uit... (via de Ipad was die landscape..)

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 10:54:10
Ok, ff afwachten.
Als ik mp3 wil afspelen... dan kan ik dat aflezen op het 7 inch schermpje... en hoeft de beamer niet aan.

Hmm.. foto op vorige pagina ziet er via de laptop goed uit... (via de Ipad was die landscape..)

Volgens mij moet je de Dune ook kunnen besturen met de Ipad ;)

hoekie

Stereo moet ik ook met sub spelen hè Björn?
(dan geld de crossover toch ook?)

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 13:02:16
Stereo moet ik ook met sub spelen hè Björn?
(dan geld de crossover toch ook?)


Ja, tenzij je op direct drukt, dan speelt de subwoofer niet mee.

Groet,

Bjorn

hoekie

Ok thx

Nog 1 ding
De sub kun je toch met afstandsbediening op standby zetten ?

Werkt niet echt....

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 14:46:28
Ok thx

Nog 1 ding
De sub kun je toch met afstandsbediening op standby zetten ?

Werkt niet echt....

Hoe bedoel je?

hoekie

Citaat van: bmateijsen op oktober  2, 2010, 14:47:08
Hoe bedoel je?

De sub kun je met de knop achterop hard uitzetten

Ik dacht dat wanneer de sub aanstaat en je deze met de off op de ab uitzet dat die in standby modes gaat

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 14:53:46
De sub kun je met de knop achterop hard uitzetten

Dat klopt.

CitaatIk dacht dat wanneer de sub aanstaat en je deze met de off op de ab uitzet dat die in standby modes gaat

Dan moet de subwoofer in standby gaan, idem als je mute gebruikt, dan komt er geen geluid van de subwoofer.
Overigens is uit en aanzetten bij Velodyne dezelfde knop.

Groet,

Bjorn

HTip

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 14:53:46
De sub kun je met de knop achterop hard uitzetten

Ik dacht dat wanneer de sub aanstaat en je deze met de off op de ab uitzet dat die in standby modes gaat
Wanneer de afdekkap op de sub zit, moet je linksboven richten. De standaard AB is daar iets kritischer in. Met bijv. een Pronto maakt dat wat minder uit, omdat het bereik in horizontale zin groter is. Ik heb in ieder geval geen problemen, terwijl de sub naast me staat. Ik kan gewoon naar het scherm richten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

het werkt....

nu alleen nog de harmony 1000 de velodyne leren...

hoekie

Heb weer ff opgeruimd... gisteren namelijk al mijn laaste LOTR beelden en helmpjes verkocht...
De br's weer op het achter podium gezet (waar mijn boekenplankspeakers op paaltjes eerst stonden)
(Oogt het in het nisje ook weer wat rustiger ... al hoewel de kabels zeer aanwezig zijn op de foto maar hier zie je niets van als je in de ruimte bent...)

Foto's zeggen meer... omdat we er zo gek op zijn  ;)

1 ding nog te doen en dat is het spuiten van de diffuser panelen.

hoekie

 ;D

Madhouse

Erg mooi zo Alex!! Idd nog even de difusie panelen spuiten en klaar ben je! Maar ga er eerst maar even lekker van genieten zo  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Denon Focal

Ziet er heel mooi uit Alex :worship:

Ik zie nog een LOTR beeldje staan )de Urukhai, heb je die maar gehouden
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks