The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

jaco

#1725
Reflectie van het scherm op pianolak is net of het via een spiegel is  :omg:

Stukje plakvilt erop, of een kleedje gaan haken  :clapping:
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

Heeft iemand nog een stukje velours over ? ;)

celerontje

Ik snap het niet, waarom zit iedereen tegenwoordig zo te geilen op zwartglazend? 't Is verschrikkelijk onpraktisch.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Zijn die Velodyne DD's in andere kleuren nog leverbaar dan? Volgens mij niet toch...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Tegenwoordig niet meer, Sonic Circle kocht zijn SPL-15 nog net voor de afschaffing.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: celerontje op september 29, 2010, 16:07:35
Ik snap het niet, waarom zit iedereen tegenwoordig zo te geilen op zwartglazend? 't Is verschrikkelijk onpraktisch.

Mee eens! Ziet er alles op ... nu al...
ik schreef het al, omdat het in een donkere ruimte is heb ik het gedaan ... anders niet.

Is niet in ander "zwart" leverbaar...

Gr. Alex

celerontje

Kan een industrieel designer hierop reageren?
't Is toch belachelijk? >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Ik heb de sub genomen voor zijn prestaties... maar ik ben wel iemand die zich hier enorm aan kan storen... maar nogmaals de sub staat in een donkere ruimte dus met gedimd licht dus het valt allemaal nog wel mee...

Nogmaals, prestatie van DD-15 =  :o ;D

Martijnst1990

Wauw, mooie upgrade hoor  8) ben benieuwd naar de nieuwe overzichtsfoto.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

GTDesign

ff schuren met korel 400 word ie mat... :D

hoekie

hey grappenmaker...  ;)
heb je pm ontvangen.

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Jean Sibelius

Mooie aanwinst! Veel plezier met je nieuwe subwoofer O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Glanzend oppervlak kan je eenvoudig tegengaan door er een stuk zwarte stof op te leggen. Ik zou niet met plakvilt aan de gang, want dan beschadig je misschien de lak.

Mijn DD18 komt zeer waarschijnlijk aan de zijwand te staan, waar nu de SVS staat. Ik hoop dat ik geen last van reflecties heb. Mocht dat zo zijn, dan leg ik er dus een stof op.

Vraagje: Welke Gramma heb je eronder liggen? Een normale of een grote?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Ik ga zeker niets erop plakken... en ik heb er ook niet zoveel last van...
Het weerkaatst wat... maar ach als dat alles is. Er zijn ook mensen die zich storen aan de ledjes in het zicht ... heb ik geen last van.
Laat m lekker staan waar die staat.

Gisteren even (pff wat een kabelzooi heb je eigenlijk) de dune aangesloten..
Ook even composite aangesloten op mijn 7 inch scherm, werkt ok.

Het is alleen zo dat wanneer je video van de dune 1.0 op composite zet je geen audio via hdmi kan laten lopen.
(audio loopt dan via analoog)
Je moet video dan op HDMI zetten van de dune en dan krijg je de audio via HDMI binnen.
(terwlijk hdmi audio enabled staat ....)

Met de pana blu ray werkt dit namelijk wel. Video loopt via composite naar 7 inch scherm en audio gaat via de HDMI naar de versterker en ik heb netjes geluid.
Met de Dune werkt dit dus niet... althans met versie 1.0 wel met 2.0 of 3.0 ?

Straks maar ff een film van HDD kijken...

HTip

Citaat van: HTip op september 29, 2010, 22:03:45
Vraagje: Welke Gramma heb je eronder liggen? Een normale of een grote?

Deze heb je misschien gemist... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen


hoekie

Sorry HTIP!
Ik zou zeggen die grote... maar Bjorn is onlangs bij mij geweest.
De "normale" dus..

HTip

Citaat van: hoekie op oktober  1, 2010, 09:26:59
Sorry HTIP!
Ik zou zeggen die grote... maar Bjorn is onlangs bij mij geweest.
De "normale" dus..
Geen probleem. Ik had Bjorn gevraagd een grote mee te nemen en dat is beter voor de stabiliteit, dus die is gebleven.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Vanmiddag weer even gespeeld met de dune 1 van Jaco

De esata schijven heb ik nog niet aan de praat gekregen, waarschijnlijk door volgorde van opstarten?

Mijn eigen externe hdd eraan via USB waar een collega het eea heeft opgezet, in 1 woord, top!
Werkt echt super .... ff bladeren en starten maar.

Moet je de dune nu standaard op 1080p 24 hz zetten of op 23.97 ?

Een dvd afspelen gaat nog niet helemaal lekker
Na aantal pans verspringt het beeld, mis een frame ....
Waarschijnlijk ook door een instelling

Misschien kan iemand me nog even helpen hiermee

Niet afschieten graag, ben een beginneling met een media player...

bmateijsen

Citaat van: hoekie op oktober  1, 2010, 20:07:41
Vanmiddag weer even gespeeld met de dune 1 van Jaco

De esata schijven heb ik nog niet aan de praat gekregen, waarschijnlijk door volgorde van opstarten?

Mijn eigen externe hdd eraan via USB waar een collega het eea heeft opgezet, in 1 woord, top!
Werkt echt super .... ff bladeren en starten maar.

Moet je de dune nu standaard op 1080p 24 hz zetten of op 23.97 ?

Dat ligt eraan, voor DVD is dit niet de goede resolutie, die moet op 50/60 hrz.

CitaatEen dvd afspelen gaat nog niet helemaal lekker
Na aantal pans verspringt het beeld, mis een frame ....
Waarschijnlijk ook door een instelling

Zie hierboven.

CitaatMisschien kan iemand me nog even helpen hiermee

Niet afschieten graag, ben een beginneling met een media player...

Groet,

Bjorn

hoekie

Ok zal daar even mee spelen
Maar zet je m voor br of 1080p rip op 24 of 23.97 ?

Vind de zwarte balken wel meer naar grijs gaan tov de Panasonic br speler


HTip

Citaat van: hoekie op oktober  2, 2010, 01:33:30
Ok zal daar even mee spelen
Maar zet je m voor br of 1080p rip op 24 of 23.97 ?

Vind de zwarte balken wel meer naar grijs gaan tov de Panasonic br speler

Hoe staat je RGB-instelling? Normal (voor video 16-235) of enhanced (voor PC 0-255)?

Hij moet voor mooi zwart op Normal staan.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

hier dan ook nog ff een plaatje van de sub...

heb de br's even uit de kast moeten halen omdat daar nu de dune 1.0 en esata schijven staan van Jaco...

net dus the karate kid gekeken van mijn externe hdd en dat werkt echt super...

(flitser gebruikt daarom zie je al die kabels in de kast zitten... krijg dat nooit netjes weggewerkt.. bij gedimd licht uiteraard niet zichtbaar, gelukkig ;)   )

hoekie

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:51:33
Hoe staat je RGB-instelling? Normal (voor video 16-235) of enhanced (voor PC 0-255)?

Hij moet voor mooi zwart op Normal staan.

rgb in de dune speler ?
(of projector?)