The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

En zijn er al resultaten bekend? Werkt het of kun je er nog niets zinnigs over zeggen?
Ziet er iniedergeval erg strak uit...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hoekie

Citaat van: Madhouse op januari 12, 2009, 14:35:58
En zijn er al resultaten bekend? Werkt het of kun je er nog niets zinnigs over zeggen?
Ziet er iniedergeval erg strak uit...

Nadat hij klaar was was de temperatuur 16 graden... (komt door verlichting spots.. dingen zijn 150 - 170 graden!!)

Toen de vloerverwarming aangedaan... en echt in een 10 minuten was het 19 graden...

Nu een uurtje later is het 15 graden... maar er komt gewoon koude lucht van achter het scherm vandaan maar dat ga ik eerdaags met Ge aanpakken en dan denk ik dat beide een enorme verbetering zal geven.

Het voelt gewoon lekker... de warmte straalt langs je lichaam naar boven toe.
Maar goed zitten op het podium en daar zit geen verwarming onder...
Mocht dit niet genoeg zijn kan het altijd nog op het podium....

Madhouse

#952
Citaat van: hoekie op januari 12, 2009, 14:49:25
Nadat hij klaar was was de temperatuur 16 graden... (komt door verlichting spots.. dingen zijn 150 - 170 graden!!)

Toen de vloerverwarming aangedaan... en echt in een 10 minuten was het 19 graden...

Nu een uurtje later is het 15 graden... maar er komt gewoon koude lucht van achter het scherm vandaan maar dat ga ik eerdaags met Ge aanpakken en dan denk ik dat beide een enorme verbetering zal geven.

Het voelt gewoon lekker... de warmte straalt langs je lichaam naar boven toe.
Maar goed zitten op het podium en daar zit geen verwarming onder...
Mocht dit niet genoeg zijn kan het altijd nog op het podium....

Er klinkt eindelijk een positief belletje door huize hoekie! Kun je eindelijk fatsoenlijk een filmpje in je HT kijken....

Ben benieuwd als alles is aangepakt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hoekie

Citaat van: Madhouse op januari 12, 2009, 14:53:27
Er klinkt eindelijk een positief belletje door huize hoekie! Kun je eindelijk fatsoenlijk een filmpje in je HT kijken....

Ben benieuwd als alles is aangepakt.

Nou he... werd ook wel eens tijd hoor... wat een tegenslag kun je hebben als je hoek(ie)stra heet....

Madhouse

Citaat van: hoekie op januari 12, 2009, 14:57:12
Nou he... werd ook wel eens tijd hoor... wat een tegenslag kun je hebben als je hoek(ie)stra heet....

En dan zeker ook nog op de hoek(ie) van de straat wonen...  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hoekie

nee dat niet... ohhh.. dat zal het zijn ;)

HTip

#956
Fijn dat het goed gegaan is :thumbs-up: Nu nog het lek achter je scherm vinden en dan genieten 8)

Handig zo'n Auralex :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Duizenden gaatjes in het scherm, daardoor komt die tocht.
Wel een beetje kortzichtig dat je daar zelf niet achter bent gekomen, Hoekie! ;D ;D ;) :) :P

En zo'n Auralex is inderdaad perfect om mokken op te zetten. ;)
Maareh, mooi HT, die vloerverwarming is inderdaad keurig!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Ik hoop dat het goed gaat, 't is je gegund!

hoekie

Citaat van: HTip op januari 12, 2009, 15:58:10
Fijn dat het goed gegaan is :thumbs-up: Nu nog het lek achter je scherm vinden en dan genieten 8)

Handig zo'n Auralex :P

Yep en die gaan we ook vinden!
Handig he ... hahahaha sub ff in de woonkamer gezet...  oeps.. onder het plafond bij de aanbouw....

hoekie

Citaat van: celerontje op januari 12, 2009, 16:02:49
Duizenden gaatjes in het scherm, daardoor komt die tocht.
Wel een beetje kortzichtig dat je daar zelf niet achter bent gekomen, Hoekie! ;D ;D ;) :) :P

En zo'n Auralex is inderdaad perfect om mokken op te zetten. ;)
Maareh, mooi HT, die vloerverwarming is inderdaad keurig!

hahahaha.... dat ik daar nooit aan gedacht heb :-)
Tja.. als ik niet zo'n scherm had had ik het nooit opgemerkt waarschijnlijk want dan was het helemaal dicht.

Ja.. dacht ff een tafeltje.. kunnen we de auralex wel voor gebruiken... :-)

Vloerverwarming voelt goed aan! Ga zo het tapijt weer terug leggen... hopelijk dat ik de wanden niet raak...

hoekie

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 16:08:23
Ik hoop dat het goed gaat, 't is je gegund!

THX! Dat hoop ik ook... ellende genoeg gehad... en wat krijgen we nog allemaal niet straks in de woonkamer.
Alles weer overhoop... maar goed het is niet anders hebben ons er bij neergelegd (je hebt ook geen andere keus)

Tapijt vanavond ff rustig terug leggen en dan komt Ge over een paar weken nog ff een dagje om zoals gezegd de tocht achter het scherm aan te pakken en op de vloer achter het scherm ff wat groene plaatjes te plaatsen voor tegen de kou uit de grond daar. Ook nog 1 laag isolatie gaat er tegen aan.

Dan de plinten nog ff terug plaatsen... (2 stukjes zijn gebroken maar Ge neemt een nieuwe mee...  :thumbs-up:)

Isolatie kan het dan niet meer aan liggen... en hopelijk vinden we het tochtgat ook... maar daar ben ik van overtuigd!

celerontje

Neemt Gé meetapparatuur me?
Misschien helpt een IR camera goed, dat gebruiken ze ook om warmtelekken in huizen te vinden.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: celerontje op januari 12, 2009, 21:29:36
Neemt Gé meetapparatuur me?
Misschien helpt een IR camera goed, dat gebruiken ze ook om warmtelekken in huizen te vinden.

Dat denk ik niet... weet niet eens of die dat heeft...

Maar met de hand voelen we de lek ook wel denk ik...

GTDesign

Mocht er ergens een gaatje zitten in de eerste laag afdek folie is dat moeilijk op te sporen.
Daarom zet ik er als voorzorg nog een nieuwe laag afdekfolie in die geheel verlijmt wordt  zodat er nog geen schaamluis meer naar binnen kan.  ;D

JeKa

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2009, 22:32:26
Mocht er ergens een gaatje zitten in de eerste laag afdek folie is dat moeilijk op te sporen.
Daarom zet ik er als voorzorg nog een nieuwe laag afdekfolie in die geheel verlijmt wordt  zodat er nog geen schaamluis meer naar binnen kan.  ;D
Kan je er voor mij ook een onderbroek van maken dan?  ;D

hoekie

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2009, 22:32:26
Mocht er ergens een gaatje zitten in de eerste laag afdek folie is dat moeilijk op te sporen.
Daarom zet ik er als voorzorg nog een nieuwe laag afdekfolie in die geheel verlijmt wordt  zodat er nog geen schaamluis meer naar binnen kan.  ;D

hahahahaha... nou ik ben benieuwd!
vind je van de vloerverwarming Ge ?

hoekie

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 22:36:42
Kan je er voor mij ook een onderbroek van maken dan?  ;D

;D
Als het allemaal af is zal ik een keer een mini meet en greet organiseren...

GTDesign

Citaat van: hoekie op januari 13, 2009, 07:12:02
hahahahaha... nou ik ben benieuwd!
vind je van de vloerverwarming Ge ?

Ziet er erg goed uit en ook netjes gewerkt zo te zien.
Voel de warmte hier al.  ;D

hoekie

Citaat van: GTDesign op januari 13, 2009, 07:30:42
Ziet er erg goed uit en ook netjes gewerkt zo te zien.
Voel de warmte hier al.  ;D

hahahaha...
ja zeer netjes gewerkt door Jacob van speedheat.
heeft de stopcontacten uit het podium gehaald voor doorvoer bekabeling en de stopcontacten (die met klemmetjes vastzaten van binnenuit) weer netjes terug geplaats met schroefjes. Kapje erop en klaar.

Echt geweldig. Ziet geen kabeltje lopen en de stopcontacten zijn ook nog vrij voor gebruik.

denoontje

Geweldig....zo'n vloerverwarming.....

Dat wordt lekker film kijken...nog maar hopen dat de vries weer even terug komt ;-)


hoekie

Citaat van: denoontje op januari 13, 2009, 08:59:45
Geweldig....zo'n vloerverwarming.....

Dat wordt lekker film kijken...nog maar hopen dat de vries weer even terug komt ;-)



Voelt goed aan...
Vanavond weer ff tapijt terug leggen, gisteravond geen tijd voor gehad.

Nou die kou mag van mij wel weg blijven hoor...

Gisteravond was het 10,5 graad in de bios...

Madhouse

Citaat van: hoekie op januari 13, 2009, 09:50:41
Voelt goed aan...
Vanavond weer ff tapijt terug leggen, gisteravond geen tijd voor gehad.

Nou die kou mag van mij wel weg blijven hoor...

Gisteravond was het 10,5 graad in de bios...

Ik hoop voor je met vloer verwarming uit?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hoekie


Dreamer

En...hoe bevalt de vloerverwarming totnutoe?