Muziek shootout 22 juni 2008 bij Audioloog

Gestart door hifiman, mei 19, 2008, 13:57:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2008, 11:11:09
Oke... dan weet ik er in ieder geval van als ik bij mij in de tuin de muziek hoor klinken.  ;D
;D Als je een keer tijd (en zin) hebt zie ik je wel eens verschijnen!  :)

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op mei 25, 2008, 12:24:04
;D Als je een keer tijd (en zin) hebt zie ik je wel eens verschijnen!  :)
Een nin-jutsu warrior verschijnt niet....maar maakt gebruik van de 'Ka Ton Jisu' :-X

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

#77
Citaat van: scrutinizer op mei 26, 2008, 10:32:50
Een nin-jutsu warrior verschijnt niet....maar maakt gebruik van de 'Ka Ton Jisu' :-X
Ik zal mijn nun-chaku's maar alvast tevoorschijn halen  :P (ik had overigens de schuimrubber versie  ;D )

oud_account_1

De Ninja is vooral in je Dat-Sun geinteresseerd :D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op mei 26, 2008, 10:40:42
Ik zal mijn nun-chaku's maar alvast tevoorschijn halen  :P
Beware!!!  ::)......and dont wake up with the "Zomby Woof" behind your eyes. ;)

Anton.

P.S. @ squadra: In de tijd van Iga wel.....nu meer in je Nis-San. 8)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: squadra op mei 26, 2008, 10:45:47
De Ninja is vooral in je Dat-Sun geinteresseerd :D
Dan hebben ze pech, ik rij Kia  ;D

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op mei 26, 2008, 10:40:42
Ik zal mijn nun-chaku's maar alvast tevoorschijn halen  :P (ik had overigens de schuimrubber versie  ;D )
Als je die ter beschikking heb, vanwaar dan al die moeilijkheden met een PC.....for Roomcorrection purposes? :P

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: scrutinizer op mei 26, 2008, 10:32:50
Een nin-jutsu warrior verschijnt niet....maar maakt gebruik van de 'Ka Ton Jisu' :-X

Anton.


Je bedoelt bij gebrek aan........dan maar in de rook van de barbeque.... :P ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: scrutinizer op mei 26, 2008, 11:03:35
Als je die ter beschikking heb, vanwaar dan al die moeilijkheden met een PC.....for Roomcorrection purposes? :P
Welke moeilijkheden  ???  ::)

Overigens heb ik die nun-chaku's al lang niet meer, stamt nog uit de tijd dat ik nog sportief was en ik kan je verzekeren, dat is erg lang geleden  ;D

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op mei 26, 2008, 11:12:15
Welke moeilijkheden  ???  ::)

Overigens heb ik die nun-chaku's al lang niet meer, stamt nog uit de tijd dat ik nog sportief was en ik kan je verzekeren, dat is erg lang geleden  ;D
Ik doelde eigenlijk meer op de onregelmatigheid bestrijding van de in trilling gebrachte luchtmoleculen in su casa.

@ Erik: There is more than meets the eye..... 8)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

#85
Citaat van: scrutinizer op mei 26, 2008, 11:21:16
Ik doelde eigenlijk meer op de onregelmatigheid bestrijding van de in trilling gebrachte luchtmoleculen in su casa.
Ik ben die moleculen inderdaad nog niet helemaal de baas  ::)

tiptop

Citaat van: scrutinizer op mei 26, 2008, 10:32:50
Een nin-jutsu warrior verschijnt niet....maar maakt gebruik van de 'Ka Ton Jisu' :-X

Anton.


LOL

Dat is precies wat Ronald doet als wij komen. Alleen noemt hij het BBQ. ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

LittleNinja

 ;D

@Audioloog

Ik denk dat ik misschien komende zaterdag even langs wandel..
Indien mogelijk.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: LittleNinja op mei 26, 2008, 18:56:33
;D

@Audioloog

Ik denk dat ik misschien komende zaterdag even langs wandel..
Indien mogelijk.  ;)

...over het dak  :-X

Ik kan nog een cdtje meenemen met een hitje uit 1974 van Carl Douglas.... :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

#89
Citaat van: LittleNinja op mei 26, 2008, 18:56:33
;D

@Audioloog

Ik denk dat ik misschien komende zaterdag even langs wandel..
Indien mogelijk.  ;)
Oei  ;D Alhoewel je zeker welkom bent in huize audioloog gaat het nu wel heel erg druk worden vrees ik  ::) Kom anders rond BBQ tijd langs (buiten is ook meer plek) en pik een sate'tje mee  :)

Edit: misverstandje, je had het over komende zaterdag 31 mei en niet de 22e juni :P

LittleNinja

Citaat van: Audioloog op mei 26, 2008, 21:26:59
Oei  ;D Alhoewel je zeker welkom bent in huize audioloog gaat het nu wel heel erg druk worden vrees ik  ::) Kom anders rond BBQ tijd langs (buiten is ook meer plek) en pik een sate'tje mee  :)

Dat is prima hoor. We houden er wel even contact over.

Groet,
Dennis
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op mei 27, 2008, 07:02:52
Dat is prima hoor. We houden er wel even contact over.

Groet,
Dennis
Is goed  ^-^

hifiman

Ik stuur jullie zo even een PM met mijn adresgegevens  ^-^

LittleNinja

Citaat van: Audioloog op juni  8, 2008, 10:34:14
Ik stuur jullie zo even een PM met mijn adresgegevens  ^-^

Ja, graag. Bedankt!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman


hifiman

Het belangrijkste van alles is geregeld! Ik heb alvast een zak krentenbrood mix en krenten en rozijnen gehaald  :D

tiptop

Citaat van: Audioloog op juni  9, 2008, 10:19:22
Het belangrijkste van alles is geregeld! Ik heb alvast een zak krentenbrood mix en krenten en rozijnen gehaald  :D

Dat smaakt toch niet op de bbq? ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

molle

Citaat van: tiptop op juni 11, 2008, 21:24:15
Dat smaakt toch niet op de bbq? ;D

Indien verwerkt in de satésaus misschien wel ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

hifiman

Citaat van: molle op juni 13, 2008, 10:46:18
Indien verwerkt in de satésaus misschien wel ;D
Krentenbroodje pinda graag  ;D

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4