panorama's

Gestart door gvy, april 19, 2008, 02:01:47

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MaxxMark

Idd super foto! Wekt een toffe sfeer. Beetje dark, en toch knus.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

cueball

Wel Daxie, gefeliciteerd, dit vind ik één van de mooiste ht's die ik ooit al gezien heb, helemaal mijn stijl, knap !!!

gvy

#327
Dag allemaal,

Ik heb de voorbije maanden het panoramatopic een beetje verwaarloosd.
Ik ben nogal druk doende geweest met een aantal andere dingen zoals zonnepanelen,zwembad,oldtimer....... en dus kwam het HT forum een beetje op het achterplan.
De HT echter niet  (veel films gekeken)

Afijn,
Om het goed te maken zijn hier de panorama's die de voorbije maanden zijn gepost.
Ik heb ze ook in de 1e post bijgevoegd.

Toffe kamer


Erg leuke HT, Dit vraagt naar meer foto's.


Hier zijn een paar mooie kunstwerken bijgekomen aan de muur
Erg sfeervolle foto ook


De kamer vanuit een andere hoek , altijd leuk:



De schitterende HT van Daxie. (Ik ga binnenkort toch eens langskomen, ik bel nog)


Ondertussen is er in de woonkamer bij mezelf ook een 46" panasonic plasmascherm gekomen tussen de 2 electrostaten , dus die foto heb ik ook geupdated.


Groetjes
Geert

HTip

Welkom terug Geert :thumbs-up:

Jij hebt naast een prachtige HT ook een erg mooie en sfeervolle woonkamer :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

gvy

Citaat van: HTip op december 31, 2009, 08:48:09
Welkom terug Geert :thumbs-up:

Jij hebt naast een prachtige HT ook een erg mooie en sfeervolle woonkamer :worship:

Bedankt hoor,

Jij bent nog altijd goed bezig. Mooi die DVD rekken. Ik vind RVS een heel mooi materiaal. In d'ondergrondse heb ik ook hier en daar RVS verwerkt.

Je nieuwe pano staat er ondertussen bij vooraan



Geert

daxie

Leuk je weer terug te zien Geert! Ik stel voor dat je eens langs komt als mijn Emotiva binnen is (tweede week van januari)! Prettige feesten, W

HTip

Citaat van: gvy op december 31, 2009, 14:25:34
Bedankt hoor,

Jij bent nog altijd goed bezig. Mooi die DVD rekken. Ik vind RVS een heel mooi materiaal. In d'ondergrondse heb ik ook hier en daar RVS verwerkt.

Je nieuwe pano staat er ondertussen bij vooraan



Geert
Die heb je snel geschoten ;) Bedankt weer Geert :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Leuk je weer te zien en de resultaten van anderen. Dit topic blijft gaaf!! :pompom:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

SpeedyAndré

#333
Ik heb eens geëxperimenteerd met m'n gsm die ook panorama's maakt :)

Als ie te groot/breed is dan hoor ik het wel ;)
Hij kan 5040x1428 als het moet  :tongue2:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

gvy

#334
Hij staat er bij André




Geert

SpeedyAndré

Mooi, leuk voor de anderen :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

HTip

Goede poging André 8)

Dat er 2010 maar veel pano's worden gemaakt :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

gvy

#337
Hoy,

Om een beetje leven in dit topic te houden en ook voor "de sport", heb ik nogmaals m'n woonkamer gefotografeerd.
De pano is opgebouwd uit 29 foto's via photostitch samengesmolten tot 1 pano.

Ik heb gefotografeerd met een simpel HP photosmart toestelletje, zonder flits en uit de vrije hand.
De pano is nabehandeld met PhotoFiltre qua contrast, kleurbalans en gammacorrectie en is daarna netjes uitgeknipt.

Centraal in de zithoek staat een groot zelfbouwmeubel.
In het midden van het meubel zit een grote downfiring subwoofer, gebouwd rond een adire audio shiva en een hypex amp.
Links en rechts staan bovenop het meubel 2 zelfbouw electrostaten. Eronder zitten de wooferkasten en de electronica voor de ESL's + filter. Achter de ESL panelen zitten dimbare spots ingewerkt
In de kast staat de stereo,dvd,tuner etc....
de schuiven zijn op maat gemaakt om zoveel mogelijk CD's te kunnen bevatten.
Bovenop het meubel staat een 46" panasonic plasma.

Deze woonkamer bevindt zich boven de  kelder HT  d'ondergrondse



Geert

Robbert54

aparte inrichting! mooi! is die bank nou zo mega groot of lijkt dat zo door de pano?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

gvy

#339
De pano vergroot ruimtes uit, doordat ie een groter dan normaal gezichtsveld toont.
De bank is evenwel niet bepaald klein : 3m in de ene richting en 3.2m in de andere.
Het meubel meet 3.5m lengte.


Geert

Robbert54

dat vind ik nog best wel groot ;D maar mooie pano!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Ik zal binnenkort eens een update posten, ben een half jaar geleden verhuisd namelijk.  ;)

amanda

Leuke topic, alleen......... soms doet het pijn aan m'n ogen  :sarcasm:

Dit is nou niet echt de manier om een pano te showen en sommige zijn wel erg slecht gestitched!

Sicco

Nou, laat dan eens even zien hoe het volgens jou wel moet :D
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

amanda

Citaat van: Sicco op maart 11, 2010, 09:59:58
Nou, laat dan eens even zien hoe het volgens jou wel moet :D

Kijk maar hier:
http://www.studioamanda.nl/ls/360/

Is me "oude" installatie, zal van de week even een nieuwe maken want dit was meer een test om een filmpje er in te krijgen  :bigsmile:

Koen K

Jeetje... Gaaf zeg  :o

Valkyrie

Ben je met een "Google Streetview-auto" je huis ingereden. :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sicco

Tja, zo kan het ook :D
Een beetje reclame voor je bedrijfje is ook nooit weg toch? ;)
Maar serieus heel cool gedaan. Wel te druk voor mij met al die beesten :P
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

amanda

Bedankt hoor voor de complimentjes  ::)

Binnenkort zal ik een nieuwe maken met mijn surroundset op de kiek, en die beesten.... ook goed voor de akoestiek  :P