panorama's

Gestart door gvy, april 19, 2008, 02:01:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Sicco op november 28, 2008, 14:18:43
Hoewel mijn TV momenteel even weg is ter reparatie, plaats ik hier toch een panoramaatje van hoe het er normaal gesproken uitziet :)

Een link naar de (hele) grote versie: http://www.mpday.nl/ftp/median/HT/woonkamer_pano.jpg


Mooie panoramafoto Sicco 8) Erg sfeervol...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

gvy


Inderdaad erg sfeervol

Hij staat er vooraan bij



bedankt
Geert

Sicco

HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

hifiman

Even een update van de mijne  8)

reza

Typisch Ge scherm.
Straalt de kwaliteit van af, heerlijk die dikke zwarte randen. Mooi scherm!!
Maar ik vind hem wel erg hoog hangen, of lijkt dat maar zo?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

sj0er-D

Citaat van: reza op december  7, 2008, 17:10:44
Typisch Ge scherm.
Straalt de kwaliteit van af, heerlijk die dikke zwarte randen. Mooi scherm!!
Maar ik vind hem wel erg hoog hangen, of lijkt dat maar zo?
mooi ding inderdaad. over dat hoge ben ik het wel met je eens..

gvy

Ik heb hem er vooraan bijgezet.

Ik heb de vorige foto laten staan, of zie je die liever verwijderd?


Hier de nieuwe


Geert

reza

ik vind eigenlijk dat dit topic een sticky moet worden!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Citaat van: reza op december  8, 2008, 23:26:19
ik vind eigenlijk dat dit topic een sticky moet worden!!
Goed idee! Helemaal mee eens :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

-Freek-

Citaat van: reza op december  8, 2008, 23:26:19
ik vind eigenlijk dat dit topic een sticky moet worden!!
Ben ik het ook mee eens!

Met veel credits natuurlijk voor gvy, omdat hij er echt veel werk van heeft gemaakt!

hifiman

Citaat van: reza op december  7, 2008, 17:10:44
Maar ik vind hem wel erg hoog hangen, of lijkt dat maar zo?
De TV moest er ook nog onder kunnen en het doek moet ook nog zichtbaar zijn vanaf de zijkanten (speakers!) voor de eventuele meekijk visite. Een compromis dus maar eentje waar prima mee te leven valt  ;)

hifiman

Citaat van: gvy op december  8, 2008, 18:35:00
Ik heb de vorige foto laten staan, of zie je die liever verwijderd?
Bedankt! Wat mij betreft blijft tie lekker staan hoor  ;D

denoontje

Citaat van: gvy op november 26, 2008, 23:09:12
Ha,

Ik heb Denoontjes HT in z'n topic gespot en eruitgevist.

De foto had wel wat probleempjes in de linkerbovenhoek van het scherm, die volledig weg was .
Ik heb dat een beetje gereconstrueerd. t'is niet perfect, maar de HT zelf maakt veel goed  ;).

Hij staat er vooraan bij



groeten
Geert

He zie dit ineen :-)
Alleen de foto zie ik niet (zit op mijn werk)
Zal vanavond een thuis kijken.

Ik wil anders nog steeds eens een panorama maken in adobe, wellicht wordt die perfect.probleem zit 'm in 2 foto's denk ik; kleur is net wat anders (heb niet geflitst en lange sluitertijd genomen, maar toch waren ze geler)

gvy

Citaat van: denoontje op december  9, 2008, 13:02:28
He zie dit ineen :-)
Alleen de foto zie ik niet (zit op mijn werk)
Zal vanavond een thuis kijken.

Ik wil anders nog steeds eens een panorama maken in adobe, wellicht wordt die perfect.probleem zit 'm in 2 foto's denk ik; kleur is net wat anders (heb niet geflitst en lange sluitertijd genomen, maar toch waren ze geler)

Met wat hulp van Garmir is het een hele mooie pano geworden. ;)
Maar een nieuwe pano (uit andere kijkhoek of zo) is altijd welkom.

Geert

gvy

#214
Citaat van: -Freek- op december  8, 2008, 23:37:49
Ben ik het ook mee eens!

Met veel credits natuurlijk voor gvy, omdat hij er echt veel werk van heeft gemaakt!

Bedankt, ik doe het graag hoor.
En het topic staat er vooral door de foto inbreng van iedereen.
We zien hier toch graag pics .....

Af en toe een nieuwe pano en t'blijft vanzelf sticky  ;D

Geert


Bizar.... Ik ben aan het posten en toch sta ik offline?

denoontje

Citaat van: denoontje op december  9, 2008, 13:02:28
He zie dit ineen :-)
Alleen de foto zie ik niet (zit op mijn werk)
Zal vanavond een thuis kijken.

Ik wil anders nog steeds eens een panorama maken in adobe, wellicht wordt die perfect.probleem zit 'm in 2 foto's denk ik; kleur is net wat anders (heb niet geflitst en lange sluitertijd genomen, maar toch waren ze geler)

ziet er goed uit!

gvy

#216
Waanzinnig :crazy:

Molle's Pitch Black doet zijn naam alle eer aan.
Autostitch slaagt er echt niet in deze donkere ruimte te stitchen. Het programma heef gewoon geen aanknopingspunt om aan de stitch te beginnen.

Dus heb ik manueel de foto's die Sven me heeft opgestuurd aan elkaar gekleefd en een beetje bijgewerkt.
En nee, het zijn geen zwart wit foto's.... Ik heb niets aan de kleuren gewijzigd.

Schitterend,  .





Ze staan er vooraan eveneens bij

groetjes
Geert

molle

Is gewoon donker zoal het hoeft te zijn in een bioscoop he >:D ;D
Thx Geert ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sol

That's how it has to be done. ;D

Klasse set, naamgenoot. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

HTip

Citaat van: gvy op januari 24, 2009, 11:22:13
Waanzinnig :crazy:

Molle's Pitch Black doet zijn naam alle eer aan.
Autostitch slaagt er echt niet in deze donkere ruimte te stitchen. Het programma heef gewoon geen aanknopingspunt om aan de stitch te beginnen.

Dus heb ik manueel de foto's die Sven me heeft opgestuurd aan elkaar gekleefd en een beetje bijgewerkt.
En nee, het zijn geen zwart wit foto's.... Ik heb niets aan de kleuren gewijzigd.

Schitterend,  .





Ze staan er vooraan eveneens bij

groetjes
Geert

Mooi gedaan Geert! Knap dat je kan wat autostitch niet kan :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

gvy

#220
HoHo,

Ik ben vereerd, ik zie dat "panorama's" een sticky is geworden. :thumbs-up:
Het begint natuurlijk een mooie verzameling te worden van de diverse HT's hier op het forum.

Dus komaan; laat komen die pano's.
En voor wie het niet ziet zitten om zelf een pano te maken, die mag ook gewoon de foto's naar mij doormailen. Ik bewerk ze dan wel. Probeer wel rekening te houden met de tips in de eerste post, als je foto's maakt.

Resolutie hoeft niet zo hoog te zijn. Ik verklein uiteindelijk toch alle pano's naar een standaard grootte van 800, zodat de eerste blz met alle foto's nog snel genoeg opent

Citaat van: HTip op januari 24, 2009, 18:05:56
Mooi gedaan Geert! Knap dat je kan wat autostitch niet kan :thumbs-up:

Merci,
Jouw HT is ondertussen ook al een stap verder afgewerkt... tijd voor nog een pano?


Geert

JeKa

't is een sticky geworden zie ik  :thumbs-up:

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Citaat van: JeKa op januari 24, 2009, 23:10:14
't is een sticky geworden zie ik  :thumbs-up:
Super! Volledig verdiend :thumbs-up:

Citaat van: gvy op januari 24, 2009, 23:01:12
Merci,
Jouw HT is ondertussen ook al een stap verder afgewerkt... tijd voor nog een pano?

Geert
Ik heb 2 afzonderlijke gemaakt, van de voorkant en achterkant. Helemaal zal ik ook nog een keer doen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jaco

Citaat van: gvy op januari 24, 2009, 23:01:12
Ik ben vereerd, ik zie dat "panorama's" een sticky is geworden. :thumbs-up:
Het begint natuurlijk een mooie verzameling te worden van de diverse HT's hier op het forum.

Voor al je goede werk heb ik er een stickey van gemaakt, bedankt.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm