Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

JeKa

Citaat van: sr7000 op november 16, 2009, 23:57:34
Was wederom gezellig O0 Volgende keer weer bij mij? Moet zeggen dat je het allemaal enorm smaakvol hebt ingericht! :wub: Wel grappig ook dat je nu nog maar 5 minuten van m'n huis af woont. Oftewel moeten we vaker doen!

Bedankt man! Was zeker leuk en doen we vaker!

Lex Groningen

Staat inderdaad erg leuk zo. Wordt toch tijd dat ik eens bij je langs kom.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

sr7000

Citaat van: Alex Groningen op november 19, 2009, 06:55:08
Staat inderdaad erg leuk zo. Wordt toch tijd dat ik eens bij je langs kom.

Ik kan het zeker aanraden O0 @ Jeroen: wat waren ook al weer de bands die ik leuk vond? (ik weet het:ik had het moeten opschrijven)
-Die zangeres met die harp, was erg apart.
-En je had ook iets van"kings of nog iets?"
En nog wat bands waarvan ik zei dat ik ze leuk vond.
Als je nog weet wat ik bedoel zou ik graag de namen willen weten.

De cd waar ik het over had is Steven Wilson met Insurgentes. Lijkt me echt iets voor jou!

JeKa

-Joanna Newsom was met de harp
-Kings of convenience
-Fink
-Angus & Julia Stone

Verder weet ik niet echt meer wat je leuk vond!

@Alex; zijn voor jou ook aanraders trouwens! Nog een paar in die richting;
-The Whitest Boy Alive
-Alela Diane
-Eels
-Feist

Lex Groningen

Citaat van: JeKa op november 19, 2009, 19:36:39
@Alex; zijn voor jou ook aanraders trouwens! Nog een paar in die richting;
-The Whitest Boy Alive
-Alela Diane
-Eels
-Feist

Dus dat komt in de buurt van wat hier toen bij mij thuis hebben beluisterd? Wil zaterdag toch even naar Hemmes, kan ik ze gelijk mooi even beluisteren.
Bedankt voor de tip.
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/

JeKa

Citaat van: Alex Groningen op november 19, 2009, 21:26:09
Dus dat komt in de buurt van wat hier toen bij mij thuis hebben beluisterd? Wil zaterdag toch even naar Hemmes, kan ik ze gelijk mooi even beluisteren.
Bedankt voor de tip.

Onder andere, maar ook de bovenste rij. Ben ook wel benieuwd wat jij van Joanna Newsom vindt dan.

Lex Groningen

Citaat van: JeKa op november 19, 2009, 21:37:21
Onder andere, maar ook de bovenste rij. Ben ook wel benieuwd wat jij van Joanna Newsom vindt dan.

Laat het me maandagavond dan maar horen, ben benieuwd.

advr

Citaat van: JeKa op oktober 29, 2009, 22:45:22
Tijd voor wat foto's van mijn appartement! Het is nog steeds een beetje kaal, maar alle op z'n tijd, want helaas is mijn studentenbudget niet oneindig....

je moet eens weten hoe ik er als student bij heb gezeten :nervous:.... dit ziet er toch goed uit?? :xmas:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Koen K

Vind ik ook... Met zo'n appartement heb je toch niet te klagen... ;)

sr7000

Citaat van: JeKa op november 19, 2009, 19:36:39
-Joanna Newsom was met de harp
-Kings of convenience
-Fink
-Angus & Julia Stone

Verder weet ik niet echt meer wat je leuk vond!

Dat waren ze inderdaad: thanks! O0

JeKa

Citaat van: advr op november 20, 2009, 08:16:16
je moet eens weten hoe ik er als student bij heb gezeten :nervous:.... dit ziet er toch goed uit?? :xmas:
Citaat van: Koen K op november 20, 2009, 09:07:38
Vind ik ook... Met zo'n appartement heb je toch niet te klagen... ;)

Ben er ook erg blij mee en klagen doe ik dan ook niet!  :worship:
Neemt niet weg dat er altijd wat te wensen blijft  ;)

Citaat van: sr7000 op november 20, 2009, 10:07:24
Dat waren ze inderdaad: thanks! O0

You're welcome!

Lex Groningen

Was gisteren gezellig en leuk. Alleen jammer dat de tijd weer eens zo snel voorbij ging. De muziek die we gisteren beluisterd hebben was erg lekker om naar te luisteren, maar goed zitten qua muziek smaak aardig op één lijn. Zal de aankomende weken eens achter de diverse cd´s aangaan waarvan je me een lijstje hebt meegegeven.

Zal deze week nog even de Playstation game bij je in de bus doen.

sr7000

Zo: m'n set is al weer aan het inspelen om je straks weer te ontvangen  :pompom:

JeKa

Citaat van: sr7000 op februari  4, 2010, 19:09:33
Zo: m'n set is al weer aan het inspelen om je straks weer te ontvangen  :pompom:

Klonk erg lekker Jaap en het was ook gezellig!

sr7000

Hey Jeroen,

Bedankt voor de complimenten! Het was inderdaad weer gezellig. Lekker een avondje muziekjes luisteren en biertjes drinken. Leuk toch  :clapping: Ik denk dat ik die cd die jij bij je had ook maar eens moet aanschaffen:klonk ook erg lekker.
Moeten we vaker doen: ik ben ook wel benieuwd wat de Proton met jouw speakers doet.

JeKa

Een kleine update en voor mij ook een upgrade te melden. Gisteren heb ik mijn centerspeaker en tv-meubel met plakplastic (gedeeltelijk) wit gemaakt en het resultaat is zeer naar mijn zin! Zo wordt m'n set beetje bij beetje wat minder kolossaal in het aanzicht. Volgende stap de fronts......?

JeKa

Dit was de oude situatie:

Martijnst1990

Apart zeg, wel mooi zo! Vind de zwarte voorkant en witte rand een mooie combinatie met je center. Ben benieuwd hoe het totaal eruit ziet als de fronts ook gedaan zijn.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

sr7000

Mooi hoor! O0. Ik zou de fronts wel zwart laten trouwens. Maar wel mooi, dat het zwart van de kast en het zwart van de tv nu een beetje gescheiden is. Ziet er meteen wat ruimer uit! Nice!

JeKa

Citaat van: Martijn90 op februari  9, 2010, 18:27:03
Apart zeg, wel mooi zo! Vind de zwarte voorkant en witte rand een mooie combinatie met je center.
Citaat van: sr7000 op februari  9, 2010, 18:27:18
Mooi hoor! O0. Maar wel mooi, dat het zwart van de kast en het zwart van de tv nu een beetje gescheiden is. Ziet er meteen wat ruimer uit! Nice!

Thanks! Wat ik zelf erg mooi vind is dat de apparatuur wegvalt door de zwarte binnenkant van het meubel. Ik had dit een keer gezien hier op het forum, volgens mij een meubel gemaakt door Good2beHome en vond dat erg geslaagd. Et voila!

Citaat van: Martijn90 op februari  9, 2010, 18:27:03
Ben benieuwd hoe het totaal eruit ziet als de fronts ook gedaan zijn.
Citaat van: sr7000 op februari  9, 2010, 18:27:18
Ik zou de fronts wel zwart laten trouwens.

Ach, proberen kan altijd, dat is het mooie van deze methode.  ;) Ik weet bijna zeker dat ik wit mooier ga vinden dan zwart, enige twijfel is dat het bij mijn fronts lastiger te doen is aangezien ik niet alles met één lap folie kan doen en dus naden of overlap ga krijgen ergens (en dan niet op de achterkant...).

HTip

Heb je mooi gedaan. Past erg goed bij je meubel. Ik weet niet of je de fronts ook moet doen, maar het zal denk ik ook mooi combineren. Ben je niet bang voor teveel reflectie op je TV?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: HTip op februari  9, 2010, 22:58:50
Heb je mooi gedaan. Past erg goed bij je meubel. Ik weet niet of je de fronts ook moet doen, maar het zal denk ik ook mooi combineren. Ben je niet bang voor teveel reflectie op je TV?

Dank je.  :)
Als ik zie hoe weinig reflectie mijn center geeft maak ik me daar niet zo druk om.

HTip

Citaat van: JeKa op februari  9, 2010, 23:05:47
Als ik zie hoe weinig reflectie mijn center geeft maak ik me daar niet zo druk om.
Dan zou ik het gewoon proberen. Je kan overigens ook plakvilt gebruiken. Is volgens mij ook in wit verkrijgbaar. Naden zie je daar denk ik minder op.

Ben benieuwd naar het eindresultaat...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Douma

Cool man! Dat is een goede zet geweest om je meubel te beplakken. Binnenkort maar eens in het echt aanschouwen.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Ik krijg het weekend een logeetje.....  O0