Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

JeKa

JeKa

Tijd voor wat foto's van mijn appartement! Het is nog steeds een beetje kaal, maar alle op z'n tijd, want helaas is mijn studentenbudget niet oneindig....

JeKa

.

Robbert54

wauw! mooi man! stoer ook met die kratjes :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Valkyrie

Als student is dit echt niet slecht!! ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

S@m

denoontje

Citaat van: JeKa op oktober 29, 2009, 22:45:22
Tijd voor wat foto's van mijn appartement! Het is nog steeds een beetje kaal, maar alle op z'n tijd, want helaas is mijn studentenbudget niet oneindig....

Toen ik student was moest ik tevreden zijn met een huurkamer van 3,5 bij 3,5 en gedeelde keuken en badkamer...
En daarin en denon reciever en cassettedeck en een setje Wharfdales delte 50.2 en een klein zw tv-tje
poeeehh.

Je hebt het goed voor elkaar hoor ;-)

JeKa

Citaat van: The Vampire op oktober 30, 2009, 01:49:36
wauw! mooi man! stoer ook met die kratjes :clapping:

Vind ik zelf ook erg cool. Ik had/heb nogal de neiging om alles heel strak in te richten, maar door dit soort details komt er wat meer leven in.
Citaat van: Fabian92 op oktober 30, 2009, 07:45:16
Zeker niet verkeerd  :happy:
Citaat van: Valkyrie op oktober 30, 2009, 08:20:55
Als student is dit echt niet slecht!! ;)
Citaat van: S@m op oktober 30, 2009, 08:54:09
Gezellig..!
Citaat van: denoontje op oktober 30, 2009, 08:56:35
Toen ik student was moest ik tevreden zijn met een huurkamer van 3,5 bij 3,5 en gedeelde keuken en badkamer...
En daarin en denon reciever en cassettedeck en een setje Wharfdales delte 50.2 en een klein zw tv-tje
poeeehh.

Je hebt het goed voor elkaar hoor ;-)

Bedankt voor alle complimenten, leuk!

Ik besef me ook echt wel goed dat ik niet mag klagen  :worship:

JeKa

Ik vond mijn set nogal aanwezig in mijn kamer, dus ik heb samen met Douma de zaag in mijn meubel gezet. Ook hebben we de tv opgehangen. Het resultaat vind ik zelf echt super, het oogt veeeeeel eleganter!

Eerste foto is voor, de anderen na de verbouwing

Robbert54

:worship: flinke verbetering zo! ziet er superstrak uit! :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

veel beter..alleen die kratjes....ik vind het minder

JeKa

Citaat van: denoontje op november  7, 2009, 18:27:13
veel beter..alleen die kratjes....ik vind het minder

Dat maakt het juist een beetje levendig, maar smaken verschillen natuurlijk!  :)

S@m

Mooie set, maar ben het met Denoontje eens...een tweetal mooie, bv teakhouten tafeltjes zou het imo 'af' maken... ;)

JeKa

Citaat van: S@m op november  7, 2009, 19:07:10
Mooie set, maar ben het met Denoontje eens...een tweetal mooie, bv teakhouten tafeltjes zou het imo 'af' maken... ;)

En dat is nou precies wat ik niet wil  :tongue2:

S@m

Citaat van: JeKa op november  7, 2009, 19:08:11
En dat is nou precies wat ik niet wil  :tongue2:

Lekker zelluf weten... 8)

Maar een tafeltje of 2 in de uitvoering van je eettafel zou ook mooi zijn... ;)

JeKa

Citaat van: S@m op november  7, 2009, 19:09:52
Lekker zelluf weten... 8)

Maar een tafeltje of 2 in de uitvoering van je eettafel zou ook mooi zijn... ;)

Dat heb ik ook wel overwegen en komt misschien nog wel eens. Echter bevalt deze (wat geboren is als tijdelijke) oplossing zo goed dat ik het wel best vind. Ik heb nog zo veel wensen die hoger op 't lijstje staan....

S@m

Citaat van: JeKa op november  7, 2009, 19:28:19
Ik heb nog zo veel wensen die hoger op 't lijstje staan....

Een nieuw fototoestel..?

Koen K

:laugh:

Goed bezig trouwens, Jeka! Het is er wat mij betreft echt op vooruit gegaan :smile:

JeKa

Citaat van: S@m op november  7, 2009, 19:40:32
Een nieuw fototoestel..?

:D Zijn met mijn iPhone gemaakt, geen zin om m'n camera te pakken.

Citaat van: Koen K op november  7, 2009, 19:42:43
:laugh:

Goed bezig trouwens, Jeka! Het is er wat mij betreft echt op vooruit gegaan :smile:

Thanks!  :thumbs-up:

HTip

Citaat van: JeKa op november  7, 2009, 15:57:51
Ik vond mijn set nogal aanwezig in mijn kamer, dus ik heb samen met Douma de zaag in mijn meubel gezet. Ook hebben we de tv opgehangen. Het resultaat vind ik zelf echt super, het oogt veeeeeel eleganter!

Eerste foto is voor, de anderen na de verbouwing
Helemaal mee eens. Oogt veel beter en rustiger. Goed bezig :thumbs-up:

Vind overigens je tafeltjes een erg leuk idee. Maak het geheel wat nonchalanter ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

sr7000

Ik kreeg net foutmeldingen bij het versturen van een pm, dus ook nog maar even zo: Vanavond lijkt me prima! Uurtje of acht dus?
Lijkt me gezellig!

JeKa

Citaat van: sr7000 op november 16, 2009, 16:43:10
Ik kreeg net foutmeldingen bij het versturen van een pm, dus ook nog maar even zo: Vanavond lijkt me prima! Uurtje of acht dus?
Lijkt me gezellig!

:thumbs-up:

sr7000

:worship:  :clapping:
Oftewel: doen we!

Heb er zin in!

sr7000

Was wederom gezellig O0 Volgende keer weer bij mij? Moet zeggen dat je het allemaal enorm smaakvol hebt ingericht! :wub: Wel grappig ook dat je nu nog maar 5 minuten van m'n huis af woont. Oftewel moeten we vaker doen!