Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

JeKa

Citaat van: -madison- op juni 25, 2009, 17:02:09
Apart :blink:

Haha, wie het lelijk vindt moet het eerlijk zeggen hoor! (ik heb ingecalculeerd dat ongeveer 80% van de forummers het niet mooi vindt ;D)

-madison-

Citaat van: JeKa op juni 25, 2009, 17:06:46
Haha, wie het lelijk vindt moet het eerlijk zeggen hoor! (ik heb ingecalculeerd dat ongeveer 80% van de forummers het niet mooi vindt ;D)

Gelukkig gaat het daar niet om ;) Als jij het maar mooi vind, ik kan met trouwens voorstellen dat het wel leuk in je interieur zou kunnen staan!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

JeKa

Citaat van: -madison- op juni 25, 2009, 17:12:38
ik kan met trouwens voorstellen dat het wel leuk in je interieur zou kunnen staan!

Klopt helemaal  ;)

Crissis

Ik denk overigens dat het bij menig vrouw in de smaak valt!
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

JeKa

Citaat van: Crissis op juni 25, 2009, 17:52:12
Ik denk overigens dat het bij menig vrouw in de smaak valt!

Aangezien ik nogal wat vrouwelijke trekjes vertoon is dat zeker niet uitgesloten  ;D

Starred

Citaat van: JeKa op juni 25, 2009, 17:53:16
Aangezien ik nogal wat vrouwelijke trekjes vertoon is dat zeker niet uitgesloten  ;D

Ongewenste borstgroei? Vervelend   :D

Fabian92

Ziet er niet eens zo slecht uit  :smile:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

MLCinema

Citaat van: JeKa op juni 25, 2009, 17:06:46

Reken mij maar tot die 80%... Wel goed om te lezen dat de integratie perfect is, dat is toch het belangrijkste!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

sr7000

Hey jeroen!

Gaaf dat je nu gelijke speakers rondom hebt: zal lekker klinken met films als LOTR, House of the flying daggers enz.

Enjoy O0

JeKa

Citaat van: Starred op juni 25, 2009, 18:21:46
Ongewenste borstgroei? Vervelend   :D

Nou, scheelt niet veel (gelukkig wel grotendeels door de sportschool  ;))
Citaat van: Fabian92 op juni 25, 2009, 18:53:46
Ziet er niet eens zo slecht uit  :smile:
:pompom:

Citaat van: Kamidioblitz op juni 25, 2009, 19:28:14
Reken mij maar tot die 80%... Wel goed om te lezen dat de integratie perfect is, dat is toch het belangrijkste!
Daar gaat het inderdaad om!

Citaat van: sr7000 op juni 25, 2009, 19:59:41
Hey jeroen!

Gaaf dat je nu gelijke speakers rondom hebt: zal lekker klinken met films als LOTR, House of the flying daggers enz.

Enjoy O0

Kom binnenkort maar luisteren en doe een voorstel voor film met goede surround zou ik zeggen!

Sol

Wel gedurfd hoor, maar geef mij inderdaad maar liever gewoon een fineertje of hoogglansje. :)

Citaat van: JeKa op juni 25, 2009, 20:30:02
Nou, scheelt niet veel (gelukkig wel grotendeels door de sportschool  ;)) :pompom:

Ongewenste borstgroei door sportschool? Hmmm...vreemd! :P :-X
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Citaat van: Sol op juni 25, 2009, 21:28:38
Wel gedurfd hoor, maar geef mij inderdaad maar liever gewoon een fineertje of hoogglansje. :)

Hooglans zou ik ook mooier vinden, maar dat black ash vind ik echt niks

Citaat van: Sol op juni 25, 2009, 21:28:38
Ongewenste borstgroei door sportschool? Hmmm...vreemd! :P :-X

Laat dat ongewenst maar weg  ;)

denoontje

en ik maar denken dat dat motief een betere afstraling van de tweater zou genereren..

als final tweak de bloemen bespuiten met parfum...

Best geinig zo en zeker origineel!

JeKa

Er zitten enkele grote verandering aan te komen. Sommigen leuk, de ander wat minder.

Om maar met het mooie te beginnen, ik ga verhuizen! Heb in de binnenstad van Groningen een riant appartement toegewezen gekregen, dus dat is echt heel vet!

Jammer is alleen wel dat ik daar niet meer kan/wil projecteren. De plek waar de projector dan zou moeten hangen is al in gebruik door openslaande deuren naar mijn slaapkamer en ik heb gewoon geen zin om me in allerlei bochten te wringen om te kunnen projecteren, hoe gaaf ik het ook vind.... (linkje naar de advertentie voor de liefhebber).
In plaats van mijn projector overweeg ik een 50" plasma aan te schaffen.  Ik ben nog niet helemaal zeker of het 50" wordt, want ik wacht even af wat de kijkafstand is. Anders wordt het weer 42".

Plattegrondje van het appartement: En voor wat duidelijkheid, de slaapkamer is 18 m2 en de woonkamer 26 m2. Niet gek voor een studentje in de binnenstad  O0

Valkyrie

De plattegrond ziet er goed uit! :thumbs-up: Is het zo'n oud huisje in het centrum?
Is het niet mogelijk om wat ter verzinnen voor je projector? Ik denk dat je die anders wel heel erg kan gaan missen. Kan je niet hem ophangen aan het plafond? TV is natuurlijk zowiezo handig. ;)

PS Hoe was je stage bij B&O?
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

JeKa

Citaat van: Valkyrie op augustus  3, 2009, 22:24:18
De plattegrond ziet er goed uit! :thumbs-up: Is het zo'n oud huisje in het centrum?
Is het niet mogelijk om wat ter verzinnen voor je projector? Ik denk dat je die anders wel heel erg kan gaan missen. Kan je niet hem ophangen aan het plafond? TV is natuurlijk zowiezo handig. ;)

PS Hoe was je stage bij B&O?

Nee, het is relatief nieuw. Ik schat een jaar of 10 oud. Ik heb gewoon geen zin om allerlei dingent te moeten bedenken. Mijn projector heeft geen lensshift, dus aan het plafond is geen optie helaas. Daar zou dan nog bij komen dat ik weer moet verduisteren en ik kan mijn geld momenteel ook wel beter gebruiken. Een 50" kan denk ik aardig wat goedmaken!

B&O was echt heel vet! Wat een ervaring om daar rond te lopen en het bedrijf van binnen te zien en de sfeer te proeven. Echt een toptijd gehad!

sr7000

Hey Jeroen!

Al een nieuw onderkomen gevonden dus? Als ik zo het plattegrond bekijk lijkt me projecteren nog wel een optie. Alleen het op je juiste hoogte krijgen is misschien nog een beetje tricky. Misschien een beamerlift o.i.d. Lijkt me al snel goedkoper dan een 50" plasma.

Veel succes/sterkte met de verhuizing! Als je hulp nodig hebt, dan weet je me te vinden!

JeKa

Citaat van: sr7000 op augustus  3, 2009, 22:57:51
Hey Jeroen!

Al een nieuw onderkomen gevonden dus? Als ik zo het plattegrond bekijk lijkt me projecteren nog wel een optie. Alleen het op je juiste hoogte krijgen is misschien nog een beetje tricky. Misschien een beamerlift o.i.d. Lijkt me al snel goedkoper dan een 50" plasma.

Veel succes/sterkte met de verhuizing! Als je hulp nodig hebt, dan weet je me te vinden!

Hoi Jaap!

Als ik het ECHT zou willen zou het natuurlijk kunnen. Alles kan, alleen heb ik gewoon geen zin om me daar mee bezig te houden. Wil geen contstructies in mijn huis, vind een proctor aan de wand al lelijk. Een tv moet ik sowieso kopen, want de oude blijft achter bij mijn ex  ;) (dit is een bewuste keus, want dan ik mooi een nieuwe kopen  :D)

Bedankt voor het aanbod!

sr7000

Als je huidige tv sowieso weggaat, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. (Tenzij je net als ik alleen films kijkt)

JeKa

Citaat van: sr7000 op augustus  3, 2009, 23:15:58
Als je huidige tv sowieso weggaat, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. (Tenzij je net als ik alleen films kijkt)

Ik kijk ook nog wel eens tv, al wordt dat minder en minder. Voetbal is eigenlijk het enige dat ik volg. Wel game ik af en toe eens en verder zal het vooral filmkijken zijn.

Zodra het klaar is ben je welkom! (en misschien dus eerder mocht ik hulp nodig hebben  :))

Sol

Er valt toch altijd wel een oplossing te vinden?
En zeker als je zo graag wilt projecteren!
Where's a will, there's a way. :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Citaat van: Sol op augustus  4, 2009, 22:49:30
Er valt toch altijd wel een oplossing te vinden?
En zeker als je zo graag wilt projecteren!
Where's a will, there's a way. :)

Klopt hoor, maar de will is er niet.  ;)

R

50" prima optie ;) is prima mee te leven.

JeKa

Citaat van: R op augustus  5, 2009, 10:11:55
50" prima optie ;) is prima mee te leven.

Denk ik ook wel! Moet alleen wel even kijken of het budget het toelaat wanneer ik ook nog een beetje een fatsoenlijke inboedel wil.....