Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

JeKa

Citaat van: -madison- op maart  2, 2009, 00:15:49
Je gaat weer als een speer ;D Bevalt het projecteren nog goed?

Zekers, verandering is fijn!

Absoluut! Ik zou er niet aan moeten denken om films weer op 42" te kijken.  >:D

-madison-

Citaat van: JeKa op maart  2, 2009, 08:59:29
Zekers, verandering is fijn!

Absoluut! Ik zou er niet aan moeten denken om films weer op 42" te kijken.  >:D

;D

Same here, maar dan op 32''.. Het is echt een hele andere beleving :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

JeKa

Squeezebox ´n Harmony zijn binnen  :music:

De Harmony moet ik nog wat aan wennen. Behalve de kleurendisplay is er niet echt een grote meerwaarde.

De eerste indrukken van de Squeezebox zijn daarentegen erg goed! ik heb ´m net aan de praat, dus een goede uitspraak over de kwaliteit van de weergave kan ik nog niet doen, maar de bediening met mijn iPhone is echt heeeeeel gaaf! Lekker overzichtelijk en mooi de albumhoesjes in beeld. O0

DJ-Foxx

Citaat van: JeKa op maart  3, 2009, 23:18:58.

maar de bediening met mijn iPhone is echt heeeeeel gaaf!

zal het ook met een iTouch werken ? :lookaround:

JeKa

Citaat van: DJ-Foxx op maart  3, 2009, 23:32:37
zal het ook met een iTouch werken ? :lookaround:

Ja, moet kunnen. Moet je iPeng even downloaden.

Douma

CiteerDe eerste indrukken van de Squeezebox zijn daarentegen erg goed! ik heb ´m net aan de praat, dus een goede uitspraak over de kwaliteit van de weergave kan ik nog niet doen, maar de bediening met mijn iPhone is echt heeeeeel gaaf! Lekker overzichtelijk en mooi de albumhoesjes in beeld.  O0

Ben erg benieuwd. Moet binnenkort maar even langskomen. Neem ik meteen de Mitsu mee.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Citaat van: Douma op maart  4, 2009, 09:05:02
Ben erg benieuwd. Moet binnenkort maar even langskomen. Neem ik meteen de Mitsu mee.

Doen we! Zal volgende week ergens worden.

Douma

CiteerDoen we! Zal volgende week ergens worden.

Prima. Wordt het trouwens ook niet eens tijd om naar Emmloord af te reizen met onze projectoren?

JeKa

Citaat van: Douma op maart  4, 2009, 10:11:19
Prima. Wordt het trouwens ook niet eens tijd om naar Emmloord af te reizen met onze projectoren?

Ik denk wel dat ik zover ben. Zal vanavond even kijken op hoeveel uur ik inmiddels zit, maar zal wel rond de 200 zijn.

Douma

Ik nader de 600 al. Hoog tijd voor de 200 uur calibratie.  :P

JeKa

Citaat van: Douma op maart  4, 2009, 12:09:35
Ik nader de 600 al. Hoog tijd voor de 200 uur calibratie.  :P

;D

JeKa

Graag advies mbt tot het op de hdd zetten van mijn muziek: In welk formaat? flac of wav? En als het beter in flac kan, met welk programma dan? eac kan alleen wav volgens mij.

LittleNinja

Nope... Ik gebruik EAC voor het omzetten naar flac. Het vreemde is wel dat je het knopje "MP3" gebruikt. ???
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

JeKa

Citaat van: LittleNinja op maart 13, 2009, 14:40:06
Nope... Ik gebruik EAC voor het omzetten naar flac. Het vreemde is wel dat je het knopje "MP3" gebruikt. ???

ok, dat is inderdaad niet echt logisch te noemen....

MLCinema

Heb je de humax al binnen?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa

MLCinema

Duurt best lang dan nog! Was benieuwd naar je ervaringen namelijk. Wij hebben hem nooit kunnen neerzetten, was binnen mum van tijd uitverkocht.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa

Citaat van: Marc.Visser op maart 13, 2009, 14:58:44
Duurt best lang dan nog! Was benieuwd naar je ervaringen namelijk. Wij hebben hem nooit kunnen neerzetten, was binnen mum van tijd uitverkocht.

Tsja, ze  zijn erg moeizaam leverbaar. Er zit niets anders op dan wachten.

Als hij er is zal je het zeker lezen hoor!

JeKa

Zojuist bericht gekregen dat mijn Humax onderweg is. O0

MLCinema

Dat mocht ook wel een keer! :thumbs-up: Super.

hifiman

Citaat van: LittleNinja op maart 13, 2009, 14:40:06
:blink:

HTip

Citaat van: JeKa op maart 18, 2009, 13:27:26
Zojuist bericht gekregen dat mijn Humax onderweg is. O0
Dan wordt ie dus misschien al morgen bezorgd... :thumbs-up:

Spannend!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: HTip op maart 18, 2009, 18:34:02
Dan wordt ie dus misschien al morgen bezorgd... :thumbs-up:

Spannend!

Yep, hopen dat ze 'm bij de buren dumpen, want wij zijn allebei aan het werk......Ik HAAT wachten.....hebbe, hebbe, hebbe!  ;D

Valkyrie

en? en? en?

ik ben niet ongeduldig, ik wacht alleen met smart af totdat die van mij ook geleverd wordt! :sigh:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Citaat van: Valkyrie op maart 19, 2009, 21:16:07
en? en? en?

ik ben niet ongeduldig, ik wacht alleen met smart af totdat die van mij ook geleverd wordt! :sigh:
;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive