Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

cappie

Citaat van: JeKa op januari 17, 2009, 20:35:00
Als ik jou was zou ik de Harmony helpdesk bellen. Daar zijn erg behulpzaam en ze weten waar ze het over hebben (maw, ik heb veder ook geen idee hoe je dit op kan lossen :-\).

Als ik verder geen oplossingen kan verzinnen, of te horen krijg doe ik dat nog als laatste redmiddel.

Anders wordt het misschien wel wat voor de uitbreiding van het switch/splitter winkeltje van Dirc  (sorry Dirc, ik weet hoe je soms kan medderen met zulke dingen)

cappie
Marantz SR7005/UD5005 - Dune Prime 3.0 - Thorens TD 145
Humax 5200C - LG Oled 55C7V - Epson EH TW2900
Jamo Concert 11 (front) - Jamo Concert Center - Jamo D 8Sur (surr.) -

JeKa

Citaat van: cappie op januari 17, 2009, 20:43:53
Als ik verder geen oplossingen kan verzinnen, of te horen krijg doe ik dat nog als laatste redmiddel.

Ik zou het als eerste doen, want ze weten echt waar ze het over hebben daar.

Citaat van: cappie op januari 17, 2009, 20:43:53
Anders wordt het misschien wel wat voor de uitbreiding van het switch/splitter winkeltje van Dirc 

;D

cappie

Citaat van: JeKa op januari 17, 2009, 20:51:48
Ik zou het als eerste doen, want ze weten echt waar ze het over hebben daar.

kan je nu ook bellen dan ?
ik dacht alleen met kantooruren.

JeKa

Citaat van: cappie op januari 17, 2009, 20:53:58
kan je nu ook bellen dan ?
ik dacht alleen met kantooruren.

Zo letterlijk was het ook niet bedoeld, zijn inderdaad alleen op werkdagen open.

cappie

Citaat van: JeKa op januari 17, 2009, 21:06:00
Zo letterlijk was het ook niet bedoeld, zijn inderdaad alleen op werkdagen open.

dacht ik wel  :bigsmile:
zal volgende week wel even bellen, alvast bedankt voor de moeite.

sr7000

***momenteel m'n blu rays aan het inpakken voor een gezellig avondje*****
Ik zie je vanavond O0 O0

HTip

Citaat van: sr7000 op januari 22, 2009, 19:25:42
Ik zie je vanavond O0 O0

Veel plezier O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: sr7000 op januari 22, 2009, 19:25:42
Ik zie je vanavond O0 O0

Zie je zo!

Citaat van: HTip op januari 22, 2009, 19:27:11
Veel plezier O0
Thanks

sr7000

Was leuk gister! Leuk om te zien hoe je met je set bezig bent. Zowiezo mooie upgrades! Een heel verschil met mijn vorige bezoek. Het geluid was enorm verbeterd sinds je cd-7300. Ook cool dat die ernorm goed matched met je set. Wel grappig dat de cd7300 in jouw set het beste past en de cd6002 in mijn set. O0 Ook de beamer en de popcorn hour zijn fijne apparaten :) Zeker voor het bedrag wat je ervoor betaald hebt geeft je beamer een erg mooi plaatje. Al bleek dus wel dat  het groen niet helemaal lekker was afgesteld. Maar dat wordt er bij de calibratie hopelijk wel uitgehaald. Ook de popcornhour is inderdaad wel erg praktisch.
Helaas had ik wel een beetje last van een slaapgebrek, waardoor ik  me niet geweldig goed kon concentreren. (straks maar vroeg naar bed)

Anyways: nog bedankt voor een leuke avond. En als je zin hebt om weer eens bij mij langs te komen: wees welkom. Kwa ht is er bij mij niet super veel veranderd. De grootste verandering was wel de bekabeling. Ik draai momenteel met Qed xt 350 op de fronts. Matched erg lekker! Verder zit ik dus momenteel wel redelijk in de troep van de verbouwing, maar de filmkamer is onaangetast. De douche is ondertussen klaar, en we gaan straks verder met de verwarming. Als dat allemaal klaar is heb ik weer tijd voor veranderingen in mijn set.
Citaat van: HTip op januari 22, 2009, 19:27:11
Veel plezier O0

Thanks: is dus helemaal goed gekomen.Dit moeten we vaker doen. 8)

JeKa

Citaat van: sr7000 op januari 23, 2009, 23:36:05
Was leuk gister! Leuk om te zien hoe je met je set bezig bent. Zowiezo mooie upgrades! Een heel verschil met mijn vorige bezoek. Het geluid was enorm verbeterd sinds je cd-7300. Ook cool dat die ernorm goed matched met je set. Wel grappig dat de cd7300 in jouw set het beste past en de cd6002 in mijn set. O0 Ook de beamer en de popcorn hour zijn fijne apparaten :) Zeker voor het bedrag wat je ervoor betaald hebt geeft je beamer een erg mooi plaatje. Al bleek dus wel dat  het groen niet helemaal lekker was afgesteld. Maar dat wordt er bij de calibratie hopelijk wel uitgehaald. Ook de popcornhour is inderdaad wel erg praktisch.
Helaas had ik wel een beetje last van een slaapgebrek, waardoor ik  me niet geweldig goed kon concentreren. (straks maar vroeg naar bed)

Anyways: nog bedankt voor een leuke avond. En als je zin hebt om weer eens bij mij langs te komen: wees welkom. Kwa ht is er bij mij niet super veel veranderd. De grootste verandering was wel de bekabeling. Ik draai momenteel met Qed xt 350 op de fronts. Matched erg lekker! Verder zit ik dus momenteel wel redelijk in de troep van de verbouwing, maar de filmkamer is onaangetast. De douche is ondertussen klaar, en we gaan straks verder met de verwarming. Als dat allemaal klaar is heb ik weer tijd voor veranderingen in mijn set.
Thanks: is dus helemaal goed gekomen.Dit moeten we vaker doen. 8)

Het was gezellig Jaap, doen we vaker!  :thumbs-up:

JeKa

Er zit weer beweging in de zaak. De cd7300 is verkocht en daarvoor in plaats komt een Squeezebox. Die zal één dezer dagen binnenkomen. Ook heb ik een Logitech Harmony 885 gekocht en als deze beter bevalt dan de 555 gaat die de deur ook uit.

Een aankomende upgrade is de Humax iHDR-5050C. Eindelijk een digitale/HD decoder met harde schijf! Dit betekent dat zowel mijn harddiskrecorder als mij Samsung h360r verkocht zullen worden.

Nieuw speelgoed, heerlijk!!! O0

MLCinema

Leuke upgrades! Ben zeer benieuwd naar het beeld van de humax en zijn mogelijkheden. Wanneer verwacht je hem?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Sol

Wow! Mooi spul allemaal. ;)
Voor mij zal het nog wel even duren, maar ben toch benieuwd naar je bevindingen van de Squeezebox en de Humax.
Veel plezier ervan.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Citaat van: Marc.Visser op februari 28, 2009, 11:45:17
Leuke upgrades! Ben zeer benieuwd naar het beeld van de humax en zijn mogelijkheden. Wanneer verwacht je hem?

Bedankt!
Ik heb de Humax nog niet besteld en heb mezelf voorgenomen om eerst de dvd recorder en Samsung 360 te verkopen (of ik het red als het me niet snel genoeg gaat is een tweede  ;D). Ik ben ook zeer benieuwd naar de Humax!

Citaat van: Sol op februari 28, 2009, 11:45:25
Wow! Mooi spul allemaal. ;)
Voor mij zal het nog wel even duren, maar ben toch benieuwd naar je bevindingen van de Squeezebox en de Humax.
Veel plezier ervan.

Thanks!

HTip

Mooie aanwinsten Jeroen. Feli 8)

Nog wel even je sig aanpassen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: HTip op februari 28, 2009, 14:59:00
Mooie aanwinsten Jeroen. Feli 8)

Nog wel even je sig aanpassen ;D

Ga ik doen! (al is alleen de cd7300 nog maar weg, de rest is nog niet binnen)

HTip

Citaat van: JeKa op februari 28, 2009, 15:51:26
Ga ik doen! (al is alleen de cd7300 nog maar weg, de rest is nog niet binnen)
Mooi! Wordt een stuk rustiger in jouw rack 8)
en in je sig ;D
Showcase - Topic

JeKa

Citaat van: HTip op februari 28, 2009, 16:54:14
Mooi! Wordt een stuk rustiger in jouw rack 8)
en in je sig ;D

;D Inderdaad en ik vind het ook wel prettig moet ik zeggen. Ik voel steeds meer de behoefte om de apparatuur uit het zicht te plaatsen.
Als alles staat zal ik even een foto maken.

JeKa

De Humax iHDR-5050C is besteld. O0 Hopen dat ze deze week al kunnen leveren!

Sol

Dát zou pas snelle service zijn! ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

JeKa

Citaat van: Sol op maart  1, 2009, 19:19:06
Dát zou pas snelle service zijn! ;D
officieel is zondag de eerste dag van de week :tounge:

Sol

Oh... dus die lamme tak van een God heeft toch eerst een dag rust genomen voordat ie eindelijk zijn handen uit de mouwen ging steken... ;D

( ik ben overigens niet gelovig )

ajbeefde

Citaat van: Sol op maart  1, 2009, 19:27:08
Oh... dus die lamme tak van een God heeft toch eerst een dag rust genomen voordat ie eindelijk zijn handen uit de mouwen ging steken... ;D

;D
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

JeKa

Citaat van: Sol op maart  1, 2009, 19:27:08

;D

-madison-

Citaat van: JeKa op maart  1, 2009, 17:41:18
De Humax iHDR-5050C is besteld. O0 Hopen dat ze deze week al kunnen leveren!

Je gaat weer als een speer ;D Bevalt het projecteren nog goed?
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.