Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

Robert Toet

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Citaat van: Robert Toet op januari  9, 2009, 14:39:54
En de switch?? ;)

Ik kreeg pas 3 dagen geleden een berichtje van verzending..... :-\

Sol

Balen! Nog even wachten dus... :(
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Robert Toet

oooh das wel jammer ja. Nou ja we wachten in spanning af :) Jij zit toch ook wel met enige regelmaat op dit forum, zo te zien aan je reactiesnelheid ;D Werkt heel fijn :) En terwijl ik dit type is Sol ook bezig. Allemaal in afwachting van de switch.

_ZioN_

Sol

JeKa

zo nu en dan kijk ik wel eens op het forum inderdaad ;D
Citaat van: Robert Toet op januari  9, 2009, 14:57:46
oooh das wel jammer ja. Nou ja we wachten in spanning af :) Jij zit toch ook wel met enige regelmaat op dit forum, zo te zien aan je reactiesnelheid ;D Werkt heel fijn :) En terwijl ik dit type is Sol ook bezig. Allemaal in afwachting van de switch.

Met smart wachten we allen af op de komst van......... the switch

Sol

Die zal ook zeker voor een flinke switch in je leven gaan zorgen..! :notify:

JeKa

Gisteravond een filmpje gekeken met de Popcorn Hour op de projector en dat gaf echt een mooi plaatje! Een 1 op 1 vergelijking met de ps3 moet ik nog een keer gaan doen, maar ik heb de indruk dat de PCH dit wel eens kon gaan winnen op het gebied van rips..... O0

JeKa

Citaat van: Robert Toet op januari  9, 2009, 14:39:54
En de switch?? ;)

Hij zat vanmiddag al bij de post! Had ik nog niet verwacht, maar het is snel gegaan.

Meteen geinstalleerd uiteraard en het werkt super! Ik heb nog niet gekeken of de output naar de projector werkt, maar alle inputs naar de tv werken. Ook meteen maar even in de Harmony ingevoerd en ook dat ging probleemloos. Met 1 druk op de knop schakelt alles in en op de juiste instelling.  O0

Nadelen: de meegeleverd afstandsbediening is bagger, maar met de Harmoy wil het wel goed. Er zaten wat krassen op en de lampjes zijn wel erg fel. Kan wel eens irritant worden bij een film.

Tot nu toe erg tevreden en vanavond eens kijken of het ook icm de projector werkt.

JeKa

.

Sol

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 15:14:29
Hij zat vanmiddag al bij de post! Had ik nog niet verwacht, maar het is snel gegaan.

Meteen geinstalleerd uiteraard en het werkt super! Ik heb nog niet gekeken of de output naar de projector werkt, maar alle inputs naar de tv werken. Ook meteen maar even in de Harmony ingevoerd en ook dat ging probleemloos. Met 1 druk op de knop schakelt alles in en op de juiste instelling.  O0

Nadelen: de meegeleverd afstandsbediening is bagger, maar met de Harmoy wil het wel goed. Er zaten wat krassen op en de lampjes zijn wel erg fel. Kan wel eens irritant worden bij een film.

Tot nu toe erg tevreden en vanavond eens kijken of het ook icm de projector werkt.

Oké, gefeliciteerd man! Klinkt goed, ben benieuwd hoe het vanavond gaat..

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

JeKa

Citaat van: atmoz op januari 12, 2009, 15:31:36
Fijn ding!! :D

Jij hebt ze in je receiver, ook niet verkeerd!

HTip

Goed dat het werkt!

Je kan het felle lampje dimmen met wat tape. Heb ik ook met mijn beamer gedaan. Werkt prima! Moet je natuurlijk wel de behuizing openmaken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: HTip op januari 12, 2009, 16:58:50
Goed dat het werkt!

Je kan het felle lampje dimmen met wat tape. Heb ik ook met mijn beamer gedaan. Werkt prima! Moet je natuurlijk wel de behuizing openmaken ;)
is het proberen waard!

Atmoz

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 15:35:30
Jij hebt ze in je receiver, ook niet verkeerd!

Het verrek, da's waar ook :hehe: :D

Citaat van: HTip op januari 12, 2009, 16:58:50
Goed dat het werkt!

Kan. Maar je kunt natuurlijk ook het apparaat netjes open maken (zaten toch al krassen op begreep ik) en dan een hogere weerstand erin solderen... ;)

JeKa

Citaat van: atmoz op januari 12, 2009, 18:24:16
Het verrek, da's waar ook :hehe: :D

;D
Kan. Maar je kunt natuurlijk ook het apparaat netjes open maken (zaten toch al krassen op begreep ik) en dan een hogere weerstand erin solderen... ;)
tuuurlijk joh, doe ik even..... Zet ik er gelijk wieltjes onder en zorg ik dat hij koffie zet als ik bijna thuis ben. We heten niet allemaal Atmoz! ;D

Sol

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 18:39:58
tuuurlijk joh, doe ik even..... Zet ik er gelijk wieltjes onder en zorg ik dat hij koffie zet als ik bijna thuis ben. We heten niet allemaal Atmoz! ;D

Zou wel handig zijn natuurlijk... ;D

Atmoz

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 18:39:58

hahahaha LOOOL ;D :hehe:

Citaat van: Sol op januari 12, 2009, 18:45:14
Zou wel handig zijn natuurlijk... ;D

hehe :withstupid:

cappie

Citaat van: JeKa op januari 12, 2009, 15:14:29

Na al het gehannes met het verwisselen van HDMI kabels en na het zien van jouw bestelling, heb ik deze ook besteld, en ook vandaag binnen gekregen.
Heb deze week niet veel tijd om een en ander uit te proberen, maar als dit gebeurd is zal ik het hier ook wel even melden.

even 1 vraagje m.b.t. de Harmony: Staan dit soort switches in de database of moet je handmatig een "overig" apparaat toevoegen en handmatig de afstandbediening laten leren ?
(is al weer een tijdje terug dat ik het de laatste keer gedaan heb)

cappie

Marantz SR7005/UD5005 - Dune Prime 3.0 - Thorens TD 145
Humax 5200C - LG Oled 55C7V - Epson EH TW2900
Jamo Concert 11 (front) - Jamo Concert Center - Jamo D 8Sur (surr.) -

JeKa

Citaat van: cappie op januari 12, 2009, 19:40:27
Na al het gehannes met het verwisselen van HDMI kabels en na het zien van jouw bestelling, heb ik deze ook besteld, en ook vandaag binnen gekregen.
Heb deze week niet veel tijd om een en ander uit te proberen, maar als dit gebeurd is zal ik het hier ook wel even melden.

even 1 vraagje m.b.t. de Harmony: Staan dit soort switches in de database of moet je handmatig een "overig" apparaat toevoegen en handmatig de afstandbediening laten leren ?
(is al weer een tijdje terug dat ik het de laatste keer gedaan heb)

cappie

Je moet het inderdaad gewoon als overig apparaat handmatig invoeren. Ben benieuwd of het bij jou ook allemaal werkt.

JeKa

Inmiddels even de projector geprobeerd en ook die draait als een zonnetje ondanks de switch ertussen. O0

celerontje

Als een zonnetje?
Wat een oplichters! ;D
Fijn dat het goed werkt! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!