Boogi's Home Theater Living Room

Gestart door Boogi, april 11, 2008, 15:09:46

Vorige topic - Volgende topic

Boogi

Ze klinken heerlijk  ;D, betere match met mijn front dan de oude situatie.
Alleen nog even de kruipruimte in om de kabels goed te leggen  :-\

El Penumbra

Mooi man!!! Heel verschil met de set die je had staan toen ik bij je was!!!!
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Boogi

Thanx, idd een heel verschil met toen.
Ik ben voorlopig klaar, enige wat mij misschien kan triggeren is een AVC-A1HD voor een mooie prijs.
Je kent het virus he  ;D

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

brimbrammer

Erg mooie en strakke set, super.

stefke42

Inderdaad, heel mooie set. En prachtig meubel!
Krell EVO 202 / McIntosh MX122 / McIntosh MC601 / McIntosh MC303 / Pansonic DMP-UB900 / Mark Levinson No 519 / B&W 800 D2 / Tannoy D750 / B&W 805 D4 rears / Sony VPL 520ES / Alphaluxx elect. scherm / Logitech Harmony remote / Zappiti Pro 4K HDR / Samsung 75 inch QLed / Velodyne DD18

Boogi

Thanx, ik ben er blij mee.
Ik hoop dat mijn volgende update een beamer is (als ik de wederhelft zo gek krijg  ;D )

el-jorge

|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

WickedGame

Zie deze set nu pas, en kan niet anders zeggen dan WoW erg netjes en ziet er erg gelikt uit.

Ricoh

Strakke inrichting, ziet er zeer modern uit. Heb je het akoestiek ook goed kunnen krijgen?

MLCinema

Erg mooi geworden! In korte tijd toch nog wat leuke upgrades kunnen uitvoeren. Wanneer komt de projector (virussen dienen aangewakkerd te worden, niet bestreden)?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Boogi

Bedankt voor de leuke reacties.
Akoestiek zal in het volgend huis aangepakt worden, de projector moet helaas nog even wachten, eerst andere leuke prioriteiten  :D.

Kevin A

Ziet er heel goed uit. Zeer mooi gemaakt meubel en die b&w xt serie past er erg goed bij. Ik zou ze ook graag kopen, maar dat wordt nog even sparen ;).
HT: Samsung PS50A550, Denon 1905, HTPC, Xbox 360, Wharfedale 9.1

G7B

Citaat van: Raver op juni 13, 2008, 12:18:17
Mooie set heb je daar!

Heb je soms wat meer info over het kuntwerk boven de bank?

mvg

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar...

Vind m ook heel mooi, net als jouw audiomeubel

Sol

Wow, dit vind ik echt een prachtige set-up!
Zowel componenten als de verdere inrichting, met name het AV-meubel.

Keek even in je topic na je reactie in het A/V Design Interior topic.
Ontzettend mooie speakers, ben echt benieuwd hoe deze zullen klinken.
Heb zelf ook B&W gehoord op een 3808 ( 703 / 704 ) maar dit vond ik niet zo bijzonder mooi klinken.
Maar dat is uiteindelijk natuurlijk ook een hele andere prijsklasse.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Wat een schitterende looks zeg, die speakers!  8)
Nooit eerder gezien.

Boogi

Bedankt voor de reacties.
In deze afwerking worden ze niet meer gemaakt, het polijsten en het verwerken van het alu was qua productie te veel werk.
Nu worden ze gewoon gespoten, en zelfs in het gespoten zilver gaan ze eruit, de nieuwere serie wordt in het zwart met van boven naar beneden lijntjes ook wel hairline genoemd.

Boogi

Toch een update, een grote update  8) We hebben een nieuw huis gekocht en de huiskamer word toch een stukje groter dan het nu is.
Ook is de huiskamer breder en bied de mogelijkheid om een beamer achter de bank te plaatsen, en de bank vrij in de ruimte kan staan.
Dus met frezen maar eens rekening houden met een evt toekomstige beamer  ::)

MLCinema

Citaat van: Kamidioblitz op november 26, 2008, 14:31:50
Erg mooi geworden! In korte tijd toch nog wat leuke upgrades kunnen uitvoeren. Wanneer komt de projector (virussen dienen aangewakkerd te worden, niet bestreden)?

Heej, krijg ik toch nog gelijk! ;D feli!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Boogi

Eerst maar eens het huis naar smaak maken, en gezien mijn smaak gaat het nogal wat tijd kosten.

MLCinema

Je kan het beter in een keer goed doen, dan eerst half, je helemaal kapot ergeren en dan alsnog helemaal doen zoals je het eigenlijk in eerste instantie had willen doen.

Boogi

Precies, ik ben alleen benieuwd wat de ruimte met het geluid zal doen, de huiskamer die ik nu heb is 32m2 en ik ga naar 45m2 voor alleen de huiskamer, de eetkamer is apart dus ook geen eettafel meer in de huiskamer, en dan de ramen zijn 3,50 hoog .
Als het werk in progress is zal ik foto's posten.

LittleNinja

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Boogi

Inmiddels redelijk geinstalleerd in de nieuwe woning, ik had meteen maar even verbouwd, alle normale kozijnen eruit, schuifdeuren erin, lichtpunten verlegt naar logische plaatsen, alle muren en plafonds glad gestuct waardoor de naden van de betonplaten in het plafond weg zijn, alles latex gespoten.
Het is echt super mooi geworden, een beetje loft achtig, Later zal ik pics posten.
Aangezien mijn internet provider niet erg snel was heb ik 6!!! weken zonder internet gezeten.  :sly:

Sol

Citaat van: Boogi op mei 22, 2009, 21:46:39
Inmiddels redelijk geinstalleerd in de nieuwe woning, ik had meteen maar even verbouwd, alle normale kozijnen eruit, schuifdeuren erin, lichtpunten verlegt naar logische plaatsen, alle muren en plafonds glad gestuct waardoor de naden van de betonplaten in het plafond weg zijn, alles latex gespoten.
Het is echt super mooi geworden, een beetje loft achtig, Later zal ik pics posten.
Aangezien mijn internet provider niet erg snel was heb ik 6!!! weken zonder internet gezeten.  :sly:

Ben benieuwd wat voor moois je nou weer in elkaar hebt geknutseld. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.