Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

Citaat van: Snutchz op februari  4, 2013, 22:18:22
..waar met gemak 100 uur in kan worden gestoken.
Uhm.. maak daar maar 250 uur van  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

..ook deze is binnen >



Argh.. tijd te kort  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

^
||

..finished @ Hardcore .. New Game+  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Moet nog steeds met DS3 beginnen.....teveel games.

Momenteel Diablo 3 weer opgepakt.


Jeroen.

Martijnst1990

Van het weekend Crysis 3 gekocht voor de PS3. Leuke spelletje tot nu toe en ziet er mooi uit :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Citaat van: Martijn90 op februari 25, 2013, 19:15:40
Van het weekend Crysis 3 gekocht voor de PS3. Leuke spelletje tot nu toe en ziet er mooi uit :)

Ik hoop een dezer dagen de tijd vrij te maken om eens met Crysis 3 aan de gang te gaan op mijn PC. Eens even kijken of ik de SLI setup met de GTX670's kan laten zweten  >:D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Martijnst1990

Citaat van: RubenV. op februari 25, 2013, 19:16:46
Ik hoop een dezer dagen de tijd vrij te maken om eens met Crysis 3 aan de gang te gaan op mijn PC. Eens even kijken of ik de SLI setup met de GTX670's kan laten zweten  >:D
Heb hem bij een maat gezien die met een enkele GTX670 draait en dat ziet er werkelijk fantastisch uit! Bijna alle settings op max en een steady 60 fps op 1920x1080.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Citaat van: Martijn90 op februari 25, 2013, 19:36:44
Heb hem bij een maat gezien die met een enkele GTX670 draait en dat ziet er werkelijk fantastisch uit! Bijna alle settings op max en een steady 60 fps op 1920x1080.

Far Cry 3 vond ik al verbazingwekkend mooi, hopelijk doet Crysis 3 er nog een schepje boven op  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Martijnst1990

Citaat van: RubenV. op februari 25, 2013, 19:46:52
Far Cry 3 vond ik al verbazingwekkend mooi, hopelijk doet Crysis 3 er nog een schepje boven op  8)
Doet die zeker. Far Cry 3 ook op dezelfde PC gezien en Crysis is toch wel een stukje mooier.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Citaat van: Martijn90 op februari 25, 2013, 19:36:44
Heb hem bij een maat gezien die met een enkele GTX670 draait en dat ziet er werkelijk fantastisch uit! Bijna alle settings op max en een steady 60 fps op 1920x1080.
'n steady 60fps.. ? hmmm.. dat lijkt me sterk  :huh2: ..zal wel 35-52 zijn.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz



Daar is ze dan  :happy: ..maar eerst Dead Space 3 (360) 'Impossible' / DmC (360) 'Dante Must Die' zien te finishen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Ik zit nu op de helft.. kraakhelder dat ze erg goed naar Uncharted hebben gekeken.. moet zeggen dat Tomb Raider 'n stuk vermakelijker is dan U3:DD  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Speel momenteel ook Tomb Raider (pc).
Spel ziet er erg goed uit, moest wel wennen aan de vage qte's bij wolfaanvallen etc.
Ben nog niet zo ver. Heb net een voorwerp gekregen om op wanden te klimmen.


Jeroen.

Patje4

 Nou ik speel nog steeds gewoon FIFA13. Is het enige spel samen de cod edities het hele jaar speel. Rest ben ik snel op uitgekeken.
-Onkyo TX-NR709-Kef Q11-Kef IQ6C-Samsung UE55D7000- Epson TW-3200- Optoma 92 inch-HTPC-PS4-Wii U-Dreamcast

RubenV.

Citaat van: Snutchz op maart 10, 2013, 15:02:21
Ik zit nu op de helft.. kraakhelder dat ze erg goed naar Uncharted hebben gekeken.. moet zeggen dat Tomb Raider 'n stuk vermakelijker is dan U3:DD  ;)

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 10, 2013, 15:24:11
Speel momenteel ook Tomb Raider (pc).
Spel ziet er erg goed uit, moest wel wennen aan de vage qte's bij wolfaanvallen etc.
Ben nog niet zo ver. Heb net een voorwerp gekregen om op wanden te klimmen.


Jeroen.

Ik heb sinds gisteren ook Tomb Raider (pc versie). Het werd na heel even gespeeld te hebben al snel duidelijk dat men goed naar de Uncharted reeks heeft gekeken. Ik vind dit eigenlijk alleen maar een pluspunt. Alleen jammer dat ik mijn GTX670's in SLI niet goed draaiend krijg. Op een enkele kaart haal ik een gemiddelde framerate van 32fps. En dat geeft toch niet de game-ervaring die ik zoek. Ik heb daarom Tomb Raider nog maar even aan de kant gelegd en ik wacht op een driver update.

Ondertussen ben ik ook begonnen aan Crysis 3. Dat ziet er gaaf uit  8) En het zet m'n pc flink aan het werk  :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Jeroen de Waal

Hier draai ik met een gemiddelde framerate van 47fps op een enkele Radeon HD7900. Spel ziet er erg goed uit!
Had volgens mij wel ergens gelezen dat er veel Nvidia gebruikers zijn met mindere performance.


Jeroen.

RubenV.

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 10, 2013, 21:06:18
Hier draai ik met een gemiddelde framerate van 47fps op een enkele Radeon HD7900. Spel ziet er erg goed uit!
Had volgens mij wel ergens gelezen dat er veel Nvidia gebruikers zijn met mindere performance.


Jeroen.

Dat klopt. Helaas is het bij pc-gaming nog vaak dat de ontwikkelaar of met nVidia of met AMD meer samenwerkt. In dit geval is dat AMD geweest. Daarnaast heeft nVidia pas heel erg laat de review code onder ogen gekregen, omdat ze bij Crystal Dynamics tot vlak voor de release bezig zijn geweest met finetunen. nVidia heeft op haar eigen website al een soort van excuusbriefje geplaatst waarin zij aangeven dat het niet alleen wachten is op een nieuwe driver van hun zijde, maar ook op een patch van Crystal Dynamics. Ik moet dus nog even geduld hebben en ondertussen kan ik me vermaken met Crysis 3. Ik wacht liever nog even met Tomb Raider zodat de game in volle glorie kan aanschouwen(anders had ik die wel voor de PS3 of XBXO360 gekocht). Het blijft natuurlijk wel een beetje jammer allemaal, maar dat hoort nu eenmaal bij pc-gaming. Bij consoles zie je ook vaak dat het bijvoorbeeld beter op de ps3 draait dan op de XBOX360 of andersom...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Jeroen de Waal

Er is gisteren wel een patch uitgekomen voor Tomb Raider, via Steam.
Speel je ook via Steam of "download" je ze?

Wat is je Steam username? ;-)


Jeroen.

RubenV.

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 11, 2013, 14:01:08
Er is gisteren wel een patch uitgekomen voor Tomb Raider, via Steam.
Speel je ook via Steam of "download" je ze?

Wat is je Steam username? ;-)


Jeroen.

Ik heb deze vooralsnog "gedownload". Ik ga ook pas tot aanschaf over als de game fatsoenlijk draait. Dit heb ik bij Far Cry 3 en Assassinscreed III ook zo gedaan, teneinde geen kat in de zak te kopen. Voor steam heb ik nog geen username, wel voor Uplay (ubisofts steam). Je kan me daar vinden onder de naam "rubke".
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Snutchz

Op de 360 draait TR niet echt lekker.. haalt hooguit 25fps.. dankzij het upgraden van je gear, 'fast travel' tussen de gebieden en de toevoeging van XP, heeft deze game voor mij toch een streepje voor op Uncharted  ;)

Morgen met deze knaap aan de gang >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Heb Tomb Raider nu bijna completed.
Zit in het laatste stukje en heb alles unlocked/upgraded.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Zo Tomb Raider 100% completed!
MP speel ik niet.


Jeroen.

Martijnst1990

Hier ook sinds gister begonnen met Tomb Raider. Tot nu toe erg leuk :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Citaat van: Martijn90 op maart 13, 2013, 21:04:00
Hier ook sinds gister begonnen met Tomb Raider. Tot nu toe erg leuk :)

Er is een nieuwe patch uit voor Tomb Raider, en ook een nieuwe driver van nVidia om de Tomb Raider problemen op te lossen. Dat is allemaal sneller gegaan dan ik had gedacht, goede ondersteuning. Ik kan de game nu voor 25 euro aanschaffen op steam, dus ik denk dat ik me er morgen maar eens aan ga wagen :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 13, 2013, 19:55:06
Zo Tomb Raider 100% completed!
MP speel ik niet.


Jeroen.
Idem.. game kan de deur uit.. lol is er af... een aantal achievements zijn niet eens unlocked  :wacko:

De DTS 5.1/7.1 track van GoW:Ascension is compleet naar de gallemiezen.. onspeelbaar dus.. 't wachten is op 'n patch  :sleepy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini