Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

W.Otter

Citaat van: aMUSEd op oktober 11, 2012, 21:11:19
Heavy rain.. stond nog op mijn lijstje maar nog niet van gekomen.
Ben ondertussen ook verslaafd aan rocksmith dus moet ze afwisselen  :)

heavy rain is wel 1 van de meest nutteloze spellen die ik ook heb gespeeld
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

aMUSEd

Citaat van: W.Otter op oktober 12, 2012, 08:36:05
heavy rain is wel 1 van de meest nutteloze spellen die ik ook heb gespeeld
Ik kan me voorstellen dat het niet je ding is.. ben ook niet kapot van alle elementen maar is wel knap gemaakt imo.
Duidelijk een spel voor de liefhebbers. :)

W.Otter

Citaat van: aMUSEd op oktober 12, 2012, 21:15:34
Ik kan me voorstellen dat het niet je ding is.. ben ook niet kapot van alle elementen maar is wel knap gemaakt imo.
Duidelijk een spel voor de liefhebbers. :)

wow is ook knap gemaakt. de VW kever is ook knap gemaakt.

soms moet je even wat dingen afeiken ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Snutchz

Darksiders II (360) *1000G*  8)

Morgen dan eindelijk met dit misbaksel aan de gang >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Mavel

#3104
Even de Demo van Forza Horizon gespeeld met men PlaySeat. Ben heel erg benieuwt naar de volledige game! Nog meer mensen die het in de planning staan?

KILLorBE

Ja, heb de Limited Collectors Edition besteld, hoopte 'm al in huis te hebben....
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Martijnst1990

Iemand hier die Medal of Honor Warfighter gaat halen? Komt morgen uit (loop straks wel even langs de MM, misschien dat ze hem al verkopen ;)). Heb mij met het vorige deel best vermaakt, dus ben benieuwd hoe deze is.

Citaat van: Mavel op oktober 24, 2012, 11:37:14
Even de Demo van Forza Horizon gespeeld met men PlaySeat. Ben heel erg benieuwt naar de volledige game! Nog meer mensen die het in de planning staan?

Heb van de week een stukje van de demo gespeeld bij een maat, maar ik had echt het idee Dirt2 te spelen :o Leek me op zich wel leuk, maar vind het wel heel erg arcade. Heb ook een heel tijdje Forza 4 gedaan toen en dat is toch meer mijn game ;)

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

CitaatIemand hier die Medal of Honor Warfighter gaat halen

Afgezien dat ik nu niet speel ... Nee.
Het vorige deel was niet echt geweldig, en ik had een tijd geleden COD ge-pre-ordered (Hardned Edition)

Hopelijk kan ik voor begin volgend jaar weer wat games spelen, ik heb nog een hele stapel liggen (en die word alleen maar groter)  ;)

Snutchz

Wow.. nou Leon's campaign zit er op van RE6.. nu bezig met die van Chris.. uitermate spijtig dat "games" als Uncharted en CoD zoveel populariteit hebben verworven en de Japanners daar graag een graantje van mee willen pikken.. schoenmaker blijf bij je leest... 'n chaotische, lachwekkende en richtingloze brij kabaal zonder spanning.. teveel QTE's ..teveel nodeloze in-game cutscenes.. oorverdovende explosies die enkel thuishoren in middelmatige (peperdure) Hollywood producties.. cheap deaths.. *lui bij Capcom die het voor het zeggen hebben, ga eens dood.*  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Mavel

Citaat van: Martijn90 op oktober 24, 2012, 16:40:09
Heb van de week een stukje van de demo gespeeld bij een maat, maar ik had echt het idee Dirt2 te spelen :o Leek me op zich wel leuk, maar vind het wel heel erg arcade. Heb ook een heel tijdje Forza 4 gedaan toen en dat is toch meer mijn game ;)

Dat gevoel had ik ook (speel zelf Forza 3 en F1 2010/11, Forza 4 = nog te kopen). Totdat ik een beetje met de instellingen ging spelen. Dan wordt het moeilijker en realistischer

Martijnst1990

Inmiddels een uurtje of 5, 6 in de MoH Warfighrer multiplayer zitten en dat bevalt me best, het budy systeem is leuk (heb ook alleen nog maar met een maat via skype gespeeld) en de maps ook. Alleen zitten er best nog wat bugs in de multiplayer is niet heel groot, dus BF3 zal het nooit worden.

Van het weekend ga ik eens goed voor de singleplayer zitten :)

Citaat van: Mavel op oktober 25, 2012, 09:57:31
Dat gevoel had ik ook (speel zelf Forza 3 en F1 2010/11, Forza 4 = nog te kopen). Totdat ik een beetje met de instellingen ging spelen. Dan wordt het moeilijker en realistischer
Dat hadden wij nog niet gedaan, iets realistischer mag inderdaad wel :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

KILLorBE

Vandaag eindelijk ontvangen:



Zondag (hopelijk) alles dicht en op slot, biertje erbij en genieten... (Hoop ik).

PS: Die woofer heb ik er niet bij gekregen :nopompom:
Citaat van: Martijn90 op oktober 24, 2012, 16:40:09
Heb van de week een stukje van de demo gespeeld bij een maat, maar ik had echt het idee Dirt2 te spelen :o Leek me op zich wel leuk, maar vind het wel heel erg arcade. Heb ook een heel tijdje Forza 4 gedaan toen en dat is toch meer mijn game ;)
Bij FM4 zit ik vast (LMP klasse, NY circuit), of ik moet beter m'n best doen, maar zonder (270°) stuur vind ik het erg lastig.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Mavel

Ik heb van het weekend of Horizon aangeschaft ;D in het begin (standaard instellingen) vond ik het een beetje raar aanvoelen. Maar na het uitschakelen van wat instellingen en besturing op "simulatie" te hebben gezet racet deze heerlijk! Gewoon Forza 3 en ben regelmatig met de achterkant eerst door de bocht gekomen! ??? zeker een gaaf spel!

treky22

Op dit moment nog steeds veel Forza4 (online competitie op woensdag).

Afgelopen zaterdag Forza Horizon gekregen van mijn vrouwtje. Rijdt lekker moet ik zeggen, valt zeer zeker niet tegen.

Komende zondag gaan we met Race Pro (Xbox360) beginnen, nieuwe competitie  :headbanging:

Wordt ook eens tijd dat ik ga beginnen met wat spellen die hier nog steeds liggen .... Alan Wake, Skyrim, Halo 3, GoW 1+2 ... pfff tijd tekort haha
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Zefanja

Assassins Creed III Freedom Edition deze week ontvangen.
Dit weekend maar eens aan beginnen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Ik had gisteren de Join Or die Edition ontvangen.
Leuke inhoud, vooral die munt is wel geinig.

Alleen een ding wat minder ... kan nog steeds niet spelen.
Heb ik wat om mij op te verheugen  ;)

AnubisNefer

Halo 4

Niet echt mijn game, maar met z'n 4en co-op op Legendary is het wel lachen. Overigens is de steelbook die bij de Limited Edition wordt geleverd een echte beauty!  :wub:
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Snutchz

Zojuist opgehaald..



..installeren maar  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

rkwinkel


Ronin79

#3119
Had het van jou kunnen verwachten Snutchz.
Ben benieuwd hoe en wat je er van vind.

Ik had gisteren 2 grotere posts gezet, op de site van Gamekings (in de comments), waar Steven Saunders het over dit apparaat had.
Over wat ik allemaal had gelezen in reviews .. veelal qua technische specificaties, en qua vergelijkingen met de huidige consoles.
Ook had ik afgelopen week een Engels stuk getikt op Facebook, maar dat ging niet alleen daarover.
Die mening zal ik nu even voor mij houden, dat is wel zo netjes.

Wat ik al zei; ben benieuwd wat jij er van vind.

Gefeliciteerd met je aankoop, een veel gameplezier.  ;)

Zefanja

Op dit moment nog bezig met Assassins creed III en samen met mijn vrouw Borderlands aan het spelen.
Owja en ergens tussendoor aan het proberen Darksiders 2 op 100% uit te spelen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op november 29, 2012, 23:00:44

Die mening zal ik nu even voor mij houden, dat is wel zo netjes.

Wat ik al zei; ben benieuwd wat jij er van vind.

Gefeliciteerd met je aankoop, en veel gameplezier.  ;)
Dank je, Ron   8)

Tja, de CPU blijkt nogal onder te presteren.. ach. de specs zullen mij werkelijk een worst zijn.. toffe spelervaring/games.. daar gaat het mij om !  ;D

Heb 'm nog niet op het netwerk kunnen krijgen.. er zal het één en ander in 't modem aangepast moeten worden.. heb zelf al behoorlijk wat zitten rommelen, zonder resultaat.. er moet duidelijk een expert aan te pas komen  ;)

Deze boy is nu ook binnen >



..als vanouds weer super  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

 ;)

Als je er maar plezier in hebt, toch ?
Dat is het belangrijkste.

Ik zal even kijken waar ik een post over de Wii U neer zal zetten.
zal niet te veel erover zeggen (nog niet), zoals mijn mening ...
maar ik heb wel wat technische specificaties over de gebruikte processor, grafische chip
en het geheugen. Misschien een Topic over de Wii U aanmaken ?
Anders zet ik het wel in het Wii topic.

Jeroen de Waal

Is een mening überhaupt mogelijk op basis van enkel (technische) gegevens en reviews van anderen?
Volgens mij moet je iets toch echt zelf ervaren.


Jeroen.

Ronin79

#3124
Ja en nee.

Je kunt iets zelf ervaren, door het zelf te gebruiken .. waardoor je dus een mening kunt geven.
Maar je kunt ook een mening geven .. door reviews, filmpjes, Tweets, posts en andere zaken te lezen en aan te horen.
Ik heb het idee; dat Nintendo er te gemakkelijk over heeft gedacht. Qua technische specificaties, opties en features.
Maar dat heb ik in het Wii U topic geplaatst.  ;)