Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

De beide Galaxy games zijn mijn favoriet deze generatie  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

#3076


Darksiders II DLC -Argul's Tomb- (360)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd


Mavel

FIFA 12/F1 2011/Saints Row3

AnubisNefer

Borderlands 2

- verslavend en wat een humor zit erin!
- co-op is ook errrrrrg leuk!

Heb inmiddels 4 golden keys  :D
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Jeroen de Waal

Hoe krijg je meer golden keys?
Heb er slechts 1 vanwege de pre-order.

Zelf momenteel ook veel met Borderlands 2 bezig. Single player. Heerlijk spel.
Ben level 20 en net voorbij de Tundra Express.


Jeroen.

AnubisNefer

#3081
Citaat van: Jeroen de Waal op oktober  3, 2012, 11:57:02
Hoe krijg je meer golden keys?
Heb er slechts 1 vanwege de pre-order.

Zelf momenteel ook veel met Borderlands 2 bezig. Single player. Heerlijk spel.
Ben level 20 en net voorbij de Tundra Express.


Jeroen.

- Heb de Premium DLC editie gekocht voor nog geen 49 euro. (key 1)
- Main Menu > Extras > Shift code > Maak een shift account aan. (key 2)
- afgelopen weekend gaf DuvalMagic via twitter codes uit die gedurende 3 uur in te lossen waren voor alle platforms (key 3 en 4)

Momenteel lvl14 (Maya the Siren)en zit achter Roland aan, maar ga me snel begeven op de sidequests en zo min mogelijk op de story (quests)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Jeroen de Waal

Hmmm shift code eens even checken.

Ben zelf trouwens bezig als gunzerker.


Jeroen.

Ronin79

Ik heb hier nog de Vault Editions liggen.
helaas heb ik nog niet kunnen spelen (ivm de ogen), en hoop ik dit snel te kunnen doen.
De Bubbelhead ziet er in ieder geval leuk uitl

Grindtegel

Hier ook Borderlands 2 op de 360. Inmiddels alweer level25. Speelt lekker weg.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Snutchz



Alle 240 star/moon coins kunnen verzamelen  ..maar zit nog maar enkel op 80.000 coins  :sleepy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

In de hoop dat ik hem net zo leuk ga vinden als deel 2, heb ik dan maar alvast de pre-order geplaatst voor deze:



"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Mavel

FC3 is zeker een direct buy!

W.Otter

zit ook aan borderlands 2. dit moment level 29 en speel als the commando.
twee golden keys te pakken, 1 gebruikt maar wacht tot ik wat hoger level heb tot ik de ander gebruikt. Tevens de eerste verregen als de premium editie en de ander verkregen met aanmelding bij shift. die twittercodes, zou je die hier neer kunnen zetten want ik heb geen twitter  :worship:

hebben jullie al wat legendary weapons verzameld? zoja -> waar gekregen?

borderlands 1 ook gespeeld maar vind deze toch beter!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LittleNinja

Voor mij zeker.. Ik speel al heel lang FC2.

Wat ik erg storend vind aan online gamen is dat als mensen ( de host ) niet tegen zijn verlies kan, kicken ze je uit het spel. Eergister nog gebeurd tijdens een aantal potjes "capture the diamond". :nopompom:

Citaat van: Mavel op oktober  5, 2012, 09:09:29
FC3 is zeker een direct buy!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Mavel

Citaat van: LittleNinja op oktober  5, 2012, 09:24:17
Voor mij zeker.. Ik speel al heel lang FC2.

Wat ik erg storend vind aan online gamen is dat als mensen ( de host ) niet tegen zijn verlies kan, kicken ze je uit het spel. Eergister nog gebeurd tijdens een aantal potjes "capture the diamond". :nopompom:

Ja! Daar wordt je gek van. Heb het lang gespeeld maar op die manier vindt ik het echt minder leuk worden. Net als Fifa online. Dan speel je tegen een ventje van 12 en dan staat ie 2-0 achter en dan jup... verbinding verbroken.

LittleNinja

Citaat van: Mavel op oktober  5, 2012, 09:44:53
Ja! Daar wordt je gek van. Heb het lang gespeeld maar op die manier vindt ik het echt minder leuk worden. Net als Fifa online. Dan speel je tegen een ventje van 12 en dan staat ie 2-0 achter en dan jup... verbinding verbroken.

Precies! Ze hadden reeds een poging of 15 gedaan om de diamand toe te eigenen en ik heb ze iedere keer weten te "annuleren". Gebeurde ons ook aan hun kant. En anders vraag je me toch te wisselen van team? :D

Mensen die het eigen team uitroeien, prima er uit knallen die gasten. Of als er een teamlid al een rondje of vijf stil staat in het veld, ook die mag er van mij uit en aanvullen met een actieve enthousiaste speler.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Mavel

Maar game jij op een pc/xbox/ps?? En waar heb je FC ge pro-orderd?

LittleNinja

Citaat van: Mavel op oktober  5, 2012, 12:17:36
Maar game jij op een pc/xbox/ps?? En waar heb je FC ge pro-orderd?

PS3
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Grindtegel

Citaat van: W.Otter op oktober  5, 2012, 09:21:08
zit ook aan borderlands 2. dit moment level 29 en speel als the commando.
twee golden keys te pakken, 1 gebruikt maar wacht tot ik wat hoger level heb tot ik de ander gebruikt. Tevens de eerste verregen als de premium editie en de ander verkregen met aanmelding bij shift. die twittercodes, zou je die hier neer kunnen zetten want ik heb geen twitter  :worship:

hebben jullie al wat legendary weapons verzameld? zoja -> waar gekregen?

borderlands 1 ook gespeeld maar vind deze toch beter!

deze link:

https://twitter.com/DuvalMagic

dan heb je geen twitteraccount  nodig, heb ik nl.  ook niet
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

AnubisNefer

Vanaf nu 3 uur geldig


Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2:
5JKJT-S5WWR-BF6TF-W63J3-9W3SK [Active 5AM-8AM CT on 10/6]


PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2:
5JKJT-S5WZJ-FH3WB-Z35J3-9W3XZ [Active 5AM-8AM CT on 10/6]
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Snutchz

#3096


Finished @ 'Apocalyptic' ..tijd voor NG+  8) ..zit op Lv.22 en was heavily overpowered toen ik 't opnam tegen de final boss.. in minder dan een minuut was ie verslagen  :P ..60 uur verder heb ik alle stones/relics/pages/sidequests in bezit en afgerond.. 'Bloodless' quest heb ik aan moeten schaffen voor 560MP.. 'The Crucible' wave 76-100 kan pas vanaf Lv.25. ..en een aantal 'Legendary Weapons' moeten nog worden vrijgespeeld.. spel is zo'n zeven keer vastgelopen.. maar dat mocht de pret niet drukken.. fantastische game!



..heb ik al een aantal dagen terug binnengekregen en ga ik van de week mee aan de slag.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

W.Otter

Citaat van: AnubisNefer op oktober  6, 2012, 12:07:03
Vanaf nu 3 uur geldig


Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2:
5JKJT-S5WWR-BF6TF-W63J3-9W3SK [Active 5AM-8AM CT on 10/6]


PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2:
5JKJT-S5WZJ-FH3WB-Z35J3-9W3XZ [Active 5AM-8AM CT on 10/6]

Bedankt, helaas was ik hier niet op tijd bij ;)

Ben inmiddels level 30 en de levels worden steeds moeilijker om te bereiken alleen heb ik een Boss genaamd 'saturn' ontdekt die bij doodgaan zon 15000 xp oplevert en dan gaat het snel! leuk spel borderlands2 alleen wel tijdverslindend ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

aMUSEd

Heavy rain.. stond nog op mijn lijstje maar nog niet van gekomen.
Ben ondertussen ook verslaafd aan rocksmith dus moet ze afwisselen  :)

Jeroen de Waal

Nog druk doende met Borderlands 2 maar morgen lekker een begin maken met Dishonored!


Jeroen.