Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Zefanja

Citaat van: SillentWolf op januari 31, 2012, 13:03:09
Ik had een tijdje geleden wat previews gezien en gelezen;

Lijkt me een aardige game, maar de game heeft erg veel Quick Time events .. waardoor het aanvoelt; als of je het niet zelf speelt.
Verder is het verhaal wat onduidelijk, maar dat is wel vaker bij Aziatische titels. Maar daarom kan het wel een leuke game wezen.  ;)



Klopt heb dat ook gelezen, maar lijkt van moment tot moment te verschillen.
De demo sprak me iig wel aan.
Owja en Catherine komt ook komende maand.
Japanse titel. Die word ook wel vermakelijk al moet het wel je smaak zijn.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Citaat van: Egbert1965 op januari 31, 2012, 13:11:10
Nu weer 'verslaafd' aan Skyrim  :clapping:, daarna beginnen met MW3 (zit nog in het plastic)  :-[
Die heb ik toevallig ook vandaag weer opgepakt, zit er gelijk weer helemaal in :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

Catherine ?

Volgens mij wil Snutchzy die ook spelen.
Wat ik ervan weet; heel apart .. maar ik denk niets voor mij.
Dat wil natuurlijk niet zeggen; dat het geen leuke game kan zijn.  ;)

Jeroen de Waal

Die game heeft Schnutz al lang gespeeld zag ik in mijn psn-lijst.


Jeroen.

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op januari 31, 2012, 14:46:09
Die game heeft Schnutz al lang gespeeld zag ik in mijn psn-lijst.


Jeroen.

Waarschijnlijk via import.
De game is al ruim een half jaar uit in de VS en volgens mij al een stuk langer in Japan.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Hij heeft volgens mij de Japanse.


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Zefanja op januari 31, 2012, 12:55:08
Als het goed is komende maand Asura's Wrath.
Die ga ik zeer waarschijnlijk wel aanschaffen.

Too much quick time events.. niet zo'n trek in eigenlijk  :nopompom:

Citaat van: Jeroen de Waal op januari 31, 2012, 16:03:13
Hij heeft volgens mij de Japanse.

USA  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Starscream

Rayman Origins gekocht... Natuurlijk!

Ik was(ben) een hele grote fan van Rayman, en toen ik hoorde dat er een game aankwam die op Rayman zou focussen en geen domme konijntjes bevat dach ik...Must have :). Dus tja.

Verder zit ik nog steeds Battlefield 3 te spelen en soms batman Arkham city. En heeeeeel soms nog Crysis 2.

Dit allemaal op de PS3 :). Ik moet nog steeds me vrienden overtuigen om een ps3 te halen ( wat nooit gaat lukken,heb amper gamevrienden) zodat ik een GOED battlefield 3 potje kan spelen. Ik zou het zo leuk vinden om een squad deathmatch te doen met 3 anderen in me PSN lijst :). Lijkt me geweldig! Ik heb alleen niemand :P

Verder wacht ik op:

Transformers Fall Of Cybertron.
SSX.

En als de geruchte waar zijn, dat de makers van batman arkham city nu een nieuwe game gaan maken met als thema ''TMNT'' (de ninja turtles) wil ik hem ook 100%.

Game ze!

Starscream.

Ronin79

Misschien hebben sommige forum members wel de PS3 versie.

Thunder

Citaat van: Starscream op februari  2, 2012, 14:05:59
Verder zit ik nog steeds Battlefield 3 te spelen en soms batman Arkham city. En heeeeeel soms nog Crysis 2.

Dit allemaal op de PS3 :). Ik moet nog steeds me vrienden overtuigen om een ps3 te halen ( wat nooit gaat lukken,heb amper gamevrienden) zodat ik een GOED battlefield 3 potje kan spelen. Ik zou het zo leuk vinden om een squad deathmatch te doen met 3 anderen in me PSN lijst :). Lijkt me geweldig! Ik heb alleen niemand :P

Voeg mij maar toe op psn: thunder8nl. Speel met regelmaat BF3.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Snutchz

Citaat van: Starscream op februari  2, 2012, 14:05:59
Rayman Origins gekocht... Natuurlijk!

Ik was(ben) een hele grote fan van Rayman, en toen ik hoorde dat er een game aankwam die op Rayman zou focussen en geen domme konijntjes bevat dach ik...Must have :). Dus tja.
Nice  ;D ..ik zit inmiddels op 174 lachebekkies.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Citaat van: Thunder op februari  2, 2012, 14:48:35
Voeg mij maar toe op psn: thunder8nl. Speel met regelmaat BF3.
Ik speel het ook nog geregeld: Martijnst1990
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Starscream

Citaat van: Snutchz op februari  2, 2012, 15:28:17
Nice  ;D ..ik zit inmiddels op 174 lachebekkies.

Wow! Ben je goed bezig :).

Ik zit volgens mij uit me hoofd op 110. Ik heb het verhaallijn zelf nog niet uitgespeeld :).

Schijnt dus wel zo te zijn dat je alle levels kan doen binnen 8 uur maar dan ga je echt rushen en niet de extra lums pakken, of extra kooien, of niet genieten van de ''beauty'' van de game.

Starscream

@Thunder en @Martijn90

Ga ik zeker doen! Je ziet de invite (hopelijk) vandaag verschijnen dan. Thanks!

Jeroen de Waal

Citaat van: Starscream op februari  2, 2012, 14:05:59
Rayman Origins gekocht... Natuurlijk!


Ja lijkt me ook een leuk spel. Zit te overwegen om hem op psn te nemen, daar is hij nu 30euro.

Sinds gisteren begonnen met Dark Souls, pittig spel op zijn zachtst gezegd.


Jeroen.

Snutchz

Bij gamesshoppen kost ie €29,- ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op februari  2, 2012, 16:42:35
Bij gamesshoppen kost ie €29,- ;)

Bedankt voor de tip! Denk dat ik hem gewoon via psn neem zodat ik geen disc heb draaien.
Een punt wat de PS3 echt wel van de 360 mag overnemen!


Jeroen.

Martijnst1990

Citaat van: Starscream op februari  2, 2012, 16:16:14
@Thunder en @Martijn90

Ga ik zeker doen! Je ziet de invite (hopelijk) vandaag verschijnen dan. Thanks!
Zag dat ik net een invite had van iemand, dat ben jij?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Starscream

klopt ;)
Ik moet alleen wel me username veranderen.

Snutchz

Ik dacht maart.. maar heb 'm inmiddels al in den bestelling staan  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Starscream

Oke ik zie dus allemaal geweldige en toffe games langskomen op dit topic. Maar ik vraag me af, speelt iemand hier eigenlijk MMO's? Ik heb dat nog niet gezien hier : ). Ik zelf speel ook World of Warcraft Cataclysm en Star wars the old republic. Ik ga trouwens wel met 1tje van die 2 stoppen, weet nog niet welke :(

Ronin79

Nee, ik speel die tot op de dag van vandaag, nog niet ... en ook nooit gedaan.
Ik zat heel misschien te denken over Guild Wars II. Maar feitelijk heb ik daar geen tijd voor, kom niet eens aan mijn vele RPG's toe.  ;)

Martijnst1990

Ik heb heel even WoW gedaan, maar kon er niet echt inkomen en had ook niet zoveel zin om structureel ervoor te moeten betalen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jeroen de Waal

Ja het structureel betalen is voor mij ook de rede om er niet aan te beginnen.


Jeroen.

Zefanja

Om die zelfde reden heb ik dit soort games ook laten liggen.
Ik had heel veel zin om The Old Republic te spelen, maar zag het niet zitten om er elke maand voor te betalen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |