Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

Citaat van: Djang op september 29, 2009, 15:10:08
Maar nepperij schijnt de trend te zijn in games PSP-Go UMD anyone  :devil:
Ik ben vóór de -PSP Go-  :pompom:  ..vieze download parasieten  :sneaky2:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Silent wolf is nfs shift te vergelijken met de oude burn-out series?

Demo van dirt 2 ff gecheckt en het is toch wel een leuk spel, ook de demo van fight night 4, maar ik vond 3 leuker daar kon je nog eens een paar flinke tikken uitdelen, deze is wel heel erg realistisch gevechten duren lang en je richt maar weinig schade aan.

Cod 4 singleplayer nog maar eens uitgespeeld en prestige gedaan.
Ik heb nooit s&d gespeeld bij deze en ik moet zeggen nu ik er mee ben begonnen dat deze toch vetter is als cod 5.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Ronin79

Shift is een beetje te vergelijken met GRID. Alleen waar je in GRID dingen fout deed,
als je een ongeluk veroorzaakte ... is dat in Shift geoorloofd. Je krijgt punten door netjes te rijden, en je krijgt punten door zo aso
mogelijk de race te winnen. Dus je tegenstander zo hard mogelijk van de baan te beuken, is toegestaan.

Het is best wel een leuk spelletje.

Robbert54

Citaat van: JeKa op september 29, 2009, 16:20:23
FIFA10  O0
je eigen personage al aangemaakt met de webcam? zo ja, hoe ziet dit eruit??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Loki999

Gears of war 2 maar weer eens uit de kast gepkt, brute singleplayer hoor.
CoD 4 s&d
demo van Uncharted ook nog even gecheckt, ik vond hem niet geweldig eigenlijk.
Maar dit is niet een spel wat ik koop voor de multiplayer

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

LittleNinja

Citaat van: LittleNinja op augustus  7, 2009, 13:16:03
Dat is dan nog het leuke aan Far Cry 2... Je kunt zoveel maps maken als dat je op de schijf kwijt kan!

Maar ja.... Niemand die het speelt hier.


Volgens mij kan ik de rest van mijn spellen wel verkopen.... ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.S.

Nu dan eindelijk: Fallout 3. Erg tof, hoewel de setting van de Elder Scrolls serie me beter bevalt, maar daar komt als het goed volgend jaar een nieuw deel van uit 8)

aMUSEd

resident evil 5 uitgespeeld
killzone 2 begonnen

Rage

#684
Killzone 2 uitgespeeld.
Heel veel Fifa 10, multiplayer verveeld het nooit.
Uncharted 2 demo, heel verslavend.

En door dit allemaal te spelen heb ik oppeens ongelooflijke zin om Final Fantasy X te doen (vraag me niet waarom), maar kan hem nergens meer vinden :(

Snutchz

Mario & Luigi : Bowser's Inside Story (DSi)  :wub:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Halo 3 Online (ODST Online Disk)  ;)

JeKa

Citaat van: The Vampire op september 30, 2009, 15:30:17
je eigen personage al aangemaakt met de webcam? zo ja, hoe ziet dit eruit??

Sorry, lees het nu pas.... Nee, niet gedaan en wist ook niet dat het kon! Wel ooit met Tiger Woods gedaan en soms werd ik bijna bang omdat ik het gevoel had dat ik werd aangekeken door mezelf......  :blink:

Robbert54

Citaat van: JeKa op oktober 10, 2009, 20:17:45
Sorry, lees het nu pas.... Nee, niet gedaan en wist ook niet dat het kon! Wel ooit met Tiger Woods gedaan en soms werd ik bijna bang omdat ik het gevoel had dat ik werd aangekeken door mezelf......  :blink:
haha!  ;D is dat zo goed dan? wil ik ook!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

simsatit

Ben op de retro toer:

Skies of Arcadia : Dreamcast
Shenmue 2 : Dreamcast

Beide nu bijna uit, meesterlijke games;)

Net gekocht en van plan mee te gaan beginnen: Dead space PS3 (15 eur 2dehands)

lijkt me ook wel een geinig spelletje op 2.40 en full surround :unsure:
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Snutchz

Citaat van: Snutchz op oktober 10, 2009, 11:03:03
Mario & Luigi : Bowser's Inside Story (DSi)  :wub:
..zit inmiddels op 26 uur gameplay  :blush: ..wát 'n game  :worship:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JeKa

Citaat van: The Vampire op oktober 11, 2009, 02:27:33
haha!  ;D is dat zo goed dan? wil ik ook!

Sommige aspecten klopten niet helemaal, maar soms was er een manier van kijken die echt angstig dicht bij de werkelijkheid kwam.

MLCinema

Op de xbox:
Fifa 10 via xbox live, ODST

Op de PS3
Ratchet and Clank: Quest for Booty
(moet met de volgende nog beginnen)
Uncharted
Uncharted 2

Met name naar die laatste 2 ben ik errug benieuwd!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

1 is helemaal geweldig!
2 moet bij mij nog binnen komen :dry:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Xbox 360 - ODST campagne Disk  ;)

Loki999

Xbox 360 - ODST campagne Disk

En leuk spel?
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

djaxx

Citaat van: The Vampire op oktober 14, 2009, 20:37:57
1 is helemaal geweldig!
2 moet bij mij nog binnen komen :dry:

Idd, één heb ik platina gehaald :) Echt supergame en ze beweren overal dat 2 nog beter is. De mijne is onderweg, besteld bij the hut en zou hier normaal morgen/maandag moeten zijn :)

MaxxMark

Citaat van: SillentWolf op september 30, 2009, 12:57:33
Shift is een beetje te vergelijken met GRID. Alleen waar je in GRID dingen fout deed,
als je een ongeluk veroorzaakte ... is dat in Shift geoorloofd. Je krijgt punten door netjes te rijden, en je krijgt punten door zo aso
mogelijk de race te winnen. Dus je tegenstander zo hard mogelijk van de baan te beuken, is toegestaan.

Het is best wel een leuk spelletje.


Kom net het topic tegen, dus uiteraard even reageren  8)

Ik vond GRID vele malen leuker dan NFS:Shift. Waarom kan ik niet echt benoemen though.

Ik was vroeger altijd fan van NFS, maar om een of andere reden kon ook dit deel mij niet bekoren. Het ziet er super uit, maar het mist iets in de rij stijl. Iets wat de oudere delen (pre underground) wel hadden.


Om verder te noemen wat ik op het moment speel, erg weinig.  :nopompom: Ik zit te wachten op SupremeCommander 2 en op MassEffect2. Maar helaas komen die titels pas in 2010 uit.

Tot die tijd speel ik nog wel eens Geometry Wars 2 :D. En evt een beetje WC3 (Tower maps), CounterStrike:Source, TeamFortress2 of COD:ModernWarfare als er nog een LAN aan komt :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

yulunga

net van een collega little big planet overgenomen, vandaag de eerste levels gespeeld en ik heb zo'n gevoel dat dit verslavend kan gaan worden  ;D

Snutchz

Citaat van: Snutchz op oktober 10, 2009, 11:03:03
Mario & Luigi : Bowser's Inside Story (DSi)  :wub:
uitgespeeld  :D ..mét alle characters op Lv.40 + alle boontjes/specials  :headbanging:

40 uur gameplay  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini