Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

ik begrijp je ;) ..en ik denk 't wel ja  :hehe: ..game pak je er zo af en toe bij, om je lekker uit te leven dacht ik zo  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op mei 27, 2009, 18:48:14
tomorrow playin' : inFAMOUS (PS3)
Hopelijk niet de NL versie.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: aMUSEd op mei 27, 2009, 21:00:51
Hopelijk niet de NL versie.
interface staat op EN.. en anders wacht ik den patch af  :biggrin:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

hey snutchz, welke is beter? cod waw of cod mw?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jimmy Conway


Snutchz

Citaat van: Robbert54 op mei 27, 2009, 23:59:41
hey snutchz, welke is beter? cod waw of cod mw?
mw uiteraard  :satisfied:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Móddervet!! ..én in 't Engels  :biggrin:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Robbert54 op mei 27, 2009, 21:33:54
want?
De NL versie zou geen Engelse soundtrack op de schijf hebben

remon123

ik zat bij infamousal vast onder die brug bij de demo kan niet bij de schakelkast komen ? heb de moed op gegeven en zit echt te twijfelen of ik dit spel wel echt een top spel is
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

LittleNinja

#511
Far cry 2

Online elkaar afknallen... eigen veldjes maken... spel zelf ook af en toe. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Snutchz

Citaat van: remon123 op mei 29, 2009, 12:15:46
ik zat bij infamousal vast onder die brug bij de demo kan niet bij de schakelkast komen ? heb de moed op gegeven en zit echt te twijfelen of ik dit spel wel echt een top spel is
Ik garandeer je dat dit 'n top spel is ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Bionica

Burnout Paradise Ultimate(360)  O0 O0 O0 :wub: :wub:
Red Alert 3 (360)  ;D ;D ;D :happy: :happy:
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Snutchz

inFAMOUS (PS3)
Bionic Commando (360)
Mario Kart Super Circuit (GBA Micro)

:biggrin: :biggrin:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

net infamous demo gespeeld. wel vet eigenlijk :)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ian G

*Bionic Commando Rearmed (360);
*Fallout 3 (360);
*Soul Calibur 4 (360).

Djang

Net Valyria Chronicles afgerond nu maar weer verder met Street Fighter 4 is zowat nog het enige wat ik speel :p
Morgen E3 madness!!!!!
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

aMUSEd

Metroid prime corruption: mission complete! pfff, ik heb geen duim meer over.  :laugh:


koosnaampje-audiofiel

COD Online....... ::)


Leuke ervan is dat mijn expresseria box in combinatie met interactieve tv van KPN het mij onmogelijk maakt om me vrienden uit te nodigen tijdens het online gamen.

Dit tot zeer grote ergenis!!
:devil:

Iemand tips....trucs...een andere maatschappij tja....zover bij ik bijna al, breek me de bek niet los!!

>:D


Klipsch, Denon.

kohns

COD World at War (XBOX360)
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

remon123

Citaat van: Robbert54 op mei 31, 2009, 02:26:38
net infamous demo gespeeld. wel vet eigenlijk :)
ik heb m gister gehaald super spel
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Stefan S.

Citaat van: Stefan S. op april  8, 2009, 18:46:26
Vandaag Eternal Sonata gekocht. Wat een topgame zeg, lange tijd geleden dat ik zo'n gave rpg heb gespeeld, om je vingers bij af te likken  :bigsmile:

Na 37 uur gespeeld te hebben, nog steeds helemaal top  :inlove: :inlove:

aMUSEd

#524
Grid (PS3).. stond al een tijdje op m'n 'to play lijstje'

Ik heb problemen (krijg error en kan met sommige mensen niet communiceren via headset) om bij sommige private servers in te loggen in Grid.. iemand ervaring mee?